TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

עדכון מניות, תמ"ג

null, 27/10/22
שלום לכולם,

כלכלת ארה"ב התאוששה משישה חודשים של התכווצות ברבעון השלישי, על פי נתונים ראשוניים של משרד המסחר. התוצר המקומי הגולמי צמח ב-2.6% על בסיס שנה לשנה בתקופת יולי עד ספטמבר, לעומת ירידות של 0.6% ו-1.6% ברבעון הראשון והשני, בהתאמה. כלכלנים ציפו שהקריאה תגיע ל-2.4%.

החוזים העתידיים מתחזקים ועוברים לירוק בכל המדדים כאשר ה S&P על 1%+

קומקאסט (CMCSA) עלתה ב-7.1% לאחר שהכנסות ענקית המדיה ברבעון השלישי עלו על הציפיות, הודות לעלייה מתמדת בעסקי פארקי השעשועים והאולפנים שלה, שהאפילה על צמיחה איטית של מנויים בפס רחב.

טוויטר (TWTR) עלתה ב-1.1% לאחר שהמיליארדר אילון מאסק ביקר במטה פלטפורמת המדיה החברתית ביום רביעי, לפני מועד אחרון שנקבע על ידי בית המשפט לסגירת ההשתלטות שלו ב-44 מיליארד דולר.

אלטריה (MO) ירדה ב-2.2% לאחר שענקית הסיגריות החמיצה את ציפיות הרווח הרבעוני, כשהצרכנים מרסנים את ההוצאות.

פורד (F) ירדה ב-1.8% לאחר שענקית הרכב דיווחה על הפסד נקי ברבעון השלישי.

סאות'ווסט איירליינס (LUV) עלתה ב-4.1% לאחר שהחברה חזתה הכנסות גבוהות יותר ברבעון הרביעי, ונהנתה מביקוש חזק לנסיעות פנאי.

מניית טלדוק ( TDOC) עלתה ב-9.6% לאחר שעלתה על הציפיות הרבעוניות

מניית סליפ נאמבר (SNBR) ירדה ב-27.6% לאחר שיצרנית המזרנים פרסמה הנחיה לשנה שלמה, תוך ציון ביקוש מדשדש ומגבלות אספקת שבבים.

ענקית האנרגיה של (SHEL) עולה ב-5.3% לאחר שהודיעה שתרכוש בחזרה עד 4 מיליארד דולר נוספים במניות והעלתה את הדיבידנד שלה ב-15% לאחר שרשמה רווח רבעוני אדיר.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il