TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

3 מניות לשנה החדשה

null, 2/1/23
שלום לכולם,

היום ללא מסחר חופשת השנה החדשה

מכל עבר האנליסטים מפרסמים את הבחירות המובילות שלהם לשנת 2023 כפי שנשלח אליכם בשבוע שעבר ראיתם שיש לא מעט אפשרויות בכל מיני מגזרים. זו קצת קלישאה שעלולה לבלבל, אך בכל זאת זה יכול לעזור לשים עין על כמה מניות מעניינות, הבאנו 3 בחירות בהרחבה כולל ניתוח טכני לטווח קצר יותר


ציטוקינטיקס (CYTK)

ציטוקינטיקס חברת ביו-פארמה בשלב קליני העוסקת בגילוי ופיתוח, למסחור, של מפעילי ומעכבי שרירים הראשונים והבאים בכיתה, לטיפול במחלות תפקוד שרירים.
למרות שאחת התרופות שלהם נפלה בשלב 3 של ה FDA ההחלטה כעת מאפשרת לחברה למקד את האנרגיות שלה בתרופה הנחשבת לבעלת הפוטנציאל הגדול יותר.
לחברה מועמדת נוספת לתרופה שלב 3, aficamten, שגם היא מתקרבת לשלב המסחרי.
לציטוקינטיקה יש הרבה מזומנים לכיסוי הוצאות הקשורות לשינוי המיקוד. נכון לסוף 2022 רבעון 3 לחברה היו מזומנים ונכסים נזילים בסך של 896.2 מיליון דולר, לעומת הוצאות משולבות של 110.9 מיליון דולר, מה שנותן מסלול מזומן המספיק ל-8 רבעוני פעילות.

ציטוקינטיקה זוכה לתמיכה בוול סטריט כאשר דירוג הקונצנזוס של ה-Strong Buy מבוסס על 11 המלצות עדכניות הכוללות 10 קניות על פני החזקה אחת בלבד. יעד המחיר הממוצע שלהן של 63.18 דולר מצביע על פוטנציאל אפסייד לשנה של 38%.

בניתוח הטכני שלנו בהחלט ניתן לראות מומנטום חיובי בנייר עם יעד של 50$ כבר בגל העולה הראשון של השנה ככל ולא יהיו הפתעות של ירידות חריפות שיסחפו את כלל השוק.


קאליקס (CALX)

חברה זו מציעה פתרונות מחשוב ותוכנה בענן בתעשיית התקשורת, עם פלטפורמות ושירותים עבור ספקי פס רחב ושאר לקוחות תקשורת דיגיטלית.
ההתמקדות של חברה זו במתן פס רחב ובסיבים בנקודת הזמן חיובית כאשר עולה הצעת חוק תשתית של הממשלה הפדרלית כולל מימון לפרויקטים כאלה, במיוחד באזורים כפריים.
קאליקס עלתה על הערכות ההכנסות והרווחים שלה ברבעון המדווח האחרון שלה, החברה הציגה 236.3 מיליון דולר בשורה העליונה, לעומת תחזית שפורסמה בעבר של 211 מיליון דולר עד 217 מיליון דולר. גם השורה העליונה עלתה ב-37% בהשוואה לשנה והגיעה ל-21 מיליון דולר מעל ציפיות האנליסטים.
בשורה התחתונה, EPS Non-GAAP דווח על 34 סנט, ירידה מ-36 סנט ברבעון השלישי של ה-21 - אך הרבה מעל לתחזית של 18 סנט ל-24 סנט לרווח למניה בתחזית, ובהרבה מעל ל-23 סנט שחזו אנליסטים.
האנליסט ריאן קונץ כותב, "פס רחב וסיבים צפויים לראות עוד כמה שנים של צמיחה מתמשכת, אפילו לאור מאקרו מאתגר, ולהישאר בראש מעיינינו כשנכנסים לשנת 2023. אנו מייעדים את CALX לבחירה המובילה שלנו לשנה ומוסיפים אותה לרשימת ההמלצות של Needham. אנו רואים את CALX בחיתוליה של מכירות נוספות עבור מוצרי תוכנת Calix Cloud שלה, המציעים הכנסות חוזרות ונשנות ממנויים גבוהות שיכולות לשנות עוד יותר את מודל התפעול שלה. בסיס לקוחות מגוון ולא מרוכז מפחית עוד יותר את הסיכון תוך הקלת שרשרת האספקה".

קונץ מציב דירוג קנייה, עם יעד מחיר של 88 דולר, המצביע על מקום לעלייה פוטנציאלית של 29% בשנה הקרובה.
דירוג הקונצנזוס של Strong Buy על מניה זו הוא פה אחד, בהתבסס על 7 המלצות עדכניות של אנליסטים בוול סטריט. המניות נסחרות ב-68.43 דולר ויעד המחיר הממוצע של 81.57 דולר מרמז על רווח פוטנציאלי של 19%.

בניתוח הטכני ניתן לראות תמיכה סביב 64$ ויעד ברמת התנגדות של 74$


קפטון (CPTN)

בסיכון גבוה יותר קפטון Cepton, יצרנית מערכות LiDAR לרכב ומייצגת את הטכנולוגיה העדכנית ביותר של חיישני רכב, עם יישומים שימושיים במיוחד בנישת הרכב האוטונומי המתפתחת.
בנישה הזו, LiDAR תהיה 'העיניים' של המכונית, והמערכות צריכות להיות גם מדויקות וגם מפורטות מאוד. קפטון מתגאה באספקת יחידות LiDAR שהן גם אמינות וגם ניתנות להרחבה, עם טווח ארוך, רזולוציה גבוהה ותפיסה תלת מימדית.
למערכות LiDAR יש גם יישומים בתחומים אחרים, כמו מיפוי לווין. קפטון עוסקת גם ביישומים שאינם רכבים, ויחידות ה-LiDAR שלה מצאו בתים בטכנולוגיות 'עיר חכמה', המאפשרות ניתוח תנועה של הולכי רגל, כבישים ומסילות. ניתן למצוא אותם גם ברובוטים תעשייתיים.
מגזר הרכב הוא העניין העיקרי, במהלך הרבעון השלישי של השנה, חתמה על הסכם לקבלת השקעה של 100 מיליון דולר מיצרנית הציוד המקורי (OEM) היפנית Koito, שתספק מימון לשלב הבא של החברה בצמיחה וקנה מידה של LiDAR.

בסך הכל, CPTN מחזיקה בדירוג קנייה מתונה בקונצנזוס האנליסטים, בהתבסס על המלצות של 2 קניות והחזקה אחת.
המחיר של המניות עומד על 1.27 דולר ועם יעד ממוצע של 3.33 דולר, מה שמצביע על עלייה של 162% לשנה.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il