TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר ומניות

null, 11/1/23
שלום לכולם,

שוק המניות בארה"ב בעליות, כאשר משקיעים מפגינים אפס חשש מהדיווח על האינפלציה של מדד המחירים לצרכן (CPI) מחר. המשך הקנייה במגזרי צמיחה גבוהה, בהובלת טכנולוגיה, שיקול דעת ותקשורת.
תשואות האג"ח של האוצר יורדות מעט בתשואה בעוד שהדולר נשאר לחוץ וממשיך בירידות.
אומדן הקונצנזוס לנתון של מחר הוא +6.5% (מדד המחירים לצרכן בארה"ב בדצמבר)
כלומר ירידה מ-7.1% בנובמבר והשיא של 40 שנה של 9.1% ביוני האחרון.

עדיין יש מעט חשש שהפד יעמוד בעמדת העלאת הריבית האגרסיבית שלו בשאר שנת 2023, עם ירידה בתשואות והדולר. כרגע לפי החוזים רואים סיכוי של 77% שהפד יעלה את הריבית ברבע אחוז בלבד בפברואר, והריבית בשיא של 4.92% עד יוני.

השווקים עם אופטימיות מחודשת בשנת 2023 עם תקווה שהאטה בכלכלת ארה"ב עשויה לסלול את הדרך לעמדה פחות ניצית מצד הבנק המרכזי של ארה"ב.
בעוד עדות נוספת להקלה בלחץ המחירים עשויה לחזק את התקוות שהפד יעצור את מחזור העלאת הריבית שלו בקרוב, הערות אחרונות של כמה קובעי מדיניות תמכו בדעה שהפד צריך להישאר אגרסיבי בהעלאת הריבית כדי להילחם באינפלציה.
אתמול יו"ר הפד ג'רום פאוול נמנע מלהגיב על תחזית הריבית לקראת נתוני האינפלציה, אך אמר שעצמאות הפד חיונית לו כדי להילחם באינפלציה.

אנו בפתיחת עונת הרווחים של חברות S&P500, כאשר הבנקים הגדולים בוול סטריט צפויים לדווח על רווחים רבעוניים נמוכים יותר על רקע סיכוני המיתון עקב הידוק המדיניות המוניטרית.

בד בת' אנד ביונד (BBBY) זינקה ב-31%, לאחר תוצאות רבעוניות עגומות, בשורט סקוויז מול אלו שהימרו על הודעה על פשיטת רגל.
רשות התעופה האמריקאית ביטלה את האיסור על יציאות טיסות פנים ברחבי ארה"ב לאחר הפסקת לילה בעקבות תקלה טכנולוגית. "אנחנו ממשיכים לבדוק את הגורם לבעיה הראשונית", אמר ה-FAA.
מניות חברות תעופה כמו אמריקן איירליינס (AAL) וספיריט איירליינס (SAVE) הפכו את ההפסדים לעלייה של בין 0.8% ל-2.5%, כאשר חודשו הטיסות בארה"ב.

מניית CROX מזנקת אפשר להעלות סטופ לרווח ב 118$ בשלב זה.
אדובי ADBE נסחרת סביב מחיר קניה, נמשיך להמתין להתפתחות.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il