TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סיקרת שוק לפני הפתיחה

null, 28/12/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים צפויה פתיחה חיובית

מכירת הפסדי מס עד סוף השנה עשויה להיות חלק בנפח ובמהלכים של מניות מסוימות, כאשר היום הוא היום האחרון של משקיעים לקחת הפסדים בשנת המסחר. אין השבוע דוחות כספיים או נתונים כלכליים משמעותיים מאוד מלבד מספר נתוני נדל"ן, זאת לקראת סיום השנה הגרועה ביותר מאז 2008.

בתחזית ל 2023 ג'פריס מסרו כי עפ"י הניתוח שלהם ב 2023 המדדים בעיקר ידשדשו עם ירידה ברווח למניה ממוצע של 6.5%-.
גם במורגן סטנלי חוזים נסיגה של 15% עד 20% ממחיר המדד הנוכחי, שלאחריה מצפים התאוששות עד סוף השנה לרמה כמעט אחידה עם היום.

רוסיה הגיבה לניסיון של ה-G7 להגביל את הרווחים מהכנסות הנפט שלה, עם צו חדש שנחתם על ידי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. ההצעה, שתיכנס לתוקף בין ה-1 בפברואר ל-1 ביולי, תאסור חוזים ש"במישרין או בעקיפין" עומדים בתקרת המחיר של 60 דולר שגבו בעלות הברית המערביות של אוקראינה.
בינתיים, הנפט הגולמי של רוסיה, המכונה תערובת אוראל, נסחר מתחת לסף של 60 דולר לחבית שנקבע על ידי האיחוד האירופי ו-G7, כלומר המכסה עדיין לא חלה ורוב העסקים יכולים להמשיך ללא הגבלות. מוסקבה הציעה בנפרד הנחות גדולות ליבואניות העיקריות של הנפט שלה, הודו וסין, שלא חתמו על הסנקציות. אנליסטים רבים מציינים גם שלרוסיה יש "צי צללים" כדי לעקוף את הסנקציות, כלומר משלוחים נוספים ינותבו מחדש, מה שכבר קורה בכל תעשיית הנפט הגלובלית.
בעוד שהכותרות מיהרו לסמן שיבוש פוטנציאלי, החוזים העתידיים על הנפט נותרו ללא שינוי במהלך 24 השעות האחרונות. נראה שהסיפור הגדול יותר הוא הפתיחה מחדש המלאה של סין וכיצד הביקוש לנפט ישפיע על הכלכלה העולמית

טסלה (TSLA) עלתה ב-3.1%, והתאוששה לאחר ירידה של 11% ביום שלישי לאחר דיווחים שיצרנית המכוניות החשמליות מתכננת להפעיל לוח זמנים מופחת של ייצור בינואר במפעל שלה בשנחאי. המניה איבדה יותר ממחצית מערכה מתחילת אוקטובר וירדה כ 68%- מתחילת השנה.
סאות'ווסט איירליינס (LUV) ירדה כ-1% לאחר שהזהירו מפני ביטולי טיסות נוספים, מה שעורר את זעמה של ממשלת ארה"ב, בעקבות ביטול כמעט שני שליש מהטיסות שלה ביום שלישי מה שיצר כאוס בנמלי התעופה.
אייביבי (ABB) עלתה ב-0.2% לאחר שקבוצת ההנדסה והטכנולוגיה השוויצרית השלימה את המכירה של 19.9% הנותרים שלה בעסקי רשתות החשמל שמכרה להיטאצ'י (TYO:6501), תוך הכנסה של 1.4 מיליארד דולר.
קרניבל קרוז (CCL) עלתה ב-1.4%, והמשיכה בנימה חיובית בשבוע שעבר לאחר שמפעילת השייט רשמה הפסד רבעוני קטן מהצפוי.
מניית וויין ריזורטס (WYNN) עלתה ב-0.9% בעקבות הסרת הגבלות נגיף הקורונה בסין, מה שעשוי להגביר את כמות המבקרים בקזינו במקאו.
מניית איי אם סי (AMC) עלתה ב-1% לאחר שמנכ"ל רשת בתי הקולנוע אדם ארון ביקש מהדירקטוריון להקפיא את השכר שלו בשנה הבאה בגלל ירידה חדה במניות החברה.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il