TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 3/1/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים, צפויה פתיחה חיובית

השנה החדשה מתחילה ב"מצב סיכון" לאחר שסיימנו את 2022 עם אחת הירידות השנתיות הגרועות ביותר מזה עשרות שנים. תשואות האג"ח יורדות (10 שנים ב-3.75%) אך מחירי הזהב מסתכלים על פתיחה גבוהה יותר, בדרך להיפתח בשיא של 6 חודשים.

הביצועים הכלכליים של סין נשארו באור הזרקורים מכיוון שדיווחים שונים הציעו רמות גבוהות מתמשכות של מקרי מוות מקורונה אך במקביל, סימנים טנטטיביים לכך שהגל עשוי להגיע לשיא.
גורמים רשמיים בעיר בייג'ין אמרו שמספר הנפגעים ירד ביום שני, בעוד שהתעוררות בנתוני הניידות העלתה שהחיים מתחילים לחזור לשגרה בערים אחרות. עם זאת, זה לא יכול היה למנוע מהנתונים של דצמבר להיות גרועים.

מחירי הנפט הגולמי ירדו 1.4%- על רקע החששות לתחזית הביקוש העולמית, כאשר אזהרת מיתון מצד מנכ"לית קרן המטבע הבינלאומית קריסטלינה ג'ורג'יבה תפסה את הטון.
"השנה החדשה הולכת להיות קשה יותר מהשנה שאנו משאירים מאחור", אמרה ג'ורג'יבה, "למה? בגלל ששלוש הכלכלות הגדולות - ארה"ב, האיחוד האירופי, סין - כולן מאטות במקביל. אנחנו מצפים ששליש מהכלכלה העולמית תהיה במיתון. אפילו מדינות שאינן במיתון, זה ירגיש כמו מיתון למאות של מיליוני אנשים", אמרה לתוכנית החדשות של CBS.
עם זאת, התנועה הגדולה יותר הייתה בגז הטבעי, שבו קבוצה חדשה של תחזיות מזג אוויר חזו שאירופה תמשיך ליהנות מטמפרטורות חמות, מה שמקל על החששות ממשבר אספקה - לפחות עד החורף הבא.
חוזים עתידיים על גז טבעי נמצאים כעת מתחת לרמות הטרום פלישה לאוקראינה הן בארה"ב והן באירופה

מניות במרכז:
טסלה (TSLA) ירדה ב-3.9% לאחר שיצרנית המכוניות החשמליות דיווחה על ייצור ומסירות שיא ברבעון הרביעי, אך עדיין החמיצה את ההערכות בוול סטריט.
אפל (AAPL) עלתה ב-0.5% לאחר שהתקשורת הסינית דיווחה כי ספקית יצרנית האייפון פוקסקון חוזרת כעת להפעיל את המפעל שלה בז'נגג'ואו שחווה כמה מהשיבושים הגרועים ביותר הקשורים למגבלות הקורונה.
קוטי (COTY) עלתה ב-2.5% לאחר ש"פייפר סנדלר" שדרגה את עמדתה לגבי חברת היופי ל"עודף משקל" מ"ניטרלי", ואמרה שהיא מגבירה את החשיפה לסין ולקמעונאות נסיעות, מה שאמור לסייע בהמשך 2023.
ויין ריזורט (WYNN) עלתה ב-3.4% לאחר ש"וולס פארגו" שדרגה את מפעילת הקזינו ל"עודף משקל" מ"משקל שווה", תוך ציון אופטימיות לגבי פתיחתה מחדש של מקאו.
פייפאל (PYPL) עלתה ב-2.4% לאחר ש"טרואיסט" שדרגה את חברת התשלומים ל"קנייה" מ"החזקה", ואמרה שהתחזיות שלה כעת נראות סבירות.
אלי פייננשייל (ALLY) ירדה ב-0.7% לאחר שברקליס הורידה את עמדתה כלפי חברת השירותים הפיננסיים ל"משקל שווה" מ"עודף משקל", ואמרה שהיא פגיעה ב-2023.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il