TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק חג ההודיה

null, 24/11/22
שלום לכולם,

היום אין מסחר לרגל חג ההודיה. מחר יום מקוצר.

נתונים כלכליים רכים מעט יותר העניקו דחיפה אתמול למניות בארה"ב, וגם פרסום פרוטוקול דקות הפד נתן לשווקים דחיפה.  הפרוטוקול הדגיש את הפוטנציאל לקצב איטי יותר של העלאות ריבית והתמקדות רבה יותר בריבית הסופית.

אלפבית (GOOGL) ומיקרוסופט (MSFT) הובילו את העליות הטכנולוגיות הגדולות שעלו ביותר מ-1%. אפל (AAPL) עלתה בפחות מ-1% גם כאשר הדאגות לאספקת האייפון המשיכו על רקעסגרי הקורונה אצל הספקית הסינית פוקסקון. למרות דאגות ההיצע, אפל רואה פעילות שדרוג "חזקה" של אייפון מ-AT&T ו-Verizon והפעילות בחנויות הייתה "יציבה". עלייה של יותר מ-7% בטסלה (TSLA) לאחר ש-Citigroup שדרגה את המניה לניטרלית ממכירה, תוך ציון הערכת שווי מאוזנת יותר בעקבות הנסיגה האחרונה.

מנכ"ל ביינאנס אמר כי יפרסם פרטים נוספים על הקרן המוצעת שלו לתמיכה בתעשיית הקריפטו בעקבות קריסת FTX. הקרן נועדה לכאורה לעצור את ההידבקות בהפלת חברות קריפטו בריאות. הספקנים הציעו שכוונתו הסופית היא להגן על ביינאנס עצמה מלהפוך לאבן הדומינו הבאה שתיפול. ג'או התעקש שהיציבות הפיננסית של ביינאנס מובטחת.

בייג'ין חוזרת לסגר כשהמקרים הגיעו לשיא, בכמה ממחוזות הבירה הסינית, אנשים מתבקשים לעבוד מהבית, בעוד שחנויות לא חיוניות סגורות ומסעדות פתוחות לטייק אווי בלבד.
מחירי הנפט הגולמי ירדו שוב כאשר חדשות הקורונה מסין החמירו. חששות שהצרות הכלכליות מלבד סגרי הקורונה גם עשויות להיות מורכבות מתסיסה אזרחית מתחילים לגדול, לאחר הפגנות אלימות במפעל האייפון של פוקסקון מוקדם יותר השבוע.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il