TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 3/11/22
שלום לכולם,

המניות בארה"ב ממשיכות בירידות לאחר שהפד העלה את הריבית בפגישה רביעית ברציפות ויו"ר הפד פאוול אותת על העלאות ריבית קטנות יותר, אך בדרך לשיא גבוה יותר.
פאוול אמר מאוחר אתמול "מאוד מוקדם לחשוב על השהייה...מאוד מוקדם", ובמקביל התייחס לשאלות על מיתון/נחיתה רכה ואמר "ככל שהשיעורים עולים, קשה לראות נחיתה רכה".
התשואות טיפסו על רקע החששות שמחזור העלאת הריבית של הבנק הפדרלי בארה"ב רחוק מלהסתיים, למרות רמזים להעלאות ריבית קטנות יותר בעתיד.
היו"ר ג'רום פאוול אמר שזה לא הזמן לסגת מהעלאות הריבית, אם כי הוא הודה שהן עשויות להצטמצם ככל שהבנק המרכזי יספוג נתונים כלכליים ויחקור עד כמה פעולותיו עשו את עבודתן כעת.
ההערות התקבלו בסנטימנט דובי כאשר נאסד"ק נופל בכמעט 2% בנקודת השפל שלו לאחר צניחה של 3.3% אתמול, כאשר מניות טכנולוגיה רואות את הירידה הגדולה ביותר.
תוצאות רווחים חלשות ותחזיות צנועות בתחום התוכנה מכבידות על המניות עם ירידות גדולות בשמות: QCOM, ATUS, ROKU, RPD, QLYS, QRVO

הבנק המרכזי של אנגליה העלה את הריבית ל-3% ביום חמישי מ-2.25%, עליית הריבית הגדולה ביותר מאז 1989, מכיוון שהזהיר מפני תחזית "מאוד מאתגרת" לכלכלה.
במניות מסלול של ירידות של למעלה מ-4% בשבוע בעוד שתשואת האוצר לשנתיים זינקה ל-4.739%.

מודרנה (MRNA) חתכה את תחזית המכירות השנתית שלה עבור חיסון הקורונה שלה.
רוקו (ROKU) ירדה ב-14% לאחר שהנמיכה את הציפיות לרבעון הנוכחי.
איביי (EBAY) עולה לאחר דוחות רווחים טובים, הרווח המתואם של דולר למניה עלה ב-11% משנה לשנה לעומת רווח של 0.90 דולר למניה בתקופה המקבילה אשתקד. הערכת הקונצנזוס היתה 0.93 דולר למניה.

רוסיה הסכימה לחזור להסכם טורקיבתיווך של האו"ם שיאפשר משלוח של מיליוני טונות של תבואה אוקראינית דרך הים השחור. היא פרשה בעבר מהעסקה בעקבות מתקפת מל"ט אוקראינית לכאורה בקרים בסוף השבוע. מוסקבה אומרת כעת ש"הבטחות כתובות" של קייב מבטיחות שהיא לא תשתמש במסדרון הימי ההומניטרי למטרות צבאיות, כך שהמשלוחים יוכלו להמשיך ללא הפרעה. תנועת שוק: החוזים העתידיים על חיטה צנחו בארה"ב ובאירופה ביום רביעי, כמו גם סחורות אחרות

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il