TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 8/11/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים מעט בשלב זה, צפויה פתיחה חיובית.

ארה"ב מקיימת בחירות אמצע שעשויות להעביר את שאר כהונתו של ג'ו ביידן למעמד של ברווז צולע, שכן הבוחרים מענישים את הדמוקרטים על האינפלציה הגבוהה ביותר מזה 40 שנה. סקרי דעת קהל נותנים למפלגה הרפובליקנית סיכוי טוב להחזיר אליהם את השליטה בבית הנבחרים.  טראמפ שוב רמז בכבדות להכריז על ריצה לנשיאות בשנת 2024. השליטה הרפובליקנית בקונגרס תגביל באופן משמעותי את יכולתו של הממשל לנקוט צעדים פיסקאליים קיצוניים יותר עד 2024. מבחינה בינלאומית, התוצאה הגדולה ביותר שלה עשויה להיות צמצום התמיכה הצבאית והכלכלית של ארה"ב באוקראינה.

נגוזות התקוות לסיום מוקדם של הסגר שמשפיע על מפעל ההרכבה הגדול בעולם לאייפון בעקבות גילוי מקרים נוספים של קורונה.
מניית אפל (AAPL), שאיבדה למעלה מ-10% מאז תחילת ההתפרצות, עלתה ב-0.2% לפני השוק.
בנפרד, הבעלים של מפעל פוקסקון, אמר כי ישקיע 170 מיליון דולר ביצרנית המשאיות החשמליות בארה"ב לורדסטאון מוטורס (RIDE).

מניות במוקד טייק טו (TTWO), לאחר שהמוציאה לאור של המשחק Grand Theft Auto חתכה את תחזיות ההכנסות שלה לרבעון הנוכחי
ליפט (LYFT), שצנחה ב-20% במסחר המוקדם לאחר דיווח על מספרים שאישרו אובדן נתח שוק לאובר (UBER) ברבעון האחרון.
וולט דיסני (DIS) בראש רשימת דוחות הרווחים, תדווח לאחר הסגירה, לצד אוקסידנטל פטרוליום (OXY), נורטון לייף לוק (NLOK) וניוז קורפ (NWSA).

עדכונים מוקדמים לפני הדוחות המלאים צפויים מדופונט (DD), נורוויג'יאן (NCLH), קוטי (COTY), וורקהורס (WKHS) וגלובל פאונדריס (GFS) פרדי מק (OTC:FMCC)

הלחץ על בורסת הקריפטו FTX התגבר כאשר מכירות כבדות דחפו את ה-FTT המטבע המקורי שלה עד ל-30% בן לילה. גם ביטקוין ואת'ריום נגררו מטה ביותר מ-5%.
ניתוחי בלוקצ'יין מצביעים על המשך פדיונות בקנה מידה גדול של כספים מ-FTX, בעקבות החלטת המתחרה Binance בסוף השבוע לחסל את אחזקותיה ב-FTT, על רקע החששות לגבי האיתנות הבסיסית של FTT.
יותר ויותר פרשנים מטילים את ההתפתחויות כביטוי למחלוקות עמוקות יותר בין הבעלים של שתי הבורסות על הרגולציה העתידית של קריפטו, במיוחד בארה"ב.
מייסד ביינאנס צמצם את הגרסה הזו של אירועים, ואמר שהמהלך הוא רק אסטרטגיית ניהול סיכונים.

מה הייתם עושים עם ביטקוין בשווי של 1 מיליארד דולר?
משרד המשפטים האמריקני נמצא בעיצומו של בירור זה בעקבות תפיסת הקריפטו השנייה בגודלה בהיסטוריה. זה סיפור שרץ כבר כמעט שנה, אבל נחשף בפומבי רק בעקבות הודאה באשמה של ג'יימס ג'ונג מגיינסוויל, ג'ורג'יה.
ג'ונג ערך את השוד שלו בשוק האפל הידוע לשמצה בשם "דרך המשי" שנסגר על ידי ה-FBI בשנת 2013. לפי הסיפור, הוא יצר תשעה חשבונות הונאה, שמימן כל אחד מהם בין 200 ל-2,000 ביטקוין, אבל אז רימה את מערכת עיבוד משיכה על ידי הפעלת למעלה מ-140 עסקאות ברצף מהיר.
בסופו של דבר, ז'ונג קיבל למעלה מ-50,000 ביטקוין לחשבונותיו, שהועברו לאחר מכן למגוון ארנקים דיגיטליים, הכל בשליטתו.
בחיפוש שנערך ב-2021  סוכני חקירות פליליות של מס הכנסה מצאו את הביטקוינים (בשווי 3.3 מיליארד דולר באותה עת), שהיו ממוקמים בכספת תת-קרקעית ובמחשב בעל לוח יחיד שהיה מוסתר.
ג'ונג, בן 32, הודה אז בסעיף אחד של הונאה, שעונשה המרבי הוא 20 שנות מאסר. הוא אמור להישפט ב-22 בפברואר 2023. 
"במשך כמעט 10 שנים, מקום הימצאו של נתח הביטקוין החסר התגלגל לתעלומה של יותר מ-3.3 מיליארד דולר", אמר עו"ד ארה"ב דמיאן וויליאמס בהצהרה. הממשלה מבקשת כעת את חילוט הביטקוין שנתפס, מה שמהווה דוגמה בולטת נוספת ליכולת של הרשויות להתחקות אחר גניבות קריפטו.
בפברואר, משרד המשפטים עצר זוג שלכאורה קשר קשר להלבנת מטבעות קריפטוגרפיים בסך 4.5 מיליארד דולר שנגנבו במהלך הפריצה ל-Bitfinex ב-2016.

מחירי הנפט תיקנו מטה לאחר מספר ימים של עליות כאשר ההתפתחויות בסין הכריעו את התקוות לסיום מהיר של מדיניות האפס קוביד.

תשואות האוצר נותרו גבוהות 10 שנים 4.2% והתשואה לשנתיים 4.71%.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il