TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 26/10/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים אדומים צפויה פתיחה שלילית

במיוחד החוזים העתידיים של נאסד"ק בירידה חזקה של כ-1.7% לאחר אכזבות בדוחות הרווחים מאלפבית (GOOGL) מיקרוסופט (MSFT) וטקסס אינסטרומנטס ( TXN)

מיקרוסופט MSFT רשמה את הצמיחה הנמוכה ביותר במכירות שלה מזה חמש שנים וחזתה את ההכנסות מתחת להערכות בוול סטריט, המניה צנחה כ 6%- לאחר הדיווח.

אלפבית, האם של גוגל GOOG רשמה ירידה במכירות פרסומות והזהירה מפני האטה בהוצאות הפרסום. יורדת גם היא כ 6.5%- לפני המסחר.

מדד הדולר ממשיך בירידה כאשר הפאונד הבריטי מגיע לרמה של 1.16 דולר (מאז התערבות הבנק המרכזי הבריטי) וניתן לציין מגמה דומה מול הין היפני.

אתמול מדדי המניות נסגרו עם עליות של יותר מ-2% עבור מדד נאסד"ק וראסל 2000, כאשר תיאבון הסיכון השתפר באופן נרחב, בסיוע ירידה בתשואות האוצר על רקע האופטימיות הגוברת שלפיה הפדרל ריזרב קרוב יותר לצמצם את קצב ההידוק המוניטרי האגרסיבי שלו.  כל מגזרי ה-S&P 500 למעט אנרגיה הסתיימו בירוק, בראשם נדל"ן, חומרים ושירותי תקשורת, שעלו ב-4.0% וב-2.5% וב-2.4% בהתאמה.

היום במוקד המשך זרם דוחות הרווחים במיוחד של מטה META כאשר התוצאות עוקבות אחר האזהרה של סנאפ (SNAP) בשבוע שעבר על האטת הביקוש לפרסומות במדיה החברתית
עוד ידווחו היום: TMO, F, BA

כמו כן יפורסמו נתוני מכירות בתים כאשר ברקע האטה בפעילות המשכנתאות, ומלאי נפט גולמי.

מחר יום חשוב מאוד עם דוחות אפל AAPL אמזון AMZN מאסטרקארד MA מקדונלנדס MCD

אם נראה עוד אכזבות משאר ענקיות הטכנולוגיה שאמורות לדווח השבוע, הדבר עלול לדרדר לחלוטין את ההתאוששות במדד נאסד"ק ו-S&P 500. אמזון צפויה לדווח על ביצועים חזקים בגזרת ה-AWS, בעוד שעסקי המסחר האלקטרוני המשיכו להאט. התחזית לרבעון הרביעי תהיה מכרעת.

אסטרטגים בגולדמן זאקס מגיבים לאמירות האחרונות מהפד ואומרים שהמהלך מרגיש מוקדם מדי. "מכיוון שלא עמדנו באופן נחרץ באף אחד משני התנאים - הקלה משכנעת באינפלציה או מעבר למיתון מוחלט - שאנו חושבים שהם הכרחיים לשינוי מתמשך, איננו חושבים שהלחץ לתנאים פיננסיים הדוקים יותר מסתיים".

באירופה דויטשה בנק מדווח על זינוק גדול ברווח למרות הצניחה בעסקאות
הייניקן OTC:HEINY מזהירה שהוצאות על שתיית הבירה באירופה מתחילה להאט

הביטקוין חוזר מהשפל כאשר עולה השבוע מ19,000 דולר ל 20,680 דולר.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il