TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר + מניות

null, 4/1/23
שלום לכולם,

המדדים בעליות התאוששו לאחר הנסיגה של אתמול אך קריאת משרות "חמה" נוספת מעלה שוב את החשש שהפד יישאר במהלך של העלאות ריבית ארוכות ועמוקות יותר כדי לצנן תמונת תעסוקה חזקה.

סקטור האנרגיה בירידה הגדולה ביותר בשוק לאחר ביצועים גבוהים בשנת 2022, כאשר המשקיעים מסתובבים בין הזוכים ב-2022 ואל מפסידים ב-2022 (טכנולוגיה).

במוקד פרוטוקול פגישת הפד מחודש דצמבר אשר מתפרסמים בשעה זו, כרגיל עם חיפוש רמזים לגבי המשך מסע הריבית.
נשיא הפד של מיניאפוליס, ניל קשקרי, הדגיש את הצורך בהמשך העלאות הריבית, והגדיר תחזית משלו לפיה הריבית אמורה לעצור תחילה ב-5.4%.
המניות בארה"ב נפגעו בשנת 2022 מחששות ממיתון עקב הידוק המדיניות המוניטרית האגרסיבית, כאשר שלושת מדדי המניות העיקריים רשמו את ההפסדים השנתיים החמורים ביותר מאז 2008.

בסין, דיווחים על מקרי מוות מרובים שמזכירים את הגל הראשון של המגיפה, זאת לצד הפסקת חובת הדיווח והמעקב מצד הממשל, מה שמעלה שוב חששות לוריאנטים חדשים.

אפל וטסלה AAPL TSLA חזרו מירידה צורבת ועלו ב-2.3% ו-5.0%, בהתאמה.
מיקרוסופט (MSFT) ירדה ב-4.3% בעקבות הורדה של דירוג UBS עקב דאגות מהאטת הצמיחה של שירותי הענן וחבילת ה-Office שלה.
סיילספורס (CRM) עלתה ב-3.5% בעקבות תוכניות לפטר 10% מהעובדים שלה.
מקדונלד'ס (MCD) הודיעה כי היא עומדת לנטוש את קזחסטן לאחר שיבושים שנגרמו כתוצאה מהפלישה לאוקראינה והותירו את האומה המרכזית באסיה ללא תחליף לאספקת בשר רוסית. רשת המזון המהיר הגדולה בעולם תסיר את קשתות הזהב שלה מהאומה המונה 20 מיליון שגובלת ברוסיה בצפון לאחר שש שנים בלבד.
בורסת הקריפטו קוין בייס COIN בעליה של 13% לאחר שהגיעה להסדר של 100 מיליון דולר עם המחלקה לשירותים פיננסיים בניו יורק על ליקויים "היסטוריים" באיסור הלבנת הון ובסטנדרטים של הכרת הלקוח בחברה. קוין בייס תשלם קנס של 50 מיליון דולר ותשקיע 50 מיליון דולר נוספים בחיזוק תוכניות פנימיות לאחר שהרגולטורים גילו שלא הצליחה לבדוק ביסודיות לקוחות חדשים.
עליבאבא (BABA) זינקו ב-12% לאחר שהמייסד המיליארדר ג'ק מא זכה באישור הרגולטורים הסיניים לגייס 10.5 מיליארד יואן - או 1.5 מיליארד דולר - לעסקי מימון הצרכנים של חברת הבת Ant Group.

בברכה
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il