TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק ומניות לפני הפתיחה

null, 18/1/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים אך כל העיניים נשואות לנתוני האינפלציה של הפד ו-PPI אשר יכולים לשנות את כיוון השוק.
מספר מראשי הפד ישאו דברים היום ונוספים מחר. החוזים העתידיים של קרן הפד עדיין מתמחרים העלאות ריבית של רבע אחוז בפברואר ומרץ ושיא של 4.9% עד הקיץ.

דוחות רווחים מאוחר יותר מצ'ארלס שוואב (SCHW), פרולוגיס (PLD), פי אן סי פייננשל (PNC) ג'יי בי האנט (JBHT), בין היתר.

מחירי הנפט הגולמי עלו לשיא שלהם זה יותר מחודש לאחר שסוכנות האנרגיה הבינלאומית חזתה תנודה חדה במאזן ההיצע והביקוש העולמי במהלך השנה עקב הביקוש הסיני המתאושש.
ה-IEA צופה עודף של כמיליון חביות ביום ברבעון הראשון של השנה, כשהוא מתנדנד לגירעון של 1.6 מיליון חביות ליום ברבעון השלישי שמתרחב ל-2.4 מיליון חביות ליום עד סוף השנה, למרות אספקת נפט עולמית גבוהה שיא.
החוזים העתידיים על הנפט בארה"ב עלו ב-1.9% ל-82.00 דולר לחבית, בעוד שברנט עלה ב-1.6% ל-87.33 דולר לחבית.

יונייטד איירליינס (UAL) עלתה ב-3.5% לאחר שדיווחה על מספרים חזקים ברבעון הרביעי עם ביקוש חזק לנסיעות וכן חזתה קפיצה של לפחות פי ארבע ברווח שנה שלמה לשנה זו.
מודרנה (MRNA) עלתה ב-7.7% לאחר שיצרנית התרופות אמרה שהחיסון שלה לנגיף נשימתי (RSV) יעיל למבוגרים, והיא מצפה להגיש בקשה לאישור ל-FDA במחצית הראשונה של השנה.
מורגן סטנלי (MS) ירדה ב-0.6% לאחר שסיטיגרופ הורידה את עמדתה לגבי בנק ההשקעות ל"ניטרלית" מ"קנייה", ואמרה שהאפסייד מוגבל כעת לאחר פגיעות ברווחים שלה.
קוין בייס (COIN) ירדה ב-1.2% לאחר שפלטפורמת בורסת הקריפטו הודיעה כי היא סוגרת פעילות ביפן, השלב האחרון של התדרדרות עמוקה בעקבות קריסת הקריפטו בשנה שעברה.
מיקרוסופט (MSFT) עלתה ב-0.4% בעקבות דיווחים שענקית הטכנולוגיה מתכננת לקצץ אלפי משרות עם כמה תפקידים שצפויים להתבטל בחטיבות משאבי אנוש והנדסה.
איי בי אם (IBM) ירדה ב-1.9% לאחר שמורגן סטנלי הורידה את עמדתה ל"משקל שווה" מ"עודף משקל", תוך ציון האטה בצמיחה בהכנסות.
קראוד סטרייק (CRWD) עלתה ב-1.6% לאחר ש-BMO יזמה סיקור על חברת טכנולוגיית אבטחת הסייבר עם דירוג 'ביצועי יתר', מציינת שהיא הופכת לשחקן גדול יותר במגזר.
ליוויס (LEVI) ירדה ב-1.8% לאחר שבנק אוף אמריקה הוריד את דירוג קמעונאי הג'ינסים ל"נייטרלי" מ"קנייה", ואמר כי קשה לראות את האפסייד בהתחשב בהאטה בביקוש.

עדכון נוסף בהמשך

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il