TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 20/12/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים מעורבים לפני הפתיחה

הבנק של יפן הפתיע את השווקים עם צעד לקראת הידוק המדיניות המוניטרית דרך שחרור השליטה בתשואות האג"ח שהעלה את הין לשיא שלו זה יותר מארבעה חודשים ושלח את תשואות האג"ח המקומיות גבוה ב0.2%.
המהלך המפתיע הכביד על הדולר האמריקני, העלה את מחירי הסחורות ויכול להשפיע על המסחר במניות היום.

האיחוד האירופי מסכים על תקרת מחיר הגז
שרי האנרגיה של האיחוד האירופי הסכימו לבסוף על מנגנון להגבלת מחירי הגז הסיטונאי, צעד שעשוי להקהות את האינפלציה במהלך השנה הבאה, אך מסתכן בהשארת היבשת חסרת גז בבוא העת למלא מחדש את מתקני האחסון שלה באביב ובקיץ.
התקרה שעליה סוכם לבסוף הייתה 180 אירו למגה-ואט-שעה, שתופעל אם חוזה ה-TTF בהולנד נסחר מעל לרמה זו למשך יותר משלושה ימים, והוא יותר מ-35 אירו מעל מחירי הייחוס עבור גז טבעי נוזלי.
החוזים העתידיים על TTF ירדו לשפל שלהם זה שישה שבועות ביום שלישי כדי לבדוק את רמת ה-100 אירו, לפני שנסחרו מחדש ב-104.00 אירו/MWh
החוזה לחודש יוני, כאשר ההזרקה לאחסנה תהיה בעיצומה, הלך בעקבותיו, וירד ב-2.6%.
בהיעדר שלום באוקראינה, האיחוד האירופי יצטרך לקנות הרבה יותר גז מספקים חלופיים בשנה הבאה, לאחר שנהנה מאספקה כמעט רגילה מרוסיה למשך מחצית 2022.

מניות במוקד כוללות את האניוול (HON), שעלתה במסחר לפני השוק לאחר שהסכימה לשלם 203 מיליון דולר כדי להסדיר את האשמות לשוחד בארה"ב וברזיל
הייץ' אנד אם (OTC:HNNMY), לאחר שג'סטין ביבר אמר למעריצים להחרים את סחורת ה'זבל' שלדבריו יוצרה ללא הסכמתו.
פקטסט (FDS) תדווח על רווחים לפני המסחר, בעוד שנייקי (NKE) ופדקס (FDX) מדווחות לאחר פעמון הסגירה.

נתוני נובמבר עבור התחלות דיור והיתרי בנייה ימשיכו את נושא השבוע של עדכונים מתחום הנדל"ן, שהתחיל בצורה אומללה ביום שני עם הסקר החודשי של האגודה הלאומית לבוני בתים.
מדד השוק של NAHB ירד ל-31, שמלבד השפל המוקדם במגפה מייצג את הנמוך ביותר מזה למעלה מעשור.
לעומת זאת, פעילות הבנייה בפועל עדיין נמשכת ברמה גבוהה מבחינה היסטורית, אם כי התעשייה מרגישה שהיא במיתון בגלל ההאטה החדה של הדברים השנה. הנתון של החודש שעבר של 1.425 מיליון התחלות עדיין היה גבוה יותר מאשר בכל עת בין משברי הסאב פריים ב 2008 ועד משבר הקורונה ב 2020.
באירופה, הנתונים הכלכליים היחידים הבולטים גם הצביעו על התקררות הלחצים האינפלציוניים, שכן מחירי היצרנים הגרמניים ירדו ב-3.9% בחודש נובמבר עקב ירידת מחירי האנרגיה.

דיגיטל וורלד (DWAC) הספאק של טראמפ, חברת המדיה החברתית של טראמפ בעלת אפליקציית Truth Social, ירדה ביום שני ב-11%, שכן ועדת בית המליץ להעמיד לדין את הנשיא לשעבר בגין תפקידו במתקפה על הקפיטול ב-6 בינואר.
הוועדה הצביעה פה אחד ביום שני להפנות את הנשיא לשעבר לתביעה הקשורה למספר עבירות כולל התקוממות, על פי דיווחים בתקשורת, כולל בלומברג. המלצת הוועדה אינה מחייבת את משרד המשפטים להעמיד לדין את טראמפ ואין לה השפעה משפטית רשמית.
מדובר בנושא פוליטי בעיקרו כאשר רוב הועדה דמוקרטית נגד טראמפ בשלב הזה.
החדשות מגיעות לאחר שנחשף ביום שישי שמנהל הכספים הראשי של דיגיטל וורלד ושני חברי דירקטוריון התפטרו בשבועות האחרונים.
מניית DWAC צללה ב-82% מאז הגיעה לשיאים בתחילת מרץ

אילון מאסק לא התייחס ישירות לתוצאות של סקר מנהיגות בטוויטר (TWTR) שהסתיים בכך שמשתמשים אמרו שעליו לפרוש.
מאסק הטיל ספק בתוצאות בעקיפין ואמר כי טוויטר תצמצם מי יוכל להצביע בסקרים עתידיים.
משתמש בטוויטר פרסם ביום שני כי "מנויים כחולים צריכים להיות היחידים שיכולים להצביע בסקרים הקשורים למדיניות. למעשה יש לנו עור במשחק". בתגובה אמר מנכ"ל טסלה (TSLA) ומנהל טוויטר: "נקודה טובה. טוויטר תעשה את השינוי הזה".
מאסק גם השיב ב"מעניין" לציוץ שהציע שהבוטים שלטו בסקר אתמול שבו מאסק שאל אם עליו להישאר במקום הראשון של טוויטר.
יותר מ-10 מיליון משתמשים, או 57.5%, הצביעו בחיוב. מאסק אמר שהוא יעמוד בתוצאות הסקר. הוא גם אמר שטוויטר תעמיד שינויי מדיניות גדולים בחברת המדיה החברתית להצבעה של משתמשים בעתיד.
כמה אנליסטים כינו את ההתפתחויות ביום שני כחיוביות עבור מניית טסלה (TSLA), כולל אנליסט דן איבס של Wedbush Securities. ההסרה של "היתר הגדול" על מניית טסלה נראית עוזרת להאט או לסיים את הידרדרות המותג הקשורה למאסק.

סם בנקמן-פריד, המייסד השותף של בורסת הקריפטו של FTX והמנכ"ל לשעבר שלה, הסכים מרצונו להסגרתו לארה"ב, שם הואשם בהונאת משקיעים ולקוחות, כך דיווח הוושינגטון פוסט ביום שני.
ישיבת הבוקר בבית משפט הייתה מבולבלת, שכן עורך הדין המקומי של בנקמן לא היה מודע לכך שמרשו הולך לבית המשפט באותו בוקר. ג'רום רוברטס, עורך הדין, היה בדרכו לכלא כדי לדבר עם בנמן-פריד כשגילה שמרשו נמצא בבית המשפט.
השופט שאקה סרוויל אפשר לבנקמן-פריד לדבר עם עורכי דינו בטלפון ובפיקוח והמשיך במעצר בכלא פוקס היל, כך נמסר מהפוסט.
הצוות המשפטי של בנקמן-פריד מכין מסמכים משפטיים והוא צפוי לחזור השבוע לבית המשפט.
מוקדם יותר היום, רוברטס אמר לכתבים כי מרשו הסכים להסגרה למרות "הייעוץ המשפטי החזק ביותר האפשרי.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il