TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירה לפתיחת שבוע המסחר

null, 6/2/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים אדומים, צפויה פתיחה שלילית.

חוזרים למסחר לאחר שדוח המשרות החודשי היה חזק להפליא, כמעט פי שלושה מהאומדן, בעוד האבטלה ירדה, והשכר עלה בהתמדה, מה שמעלה את החשש שהעלאות הריבית יהיו אגרסיביות וארוכות מהמתוכנן מה שיביא למיתון.
מספר מראשי הפד אמורים לנאום השבוע, כולל נשיא הפד של ניו יורק ג'ון וויליאמס, נשיא הפד של מיניאפוליס, ניל קשקרי, ונשיא הפד של אטלנטה, רפאל בוסטיק, אך הפוקוס העיקרי יהיה על פאוול ביום שלישי.

המניות הסיניות נחלשו כאשר ארה"ב הפילה בלון מעקב סיני ועוררה תגובה קולנית וזועמת מבייג'ין. המדדים המרכזיים איבדו בין 0.8% ל-2.0%, תיקון לאחר התחלה שורית של השנה.
לאחר פחות משבוע לאחר הדיווחים על כך שארה"ב בוחנת הידוק ההגבלות על ענקית הטלקום הסינית Huawei, התקרית החזירה מחדש את המודעות לסיכון לשווקים של הידרדרות חדשה ביחסי ארה"ב-סין.

פעילות מיזוגים ורכישות בכותרות השבוע
ניומונט (NEM), כורה הזהב הגדולה בעולם, הציעה 17 מיליארד דולר לרכישת ניוקרסט האוסטרלית, עסקה שנראה כי בעלי המניות המוסדיים של האחרון מוצאים שהיא נמוכה מדי. מניית ניומונט ירדה ב-5.7% בעקבות החדשות. העסקה הזו מגיעה בתקופה שבה מחירי הזהב שוב עולים גבוה, ונתמכים בתקוות לתפנית במחזור הריבית בארה"ב.
פאבליק סטורג' (PSA) הגישה הצעה של 11 מיליארד דולר עבור לייף סטורג' המתחרה (LSI), לאחר שהצעה קודמת נדחתה.  לייף סטורג' עלתה ב-13% לפני פתיחת המסחר
מפתחת המשחק אנגרי בירדס רוביו (HE:ROVIO) אמרה כי בכל זאת תדבר עם פלייטיקה הישראלית (PLTK) על מכירה אפשרית. מניית רוביו עלתה ב-13% בהלסינקי.

מחירי הנפט הגולמי נותרו תקועים סביב הרמה הנמוכה ביותר מזה חודש, כאשר ההימורים על התאוששות חזקה בביקוש הסיני קטנו.  סנקציות חדשות באירופה וארה"ב על היצוא הרוסי של מוצרים מזוקקים נכנסות לתוקף השבוע, אך לא צפויות להיות להן השפעה מיידית על מחירי הנפט.
מפעילת הצינורות הטורקית בוטאס אמרה כי סגרה את צינור באקו-טביליסי-צ'יהאן כאמצעי זהירות לאחר רעידת האדמה האדירה בטורקיה ובסוריה. לא התגלה נזק לצינור.

עקב ירידה בביקוש למחשבים אישיים דל (DELL) מפטרת כ-6,650 עובדים, מה שישפיע על 5% מכוח העבודה העולמי שלה.
משלוחי מכשירים, כולל מחשבים אישיים, ספגו מכה בשנת 2022, כאשר Dell ראתה את הירידה הגדולה ביותר, ונפילה נוספת צפויה בשנת 2023.
החדשות מגיעות בתקופה שבה רוב חברות הטכנולוגיה מצמצמות את מספר העובדים כדי לחסוך בעלויות ולשרוד את סביבת המאקרו הנוכחית.
גם מתחרת המחשבים הייץ' פי (HPQ) הודיעה לאחרונה על פיטורים

דוחות הרווחים מואטים בשבוע הקרוב, מספר חברות במרכז
דיסני (DIS) תדווח כאשר לפי מספר אנליסטים היא מוערכת בחסר וצפויה לספק את הסחורה גם כאשר היא נתקלת באמון הצרכנים אשר בירידה.
רויאל קריביאן (RCL) לקראת דו"ח הרווחים, מפעילת קו השיוט שנאמר כי היא בדרך לרווחיות.
פפסיקו (PEP) וצ'יפוטלה (CMG) הן במשקל כבד במגזר הצרכנים.

גוגל (GOOG) (GOOGL) עורכת אירוע חיפוש ובינה מלאכותית שיכול לכלול כמה הפתעות.

יום שני: אקטיויז'ן (ATVI), טייסון פודס (TSN) טייק טו (TTWO).
יום שלישי: בי פי (BP), צ'יפוטלה (CMG), פורטינט (FTNT), דופונט (DD), רויאל קריביאן (RCL), לומן טכנולוגיות (LUMN) הרץ (HTZ).
יום רביעי: דיסני (DIS), סיויאס הלת' (CVS), דומיניון אנרג'י (D), אובר (UBER), אם ג'י אם ריזורט (MGM), אפירם (AFRM) אנדר ארמור (UAA).
יום חמישי: אבווי (ABBV), פפסיקו (PEP), פיליפ מוריס (PM), פייפאל (PYPL), ראלף לורן (RL), ליפט (LYFT) קלוג (K).
יום שישי: אנברידג' (ENB) ומאגנה אינטרנשיונל (MGA).

תנודתיות במניות עם שורט גבוה:
קרוואנה (CVNA) ביונד מיט (BYND) ממוקמות לשבוע תנודתי עם רמות שורטים גבוהות.
סילברגייט קפיטל (SI) אי ספורט (GMBL) גם הן נמצאות ברשימת המניות עם התנודתיות המרומזת הגבוהה ביותר בהתבסס על מסחר באופציות.
נורדסטרום (JWN) צפויה להיות בשדה הקרב עם שורט ברמה גבוהה והמשקיע ריאן כהן אשר דיווח כי לקח חלק אקטיביסטי בחברה.

עידכון נוסף בהמשך

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il