TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 21/12/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים, צפויה פתיחה חיובית.

מניות במוקד כוללות את פדקס (FDX), שהעדכון הרבעוני שלה בשלישי לא היה מרשים בחצי.
סינטאס (CTAS) מדווחת על רווחים מוקדם, בעוד יצרנית השבבים מיקרון (MU) מדווחת לאחר הסגירה.
נתוני מכירות בתים קיימים לנובמבר הם הפרסום הכלכלי המרכזי יחד עם מדד אמון הצרכנים של CB.

נייקי (NKE) עלתה מעל 10% במסחר המוקדם לאחר דוח הרווחים שלה. מכירות ההנעלה עלו ב-25% ל-8.50 מיליארד דולר, בעוד שמכירות ההלבשה עלו ב-4% ל-3.8 מיליארד דולר. מכירות Nike Direct עלו ב-16% ל-5.4 מיליארד דולר על בסיס דיווח ועלו ב-25% על בסיס מטבע נייטרלי. הרווח הגולמי ירד ב 3%- ל-42.9% מהמכירות לעומת קונצנזוס של 42.1%.
הירידה ברווחים נבעה בעיקר מהפחתות גבוהות יותר לחיסול מלאי, במיוחד בצפון אמריקה, כמו גם מהמשך תנודות לא חיוביות בשערי מטבע חוץ ועלויות הובלה/לוגיסטיקה גבוהות. פעולות תמחור אסטרטגיות במהלך הרבעון עזרו לקזז עלויות מסוימות. כתוצאה מכך היא העלתה את התחזית שלה לשנה.

טסלה (TSLA) קבעה שפל חדש של 52 שבועות של 140.60 דולר, כאשר כמה דיווחים מצביעים על כך שהחיפוש אחר מנכ"ל חדש בטוויטר עשוי להימשך ולשמור על הסחת הדעת של אילון מאסק במשך שבועות או חודשים באופן שבו המניה נראית.
מאסק, שהוא כיום מנכ"ל טסלה וטוויטר TWTR (יחד עם חברות פרטיות אחרות כמו SpaceX), אישר בשלישי ביום שלישי כי יפרוש מתפקיד המנכ"ל של טוויטר.
מאסק אמר שהוא יוותר רק על התואר מנכ"ל טוויטר שלו "ברגע שאמצא מישהו טיפש מספיק לקחת את התפקיד", כלומר הוא יישאר קשור לעסקי המדיה החברתית לזמן מה.
מניית טסלה נסגרה ב-8.05% מוקדם יותר ביום שלישי ובסופו של דבר נסחרה בשפל של 25 חודשים.
נקודת האור יכולה לבוא בשבועות הקרובים עם נתוני המכירות והייצור של טסלה, באם תשיג את יעדיה השאפתניים אפשרי שהמניה תחל מהלך עולה חדש.

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי נוסע לוושינגטון ביציאה הראשונה שלו מחוץ לארצו מאז הפלישה הרוסית.
זלנסקי יקיים פגישה ממושכת עם הנשיא ג'ו ביידן, אשר מתכנן להכריז על חבילת סיוע ביטחונית בסך 2 מיליארד דולר לאוקראינה שתכלול את מערכת טילי פטריוט.
זלנסקי גם יקיים פגישות אחרות וידבר בישיבה משותפת של הקונגרס ותדחוף להמשך הסיוע מארה"ב. בית הנבחרים צפוי להיות הרבה יותר מסויג מסיוע לאוקראינה כאשר הרפובליקנים ישתלטו בינואר.
"הביקור ידגיש את המחויבות האיתנה של ארצות הברית לתמוך באוקראינה כל עוד יידרש, כולל באמצעות סיוע כלכלי, הומניטרי וצבאי", אמרה מזכירת העיתונות של הבית הלבן, קארין ז'אן-פייר. זלנסקי צפוי להגיע לבית הלבן מאוחר יותר היום.

על פי דיווחי מזג האוויר, חג מולד לבן צפוי השנה ברוב ארה"ב. עם זאת, צפויה סופת ציקלון פוטנציאלית מעל המערב התיכון וסופת שלגים בצפון מערב ארצות הברית. גשם כבד ברחבי ניו אינגלנד ורוחות עזות ברחבי החוף המזרחי צפויים להכות במקביל לקראת סוף השבוע של חופשת חג המולד.
מזג האוויר החורפי הזה צפוי לצבור קיטור ביום רביעי ולתוך סוף השבוע, להכות בערים כמו מיניאפוליס ודנבר בצורה הקשה ביותר ולהתקדם לכיוון שיקגו, סנט לואיס וניו יורק.
המגזר הברור ביותר לשאת בנטל ההשפעה של סוף השבוע העמוס הוא תעשיית התעופה. בהתאם לציפייה למזג אוויר לא בטוח לטיסה, חברות תעופה גדולות כולל יונייטד איירליינס (UAL), אמריקן איירליינס (AAL) וסאות'ווסט איירליינס (LUV) כבר החלו להוריד מעצמם אחריות לבעיות הקשורות למזג האוויר.
חברת התעופה האזורית סאן קאנטרי (SNCY), כמו גם ספיריט איירליינס (SAVE) וג'ט בלו איירווייז (JBLU) הציעו שינויים בתעריפים.
צוות אנליסטים מוולס פרגו ציינו כי טמפרטורות נמוכות ברחבי המדינה צפויות להביא לעלייה במכירות ההלבשה העליונה והמגפיים של נשים, הלבשה תחתונה לגברים וג'ינס.
קנדה גוס (GOOS), ברלינגטון (BURL) ג'י3 (GIII) צפויים ליהנות כשמות המובילים.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il