TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

עדכון מסחר

null, 2/2/23
שלום לכולם,

מדד הדאו ג'ונס ירד 0.5%-, בעוד שמדד S&P 500 עלה ב-1.1% והנאסד"ק עלה ב-2.5%.

מניות הטכנולוגיה בעליה גדולה לאחר דוחות מטה META שחשפה בקרת עלויות הדוקה יותר ורכישה חוזרת של מניות של 40 מיליארד דולר. הדאו יורד על רקע דוחות מאכזבים מ HON וכן MRK.

ענקיות הטכנולוגיה אמורות לדווח על תוצאות היום לאחר הסגירה, כולל אפל (AAPL), אלפבית (GOOGL) ואמזון (AMZN).

אפל AAPL עשויה לדווח על הירידה הראשונה שלה בהכנסות הרבעוניות מזה כמעט ארבע שנים, לאחר הסגרים בסין והבלגן במפעל הייצור שלה פוקסקון.

במניית אמזון AMZN יצפו האנליסטים איך התחזית של החברה לגבי צמצום הוצאות תפעול לאחר גל הפיטורים הנרחב, מה שיכול לקחת רבעון או שניים (לאחר תשלומי פיצויים והתחייבויות).

המניות קיבלו דחיפה גם מהמסר היוני לכאורה של יו"ר הפדרל ריזרב, ג'רום פאוול, לגבי הנחיית הכלכלה, לאחר העלאת הריבית ברבע אחוז ביום רביעי. פאוול הודה שהאינפלציה מתחילה להירגע אך אמר שעבודת הפד עדיין לא הסתיימה. במקום זאת, הוא טען כי מסוכן יותר לעשות מעט מדי כדי להילחם באינפלציה מאשר הסיכון להידוק יתר.

שוק העבודה עדיין נמצא במוקד, כאשר דוח המשרות לינואר אמור לצאת ביום שישי. הבוקר, נתונים על תביעות אבטלה חדשות לשבוע שעבר הראו שהתביעות ירדו לשפל של תשעה חודשים של 183,000 למרות פיטורים נרחבים שהוכרזו בימים האחרונים. המספר היה נמוך מ-200,000 הצפוי.

הצניחה בתשואות האג"ח נמשכת, כאשר 10 שנים הגיעו לשפל של 3.33% לאחר שהחזיקה אתמול בסביבות הרמה של 3.5%. התשואה לשנתיים סביב 4%.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il