TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 10/11/22
שלום לכולם,

דוח מדד המחירים לצרכן פורסם 7.7% לעומת תחזית של 8% מה שמקפיץ את השוק מעלה

החוזים העתדיים ירוקים חזק צפויה פתיחה חיובית.

השווקים עדיין ממתינים למסקנות מבחירות אמצע הקדנציה באריזונה ובנבדה, בעוד שג'ורג'יה תלך לסיבוב שני בתחילת דצמבר. הרפובליקנים לוקחים בחזרה את השליטה בסנאט רק עם אחד מהניצחונות הללו.

במאמץ לרסן את עליית המחירים, הבנק המרכזי העלה את הריבית העיקרית שלו מאז מרץ לרמה של 3.75%-4.0%, מעבר לשיא המחזור הקודם של 2.25%-2.5% בדצמבר 2018.  העלאת ריבית נוספת עומדת על הפרק גם בישיבת הפד בחודש הבא, אם כי ייתכן שקטנה מהקודמות לאור הנתון החדש.
עלויות אשראי גבוהות יותר גורמות לצרכנים ולעסקים להיות זהירים יותר בביצוע רכישות.
הדיור מהווה כמעט שליש מסל האינפלציה לצרכן. גם מחירי הבנזין צפויים להפעיל לחץ כלפי מעלה על נתון הכותרת, כמו גם מחירי טיסה והשכרת רכב גבוהים יותר, ייתכן שעלויות הטיפולים הרפואיים ירדו.
בעוד שמחירי הבנזין ירדו מהשיאים שנרשמו ביוני, מחירי הסולר נותרו גבוהים בצורה לא נוחה, ותורמים ללחצי מחירים נוספים ולעלויות משלוח. למעשה, על בסיס משנה לשנה, מחירי הדלק עלו ב-11% והדיזל זינק ב-47%, ל-3.80 דולר ו-5.36 דולר, בהתאמה.
לא רק משאיות רכבות רכבות דיזל, אלא גם טרקטורים וציוד בנייה. זה מתורגם לתשומות עמוקות לכלכלה ומשפיע על העלות של כמעט כל מוצר. רבים מהעמלות הללו מוחזקות כעת כהיטלי דלק, בעוד שכמה צופים בשוק אפילו מודאגים ממחסור פוטנציאלי במלאי.

מטבעות הקריפטו נמצאים במצב נסיגה מלאה לאחר שביינאנס הודיעה כי פרשה מהצלתה של FTX המתחרה ואמרה שהבעיות של יריבתה היו גדולות מכדי לתקן. יש מחסור של 8 מיליארד דולר בחשבונותיה של FTX, לפי מקורות של הפייננשל טיימס. ביטקוין מצא תחתית בסביבות 15,600 דולר, כרגע בעלייה של +2.8 % ב-16,300 דולר.

באמבל (BMBL) ירדה ביותר מ-14% לאחר שחברת ההיכרויות המקוונת חזתה הכנסות ברבעון הרביעי מתחת לציפיות בוול סטריט, מכיוון שהיא נאבקת עם עיכובים בהשקת מוצרים.
זיפרקרוטר (ZIP) עלתה ביותר מ-14% לאחר שספקית שוק העבודה המקוון העלתה את ההנחיה השנתית שלה לאחר רווחים חזקים ברבעון השלישי.
טפסטרי (TPR) ירדה ב-1.3% לאחר שחתכה את תחזיות המכירות והרווח השנתיות שלה, והאשימה את מגבלות הקורונה המתמשכות בסין והאטה צפויה בביקוש בצפון אמריקה.
ריביאן (RIVN) עלתה ב-7.6% לאחר שיצרנית הרכב החשמלי דיווחה על הפסד קטן מהצפוי ומספר גבוה יותר של הזמנות מראש, מה שאישר מחדש את תחזית הייצור שלה לשנה כולה.
דאץ' ברוס (BROS) עלתה ב-2.6% לאחר שרשת הקפה דיווחה על צמיחה רבעונית חזקה במכירות, המונעת על ידי פתיחת חנויות חדשות.
ניו (NIO) ירדה ב-1.6% לאחר שיצרנית הרכב החשמלי הסינית דיווחה על עלייה חדה בהפסד הנקי שלה ברבעון השלישי, שכן עלייה חדה בעלויות התשומות פגעה ברווחיות.
רובלוקס (RBLX) עלתה ב-0.9%, מתאוששת לאחר צניחה של 21%. ג'יי.פי מורגן הורידה את המלצתה לגבי יצרנית משחקי הווידאו ל"נייטרלית" מ"עודף משקל", ואמרה שהיא עלולה להתקשה לשמור על צמיחת ההזמנות בטווח הבינוני.
וויוורק (WE) ירדה ב-2.9% לאחר שספקית שטחי המשרדים דיווחה על הפסד רבעוני רחב מהצפוי, והודיעה על תוכניות לעזוב כ-40 מקומות עם ביצועים נמוכים החודש.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il