TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 9/11/22

שלום לכולם,

החוזים העתידיים אדומים, צפויה פתיחה שלילית.

המניות עלו אתמול כאשר המשקיעים המתינו לתוצאות בחירות האמצע בארה"ב, מה שעלול להשפיע על רמות ההוצאות והרגולציה הממשלתיות העתידיות. בהמשך השבוע נתוני האינפלציה עיקריים, כאשר מדד המחירים לצרכן באוקטובר צפוי להראות שוב ירידה קטנה מהחודש הקודם.

תוצאות הבחירות מאתמול בלילה נותרו לא חד משמעיות, מראות שהרפובליקנים אכן בדרך להחזיר את בית הנבחרים מהדמוקרטים (מה שהיה צפוי) אך אין מנצח ברור בשלב זה המוביל לאי ודאות בשוק לעת עתה.

מטה META הודיעה על צמצום של 13% בכוח העבודה, כ 11 אלף עובדים.

דיסני (DIS) יורדת הבוקר ביותר מ-7% לאחר החמצה בדוחות ופרשנות מאוכזבת מצד האנליסטים, ענקית הבידור דיווחה על הפסדים גדולים מהצפוי במבצע הסטרימינג של דיסני+.
ההנהלה אמרה שההפסד, שיותר מהכפיל את עצמו משנה קודם ל-1.47 מיליארד דולר, ככל הנראה יצטמצם מכאן ואילך ככל שהפעילות תגדל, למרות שגידול המנויים הואט לאחר שאיבדה את הזכויות לשידור תחרות הקריקט של הפרמיירליג ההודית.
ביצועים חלשים מהצפוי של פארקי השעשועים ופעילות הטלוויזיה המסורתית הביאו לכך שהרווח התפעולי - של 1.6 מיליארד דולר - היה 30% מתחת לתחזיות הקונצנזוס.

אילון מאסק ממשיך במסע המכירה שלו במניות טסלה (TSLA), ומוציא עוד 19.5 מיליון מניות בשווי 4 מיליארד דולר בין שישי לשלישי. מניות יצרנית EV ירדו ביותר מ-11% במהלך שלושת ימי המסחר, מה שהוביל את השווי הנקי של מאסק לרדת מתחת ל-200 מיליארד דולר. המכירות האחרונות של מאסק אומרות שהוא מחזיק כעת רק בסביבות 14% מטסלה.

מניית הקנאביס קאנופי (CGC) עלתה ב-1.6% לאחר שיצרנית הקנאביס רשמה הפסד ליבה קטן יותר ברבעון השני, בסיוע מכירות גבוהות יותר של המשקאות המושרים בקנאביס שלה.

מניית לוסיד (LCID) ירדה ב-7.7% לאחר שיצרנית הרכב החשמלי דיווחה על הפסד כבד של 530 מיליון דולר ברבעון השלישי, תוך שהיא חושפת תוכניות לגייס 1.5 מיליארד דולר ממשקיעים.


אדידס ADDYY עלו ב-0.4% לאחר שחברת בגדי הספורט הגרמנית חתכה את התחזית שלה לשנת 2022, תוך התחשבות בהשפעת הפיצול שלה מקניה ווסט. החברה כבר הזהירה מפני פגיעה כספית מסיום הקשר.


מניית קוין בייס (COIN) ירדה ב-4.2% כאשר משקיעים חששו מהחשיפה של בורסת מטבעות הקריפטו ליריבה הפרטית המתקשה FTX (הרחבה בהמשך)


מיקרו סטרטג'י (MSTR) ירדה גם היא כ-5.1%, עקב החולשה בשוק המטבעות הקריפטוגרפיים, כאשר לחברת המודיעין העסקי יש אחזקה גדולה בביטקוין.

עונת דוחות הרווחים יורדת הילוך, כאשר די אר הורטון (DHI) אשר דיווחה מתחת לצפי ווין ריזורטס (WYNN) שתדווח לאחר המסחר בין הדגשים הבודדים.

הביטקוין צנח לשפל של שנתיים, כאשר חלל הקריפטו נפגע ממשבר האמון האחרון שהופעל בעקבות כמעט קריסת ה-FTX
ביינאנס, פלטפורמת הקריפטו הגדולה בעולם, הסכימה לקנות את הפעילות של FTX מחוץ לארה"ב לאחר ש-FTX נאלצה להשעות משיכות של לקוחות.
המטבע המקורי של FTX איבד כמעט 80% לאחר שאזהרה של מנכ"ל ביינאנס, צ'אנגפנג ז'או, העלתה את המסר שהעסקה תצא לפועל רק אם בדיקת הנאותות שלו לא תביא להפתעות לא נעימות.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il