TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר פתיחת השבוע

null, 14/11/22

שלום לכולם,

המסחר השבוע נפתח בירידות שערים לאחר העלייה המאסיבית בשבוע שעבר.
נתוני האינפלציה חוזרים למוקד עם מחירי היצרנים באוקטובר (PPI) מחר.
מושל הפדרל ריזרב, כריסטופר וולר אומר בסוף השבוע שהשווקים הגיבו יתר על המידה לנתון אחד של מדד המחירים לצרכן. לדבריו, קצב ההידוק עשוי להאט אך נקודת הקצה עדיין רחוקה.
בפוליטיקה, הדמוקרטים ישמרו על השליטה בסנאט, ביידן נפגש עם נשיא סין שי (בהמשך).
יום שקט בסך הכל ללא דוחות רווחים גדולים או נתונים כלכליים, אבל זה יתגבר בהמשך השבוע.

ההתמקדות תהיה במגוון של נתונים כלכליים, כולל מספרי מכירות קמעונאיות ביום רביעי, כמו גם נאומים של כמה בכירי הפד לקבלת רמזים נוספים על תחזית הריבית.
הסוחרים צופים כעת שהפד יעלה את הריבית בדצמבר בחצי נקודה, ולצפות לריבית סופית בטווח של 4.75%-5.0% בשנה הבאה.

טסלה (TSLA) ירדה ב-3.4% כאשר המנכ"ל אילון מאסק אמר "יש לי יותר מדי עבודה" כשנשאל על הרכישה האחרונה שלו של טוויטר והנהגתו של יצרנית כלי הרכב החשמליים.
איי אם סי (AMC) זינקה ב-6.5% כשהסרט האחרון של מארוול "Black Panther: Wakanda Forever" גרף 330 מיליון דולר ברחבי העולם בסוף השבוע הפתיחה שלו.
הסברו (HAS) ירדה ב-7.4% לאחר BofA Global Research הורידה את הדירוג של יצרנית הצעצועים.


השפעות עמוקות על שתי הכלכלות הגדולות בעולם עשויות להגיע מפגישה היום בבאלי, אינדונזיה, כאשר הנשיא ביידן יושב עם מנהיג סין שי ג'ינפינג לקראת פסגת ה-G20.
בעוד שהבית הלבן הביע כי הוא "מחפש תחרות, לא סכסוך", המתיחות גברה בין שתי המדינות. ארה"ב אישרה לאחרונה ריסון על יצוא השבבים לסין - מה שהעלה פלאשבקים של מלחמת סחר - בעוד מעמדה של טייוואן היה נושא מתוח במיוחד מאז ביקורה באוגוסט של יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי ומלחמת רוסיה באוקראינה.
"אני יודע שאני נכנס חזק יותר, אבל אני לא צריך את זה. ביליתי איתו יותר זמן מכל מנהיג עולמי אחר", אמר ביידן לכתבים לפני הפגישה. "אני מכיר אותו היטב והוא מכיר אותי. יש לנו מעט מאוד אי הבנה. אנחנו רק צריכים להבין איפה הקווים האדומים ומהם הדברים החשובים ביותר לכל אחד מאיתנו לקראת השנתיים הקרובות".
ארה"ב ביקשה להציג את מגבלות הייצוא החדשות שלה על מוליכים למחצה מתקדמים כסוגיית ביטחון לאומי, ולא כמאמץ להדוף את הכלכלה הסינית, אבל אולי יהיה קשה לשכנע את בייג'ינג בעניין. גולדמן זאקס צופה שהאיסור יגלח רבע אחוז מהצמיחה הכלכלית של סין ב-2023, בזמן שהיא כבר מתמודדת עם הנשורת ממדיניות האפס-קוביד של שי.
ארה"ב גם מתלבטת אם להחזיר כמה מכסים מתקופת טראמפ על סחורות סיניות, אם כי החלטה סופית עדיין לא צפויה להתקבל השנה.

רמאים \ טרולים המנצלים את הכללים החדשים והרופפים של טוויטר לקבלת חשבונות "מאומתים" מציפים את האפליקציה בהודעות מזויפות מסלבריטאים ותאגידים, וככל הנראה פוגעים במחירי המניות של כמה חברות בולטות.
אלי לילי (LLY) ירדה בכ-4.5% ביום שישי לאחר שמישהו השתמש בחשבון מאומת שנועד להיראות כמו ערוץ המדיה החברתית הרשמי של החברה כדי לצייץ בטוויטר: "אנחנו נרגשים להכריז שהאינסולין בחינם עכשיו." הפרסום לא רק הוריד את מחיר המניה של חברת הפארמה, אלא גם פגע כנראה באלה של יצרניות האינסולין המתחרות נובו נורדיסק (NVO) וסאנופי (SNY).


בנוסף לוקהיד מרטין (LMT) ירדה ב-5.5% ביום שישי, לכאורה בין היתר בגלל חשבון "מאומת" מזויף המתיימר לחשוף: "נתחיל לעצור את כל מכירת הנשק לסעודיה, ישראל וארה"ב עד לחקירה נוספת של הנשק שלהם. תיעוד של הפרות זכויות אדם. #WeAreLM."
הודעות מזויפות אחרות המשתמשות בחשבונות "מאומתים" שנועדו להיראות רשמיים כללו הודעה לכאורה מפפסיקו (PEP) ש"קולה עדיף".  נסטלה (OTCPK:NSRGY) הודתה ש"אנחנו גונבים את המים שלך ומוכרים לך אותם בחזרה".

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il