TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני פתיחת השבוע

null, 21/11/22
שלום לכולם

החוזים העתידיים אדומים, צפויה פתיחה שלילית.

השוק עומד בפני שבוע מסחר מקוצר (חג ההודיה ביום חמישי ללא מסחר, שישי יום מקוצר).. ביום שישי חגיגת הקניות "בלק פרידיי".

עם משקיעים המחפשים כל אינדיקציה לכך שקצב העלאות הריבית עשוי להאט, פרסום הפרוטוקולים של פגישת נובמבר של הפד ביום רביעי יהיה גולת הכותרת של השבוע. לוח השנה הכלכלי לשבוע הקרוב כולל גם את מדד הייצור, תביעות אבטלה ראשוניות והזמנות מוצרים בני קיימא לאוקטובר.

היפוך עקומת התשואה ממשיך להתרחב, מה שמראה שהשוק מתמחר מיתון בארה"ב, אנו בהיפוך הרחב ביותר מאז אמצע שנות ה-80 שכעת עומד על 0.72%

דוחות הרווחים הקמעונאיים הגיעו מעורבים אך טובים במידה רבה מהצפוי.
וולמארט WMT הום דיפו HD ולואו'ס LOW הצליחו בדוחות לעומת טרגט TGT אשר לא הצליחה לעמוד בצפי, כשהחברה מתקשה לנהל את עסקיה בסביבה הכלכלית הנוכחית.

בלק פריידי יום שישי השחור:
לאירוע הקניות המסורתי יש מראה שונה השנה עם הכלכלה הנאבקת באינפלציה ודו"ח הרווחים החלש של טרגט (TGT) שכלל קיצוץ בתחזית לרבעון החגים עם משקיעים שמחפשים את ההמגמות של ההוצאות הצרכניות .
מאסטרקארד צופה שהמכירות יעלו ב-15% ביום שישי השחור לעומת שנה שעברה, בין היתר בגלל הגברת תנועת הקונים לאחחר סגרי הקורונה
כמו כן, צפוי למגזר המסעדנות סוף שבוע חזק עם תחזית צמיחה של 35% משנה לשנה. ההוצאות על מסעדות היו חזקות באופן מפתיע בדו"ח המכירות הקמעונאיות של אוקטובר למרות התמחור הגבוה יותר בכל הענף.

חשש מהחזרה של מגבלות נגיף הקורונה ההדוקות בסין:
בתי ספר ואוניברסיטאות בשיג'יאז'ואנג סגורים ותושבים בסיכון קיבלו הוראה להישאר בבית למשך חמישה ימים, ולאחרים הומלץ להישאר בבית "באופן עקרוני".
לפי הצהרה ב-Shijiazhuang Daily שצוטטה על ידי בלומברג. עלייה במקרי הקורונה ומקרי המוות הראשונים שדווחו על ידי התקשורת הסינית הרשמית מאז חודש מאי, מעכבים את האופטימיות שהמדינה הגיעה לנקודת שינוי במדיניות שמכבידה מאוד על התפוקה הכלכלית.
העיתון בייג'ין דיילי דיווח כי שלושה בני אדם מתו בבירה מהמחלה. הם היו בני 87 עד 91. יותר מ-900 מקרים חדשים בבייג'ינג דווחו ביום ראשון. בפעם האחרונה שדווח על מוות בודד, כל העיר שנחאי הייתה בסגר.
גולדמן זאקס קיצצה את תחזית הרבעון הרביעי של 2022 לנפט גולמי מסוג ברנט ב-10 דולר לחבית ל-100 דולר, תוך שהיא מציינת את ההגבלות בסין.

בהסתכלות על השווקים המתעוררים בשבוע שעבר, סיטי השמיעה אזהרה על אופטימיות רבה מדי בכל הנוגע לסין ולמרכז הפד. "מכיוון שקורונה נותרה איום גדול על אמון משקי הבית הסינים, ומכיוון שאנחנו עדיין חושבים שלפד יש הרבה עבודה לעשות, כנראה שזה חכם לקחת את האופטימיות של השבוע האחרון בזהירות", אמר סיטי. "הדרך לפתיחה מחדש של סין נותרה לא ברורה והדרגתית במקרה הטוב.

בוב איגר חוזר לתפקיד המנכ"ל בוולט דיסני (DIS) - לאחר היציאה המפתיעה של בוב צ'אפק מהמקום הראשון. ענקית הבידור מנסה להגביר את אמון המשקיעים לאחר תקופה קשה בה ירדה מניית החברה ביותר מ-40% עד כה השנה. המהלך ייכנס לתוקף באופן מיידי, אומרת דיסני. המניות עלו 8.5% במסחר לפני השוק.
איגר ישמש כמנכ"ל דיסני למשך שנתיים "עם מנדט מהדירקטוריון לקבוע את הכיוון האסטרטגי לצמיחה מחודשת ולעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הדירקטוריון בפיתוח יורש שיוביל את החברה בתום כהונתו."
איגר היה מנכ"ל/יו"ר במשך 15 שנים (מ-2005-2020) ולאחר מכן יו"ר בכיר ויו"ר מועצת המנהלים עד 2021

טוויטר מחזירה את טראמפ: אילון מאסק יאפשר לדונלד טראמפ לחזור לצייץ בטוויטר (TWTR) לאחר שהנשיא לשעבר זכה בסקר שנערך על ידי המיליארדר שרכש לאחרונה את רשת המדיה החברתית.
משתמשי טוויטר הצביעו בין 51.8% ל-48.2% כדי לאפשר לטראמפ לחזור לפלטפורמת המדיה החברתית לאחר שמאסק מנכ"ל טסלה (TSLA) ערך סקר שהחל ביום שישי בלילה וכלל יותר מ-15 מיליון הצבעות, לפי ציוץ מאסק.
טראמפ, שהוחרם מטוויטר בעקבות המתקפה על הקפיטול של ארה"ב בינואר אשתקד, אמר שהוא לא מתכנן לחזור ובמקום זאת ישתמש בפלטפורמה שלו Truth Social (DWAC).
בשבת, טראמפ עודד אנשים בפוסט של Truth Social להצביע בסקר בטוויטר, אם כי הוא הוסיף "אבל אל תדאגו, אנחנו לא הולכים לשום מקום".
טראמפ גם אמר בפגישה של הקואליציה היהודית הרפובליקנית בשבת שהוא רואה הרבה "בעיות בטוויטר" ומתכנן להישאר עם הפלטפורמה שלו, לפי דיווחים בתקשורת של האירוע. "אני לא רואה שום סיבה לכך", אמר טראמפ על החזרה לטוויטר. "Truth Social תפסה את המקום עבור הרבה אנשים ואני לא רואה אותם חוזרים לטוויטר."
מניית DWAC יורדת כ -3.2% לפני פתיחת המסחר

ברקשייר האת'וויי (BRK.A) (BRK.B) הודיעה לאחרונה על אחזקות בטייוואן סמיקונדקטור (TSM), עם זאת, מגזר השבבים עדיין לא יצא מהצרות.
הערכות השווי כעת אטרקטיביות, והציפייה היא שדירוג מחדש צפוי לקרות בטווח הקצר. למרות שהתיזמון בעייתי מי שמחפש אחזקות לטווח ארוך זה סקטור בהחלט מהמעניינים ביותר לאחר ירידות חזקות.

קוין בייס (COIN) ירדה ב-6.2% כאשר בורסת המטבעות הקריפטו יורדת בעקבות קריסת היריבה FTX.

מניית קרוואנה (CVNA) ירדה ב-5.1% לאחר שקמעונאית המכוניות המשומשות הכריזה ביום שישי על סבב נוסף של קיצוצים שישפיע על כ-1,500 עובדים, או 8% מכוח העבודה שלה, כאשר היא מנסה לצמצם עלויות.

מניית קומריקה (CMA) עלתה ב-1.1% לאחר שריימונד ג'יימס שדרג את עמדתה כלפי חברת השירותים הפיננסיים ל"ביצועים טובים יותר" מביצועי השוק, ואמר כי היא יכולה לקפוץ ביותר מ-20% מהרמות הנוכחיות.

מניית אימאגו ביוסיינס (IMGO) יותר מהכפילה את עצמה לאחר שמרק (MRK) הודיעה כי תרכוש את מפתחת התרופות לסרטן תמורת שווי הון עצמי כולל של 1.35 מיליארד דולר.

דוחות רווחים במרכז השבוע:
שני - זום וידאו ZM, דל DELL
שלישי - בסט ביי BBY, דולר טרי DLTR, הייץ' פי HP מדטרוניק MDT
רביעי - דירי DE
שישי - טיטאן TITN

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il