TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 22/11/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים מעט בשבוע מקוצר לקראת חג ההודיה ביום חמישי (השווקים סגורים)
המדדים הראשיים מדשדשים בשבועיים האחרונים.

עובדים באיגוד הרכבות הגדול ביותר בארה"ב הצביעו נגד הסכם חוזה זמני שהושג בספטמבר, מה שהעלה את האפשרות של שביתה בסוף השנה שעלולה לגרום לנזק משמעותי לכלכלת ארה"ב ולגרום לבעיות במשלוחים חיוניים של מזון ודלק.

הפד צפוי להעלאת ריבית של 0.5% בלבד בפגישות הבאות שלהם, מציינים גורמים רשמיים.

זום וידאו ZM גולשת לפני השוק לאחר תוצאות כספיות מאכזבות לרבעון הנוכחי.

מספר מקרי הקורונה בסין זינק בחזרה לרמות שנראו לאחרונה באפריל במהלך ההתפרצות בשנגחאי, מה שמרחיק את הסיכוי להרגעה במדיניות האפס קוביד שלה.
מספר המקרים המאושרים ברחבי הארץ הגיע ל-28,000, כאשר מוקדי הייצור הגדולים של גואנגג'ואו בדרום וצ'ונגצ'ינג במרכז סין הן שתי הערים שנפגעו הכי קשה.
אנליסטים מעריכים כעת שכחמישית מהכלכלה הסינית פועלת כעת תחת מגבלה כלשהי הקשורה לקוביד, גם אם זה לא תמיד אומר סגר קפדני. ההשפעה הכלכלית של צעדים מגבילים בפועל צפויה להתגבר על ידי בחירות אישיות שנעשו על ידי צרכנים כדי להימנע מהדבקה במחלה, מזהירים אנליסטים.
זה מסמל צרות נוספות למגזר הצרכנים, במיוחד תעשיות הבידור והאירוח.

מדטרוניק (MDT), בסט ביי (BBY), דולר טרי (DLTR), מרק קמפבל (CPB) ואנלוג דוויסס (ADI) כולם אמורים לדווח על רווחים לפני הפתיחה בעוד שהייץ' פי (HPQ) לאחר הסגירה.

הצרות בשווקי הקריפטו לא מסתיימות בזמן הקרוב, כך נראה.
ג'נסיס, חברת הברוקראז' שנפגעה בעקבות קריסת הבורסה FTX, נאלצה להכחיש את הדיווחים שהיא בוחנת הגשת בקשה להגנת פשיטת רגל, לאחר שלא הצליחה - עד כה לפחות - לגייס מיליארד דולר כדי לכסות את פער המימון שלה.
בלומברג דיווחה שג'נסיס - שהשעתה משיכות לקוחות בשבוע שעבר עקב בעיות נזילות - פנתה לבינאנס ולאפולו (APO) לקבלת הזרקת מזומנים, רק ששניהם סירבו.
מנהלי פשיטת הרגל של FTX איתרו בינתיים עוד כמה מזומנים שאולי עדיין ניצלו, דיווחים נפרדים מצביעים על כך שצדדים הקשורים למייסדה סם בנקמן-פריד קנו נכסים בשווי של למעלה מ-120 מיליון דולר באיי בהאמה לפני קריסתה.

מחירי הנפט הגולמי התאוששו לאחר שסעודיה וכווית הכחישו דיווח בוול סטריט ג'ורנל לפיו ממלכת המדבר בוחנת לעודד את אופ"ק להגדיל את הייצור במפגש הבא.

המנכ"ל החדש ישן של דיסני DIS בוב איגר, לא מבזבז זמן תוך שהוא מציין את השינוי המנהלי - לפי הדיווחים, מוציא תזכיר חברה שיתחיל לבנות מחדש את ענקית הבידור.
קארים דניאל, ראש הפצת מדיה ובידור של דיסני עוזב את תפקידו, על פי דיווחים בתקשורת - לא לגמרי מפתיע שכן הוא היה סגן מרכזי של המנכ"ל לשעבר בוב צ'אפק.
"במהלך השבועות הקרובים, נתחיל ביישום שינויים ארגוניים ותפעוליים בתוך החברה", אמר איגר במזכר לעובדים.

מניית אורבן אאוטפיטרס (URBN) עלתה ב-2.6% לפני השוק לאחר שקמעונאי הבגדים גבר על הציפיות בהכנסות, בעוד המנכ"ל ריצ'רד היין אמר שהוא "מעודד" מהמכירות הנוכחיות לקראת סוף השבוע המרכזי של יום שישי השחור.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il