TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 10/1/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים אדומים, צפויה פתיחה שלילית.

המסחר היום נפתח בחשש מסוים בהמתנה לנאום של פאוול בתקווה שיביע את דעתו לכך שהעלאת הריבית הבאה של הפד צריכה להיות רק 0.25%.
נשיאת הפד של סן פרנסיסקו, מרי דיילי, אמרה ביום שני לאירוע בוול סטריט ג'ורנל כי יש מקום לחזור לצעדים הקטנים שבהם הפד העדיף להשתמש מאז המשבר של 2008, לאור סימנים שהתחממות יתר בשוק העבודה מתחילה להתקרר לרדת קצת.
נשיא הפד של אטלנטה, רפאל בוסטיק, הביע נימה ניצית יותר בנאום נפרד ביום שני, ואמר כי הריבית הפדרלית צריכה להגיע ל-5.25% עד הרבעון השני ואז להישאר שם "לזמן רב".
גם עונת הרווחים יוצאת לדרך השבוע, עם תוצאות שיעזרו לצייר תמונה ברורה יותר של כלכלת ארה"ב.

בד בת' אנד ביונד (BBBY) מדווחת על מספרי רבעון רביעי ימים בלבד לאחר שהזהירה כי ייתכן שיהיה עליה להגיש בקשה לפשיטת רגל.
וירג'ין אורביט (VORB) נמצאת גם היא בלחץ לאחר שניסיון שיגור הבכורה שלה מבריטניה נכשל.
חברת מכליות הנפט פרונטליין (FRO) צפויה להיפתח בסביבות 25%+ לאחר שנטשה את ההשתלטות על המתחרה יורונאב (EURN)

פעילות בתחום ייצור השבבים לאחר שבלומברג דיווחה שאפל (AAPL) מתכוונת להחליף את שבבי המודם הסלולרי של ברודקום בעיצוב פנימי עד 2025.
החדשות דחפו את ברודקום (AVGO) יורדת 2% אתמול וממשיכה בירידות בטרום המסחר כ 1%-.
בנפרד, יצרנית שבבי החוזה הגדולה בעולם טייוואן סמיקונדקטור (TSM) אמרה כי ההכנסות ירדו בסביבות 2% מהציפיות ברבעון הרביעי, שנפגעו - בין היתר - מהפרעה למפעל האייפון של פוקסקון בסין בנובמבר ודצמבר.

פחות מחודשיים לאחר שחזר לתפקיד, מנכ"ל דיסני (DIS) בוב איגר מאמין שהמשרד הוא המקום המאושר ביותר על פני כדור הארץ ולכן נמסר לעובדים שהם צריכים לחזור למקום העבודה שלהם ארבעה ימים בשבוע. הדרישה החדשה תיכנס לתוקף ב-1 במרץ.
"כפי ששמעתם אותי אומר פעמים רבות, יצירתיות היא הלב והנשמה של מי שאנחנו ומה שאנחנו עושים בדיסני", כתב איגר באימייל לכל הצוות. "בעסק יצירתי כמו שלנו, שום דבר לא יכול להחליף את היכולת להתחבר, להתבונן וליצור עם עמיתים שנובעת מהיחד פיזית, וגם לא את ההזדמנות לצמוח מקצועית על ידי למידה ממנהיגים ומנטורים".
בעוד שחברות אחרות גם מחמירות את דרישות החזרה למשרד, הדרישות של איגר נופלות על הצד הכבד יותר של מדיניות זו. רוב תאגידי התקשורת הגדולים בחרו לחייב עובדים לחזור לתפקידם למשך יומיים-שלושה בשבוע, והמדיניות של דיסני הייתה גם שלושה ימים במשך רוב השנה האחרונה.
איגר קיבל בחזרה את תפקיד המנכ"ל מבוב צ'אפק בהכרזה מפתיעה לקראת חג ההודיה. עם תקופה מתוכננת של שנתיים, הוא מתכוון לבצע כמה שינויים עמוקים, כולל ארגון מחדש של פעילות ההפצה של דיסני.

מחירי הנפט הגולמי התייצבו בתמיכת נתונים המראים ביקוש חזק לדלק בהודו, שהגיעו בנוסף לכמה אותות קנייה אגרסיביים מסין, היבואנית הגדולה בעולם, ביום שני.
בהמשך היום מכון הנפט האמריקאי יפרסם את נתוני המלאי השבועי שלו, בעוד שממשלת ארה"ב תפרסם את תחזית האנרגיה האחרונה לטווח קצר. השוק האמריקני בחוסר ודאות לגבי כמה מהר ובאיזה מחיר ניתן למלא מחדש את מאגר הנפט האסטרטגי. עד כה, המוכרים מסרבים לרדת לרמת הצעת המחיר של הממשלה של כ-70 דולר.

היום ניכנס למניית אדובי ADBE הודעה נפרדת תצא בהמשך
מי שנכנס במניית CROX ניתן להרים סטופ ל 104.3

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il