TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 31/10/22
שלום לכולם,

שוק המניות בארה"ב פותח את השבוע בירידה, לקראת עוד שבוע עמוס של רווחים ותוצאות מפגישת הריבית של הפד בנובמבר באמצע השבוע, שם צפויה העלאה נוספת של 0.75%.
נתוני אינפלציה גבוהים הלילה באירופה (מדד המחירים לצרכן בגוש האירו בשיא) ונתוני ייצור חלשים יותר בסין מחזירים את החשש להאטה בכלכלה העולמית.
כ-168 מחברות ה S&P ידווחו השבוע זאת לאחר ש-33% דיווחו בשבוע שעבר.
כרגע השוק בעיקר בתקווה להאטה בהעלאות הריבית של הפד לאחר השבוע.

הסקר האחרון של MLIV Pulse מצביע על כך שאם יו"ר הפד ג'רום פאוול ייתן איתותים להאטה בעליית הריבית זה יכול לשלוח את השוק חזק למעלה.

אפל (AAPL) ירדה 1.7%- לאחר דיווח של רויטרס שאמר כי ייצור מכשירי האייפון שלה עשוי לרדת ב-30% בחודש הבא עקב הידוק הגבלות הקורונה בסין.
תרמו פישר (TMO) הודיעה כי תרכוש את Binding Site Group מחברת ההשקעות הפרטיות האירופית Nordic Capital בעסקה בסך של 2.6 מיליארד דולר.
אייר ביאנבי ABNB יורדת כ 6.2%- כאשר נראה שהדאגות מהאטה כלכלית סוחפות את השוק יום לפני שאתר השכרת הנופש דיווח על רווחי הרבעון השלישי. בנוסף, אנליסט בוול סטריט פרסם סקירה דובית עבור מגזר הנסיעות.


"ארבעת חודשי החורף הקרובים שבהם המחסור בדלק, דשנים ומזון יורגש בצורה החריפה ביותר באירופה ובאזורים הסמוכים של המזרח התיכון ואפריקה הם חלון ההזדמנויות היחיד שנותר לקרמלין לשבור את נחישותו של האיחוד האירופי תמכו באוקראינה", אמר מיכאל תנחום מהמכון למזרח התיכון.

תגובות: שר החוץ האוקראיני דמיטרו קולבה אמר שרוסיה משתמשת בתקיפה כ"תירוץ שווא" לחסימת "מסדרון התבואה המבטיח ביטחון תזונתי למיליוני אנשים". הנשיא ביידן כינה את המהלך "שערורייתי", ואמר שהוא יגביר את הרעב העולמי, בעוד שר החוץ אנטוני בלינקן האשים את מוסקבה בשימוש במזון כנשק. גם נאט"ו והאיחוד האירופי ביקשו מהקרמלין לשקול מחדש את החלטתו.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il