TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 19/1/23

שלום לכולם,

החוזים העתידיים אדומים, צפויה פתיחה שלילית.

יום נוסף של נתונים בארה"ב, לאחר מכירות קמעונאיות חלשות ומספרי ייצור תעשייתי שאילצו את השווקים להעריך מחדש את הסיכון למיתון. מדד הייצור של הפדרל ריזרב של פילדלפיה, תביעות אבטלה שבועיות, והתחלות דיור והיתרי בנייה של דצמבר - עשוי להיות בכולם פוטנציאל לזעזע או להרגיע.

הרווחים של פרוקטר אנד גמבל (PG), אשר יורדת 3% בטרום המסחר מציעות הצצה לגבי עוצמת ההוצאות הצרכניות בארה"ב, בהתחשב ברוחב תמהיל המוצרים שלה, בעוד שהתחזית התעשייתית שבההאטה באה לידי ביטוי גם בתחזית של אלקואה (AA) אשר בירידה של 6%- בטרום המסחר לאחר שדיווחה על רווחים נמוכים מהצפוי על רקע תמחור חלש של אלומיניום ואלומינה.
פרוקטר אנד גמבל רשמה ירידה במכירות הנטו ברבעון השני, כאשר החוזק של הדולר האמריקאי פגע בביקוש למוצרים של יצרנית מוצרי הצריכה האמריקאית בעולם.
המכירות הנטו, הכוללות את ההשפעות של מט"ח ורכישות, צנחו ב-1% בהשוואה לשנה ל-20.8 מיליארד דולר בתקופת אוקטובר עד דצמבר. החברה שמייצרת יותר ממחצית מהכנסותיה מחוץ לארה"ב, אמרה שלסביבת מטבע חוץ "לא חיובית" הייתה השפעה של 6% על המכירות נטו.
אבל הנתון עדיין היה מעט מעל הערכות הקונצנזוס של בלומברג של 20.74 מיליארד דולר.
הירידה במכירות נטו, יחד עם צניחה במרווח התפעולי ל-23%, תרמו לרווח הנקי המדולל למניה שירד ב-4% ל-1.59 דולר.
המכירות האורגניות, שאינן כוללות השפעות מט"ח, עלו ב-5%, הודות לתמחור גבוה יותר ותמהיל מוצרים חיובי שעזרו לקזז ירידה בהיקפי המשלוחים.
"סיפקנו תוצאות מוצקות ברבעון השני של שנת הכספים 2023 במה שממשיך להיות סביבת עלות ותפעולית קשה מאוד", אמר יו"ר P&G, נשיא ומנכ"ל ג'ון מולר בהצהרה.
החברה שמאחורי מותגים כמו טייד וחיתולי פמפרס גם העלתה את ההנחיות שלה לצמיחה אורגנית במכירות לטווח של 4% עד 5%.

עוד במרכז לאחר המסחר דוחות נטפליקס NFLX כאשר במרכז תוספות המנויים שלה וחדשות על הניסוי החדש שלה עם סטרימינג נתמך בפרסומות

זעזוע נוסף בעולם הקריפטו עם הגשת פשיטת רגל של ג'נסיס שחייבת ללקוחות 900 מיליון דולר.

כלכלנים רואים יותר דגלים אדומים לכלכלת ארה"ב בעקבות הדוחות האחרונים ביום רביעי.
המכירות הקמעונאיות ירדו ב-1.1% בדצמבר, ירידה חדה מהחזוי, בעוד שדוח נפרד הראה את החודש השלישי ברציפות של התכווצות בפעילות התעשייתית.
בחיפוש אחר נחיתה רכה, הפד עשוי להגיב לנתונים בהורדת כף רגלו מדוושת הריבית, כאשר השווקים מתמחרים באופן מלא העלאת ריבית רכה יותר של רבע נקודות בסוף החודש.
על פי נתונים סטטיסטיים שפורסמו לאחרונה מהפדרציה הקמעונאית הלאומית, המכירות הקמעונאיות במהלך עונת הקניות בחגים פיגרו גם הן בציפיות.

ארה"ב תגיע היום למגבלת החוב הסטטוטורי שלה של 31.4T $, מה שיוביל לסדרה של צעדים יוצאי דופן כדי למנוע מחדל של חובות ממשלתיים.
בניסיון לחסוך בהון ברמה הפדרלית, משרד האוצר יתחיל לעכב השקעות מקרנות פרישה עבור חלק מעובדי הממשלה, בעוד שלצעדים אחרים יידרשו שבועות או חודשים להכנס לתוקף.
"אי עמידה בהתחייבויות הממשלה תגרום נזק בלתי הפיך לכלכלת ארה"ב. , פרנסתם של כל האמריקאים והיציבות הפיננסית העולמית", הכריזה שרת האוצר ג'נט ילן. "אני קורא בכבוד לקונגרס לפעול בהקדם כדי להגן על אמונתה המלאה והקרדיט של ארצות הברית".
אמנם יתקיימו דיונים במהלך החודשים הקרובים, אך סביר להניח שהדברים לא יהיו רציניים עד לאחר המועד האחרון לעונת המס באמצע אפריל, אז האוצר יידע כמה תקבולים והכנסות נכנסו. זה יגלה בדיוק כמה זמן יישאר עד שיגמר המזומן לממשלה, אם כי התחייבויותיה צפויות להיות ממומנות עד יוני לפחות.

צ'רלס שוואב (SCHW) ירדה ב-3% לאחר שבנק אוף אמריקה הוריד את עמדתו כלפי חברת השירותים הפיננסיים ל"מכירה" כל הדרך מ"קנייה", ואמר שהלקוחות ימשיכו לעבור לקרנות בשוק הכסף.
רובלוקס (RBLX) ירדה ב-7.1% לאחר שמורגן סטנלי הורידה את עמדתה כלפי חברת משחקי הווידאו ל"תת משקל" מ"משקל שווה", תוך ציון אפסייד מוגבל קדימה.
דיסקבר פייננשל (DFS) ירדה ב-7.2% לאחר שחברת השירותים הפיננסיים הגבירה את ההפרשה שלה להפסדי אשראי, מה שמאותת כי היא רואה כלכלה חלשה יותר קדימה.
פיליפ מוריס (PM) עלתה ב-0.3% לאחר שג'פריס שדרגה את עמדתה לגבי יצרנית הסיגריות ל"קנייה" מ"החזקה", ואמרה שמניותיה יכולות לעלות כמעט ב-20%.
וולבוקס (WBX) ירדה ב-1.8% לאחר שספקית הטעינה של כלי רכב חשמליים הודיעה על תוכניות לקצץ בסביבות 15% מכוח העבודה שלה כדי לצמצם עלויות.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il