TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 25/10/22
שלום לכולם,

שוק המניות בארה"ב נפתח בעליות עם חוזק בטכנולוגיה וביצועים טובים יותר של נאסד"ק לפני תוצאות הרווח העיקריות הערב של MSFT ו-GOOGL.
מעט מאוד חדש בן לילה בחזית המאקרו שכן ההתמקדות של היום נשארת בדוחות הרווחים.
המניות בארה"ב נשארות במסלול לחודש החיובי הראשון שלהן מאז יולי, לקראת בחירות אמצע הקדנציה בעוד מספר שבועות וככל שמחזור העלאת הריבית של הפד נראה קצת יותר ברור - העלאה של 0.75% בחודש הבא ובין 0.25% ל 0.5% בדצמבר.
חלק מבכירי הפד בימים האחרונים נקטו קצת יותר בגישה של "נחכה ונראה" לפני שימשיכו את העליות האגרסיביות מה שהפחית את החששות בשוק לעת עתה.

מניות מיקרוסופט ו-Google Alphabet עלו ב-0.6% ו-1.2% בהתאמה, בעוד שאפל (AAPL) ואמזון (AMZN) עלו אף הן לקראת דיווח הרווחים הרבעוניים השבוע.
דוחות הרווחים מהחברות יציעו הצצה לאופן שבו התאגידים האמריקאים מחזיקה מעמד מול שיא באינפלציה של עשרות שנים ותנאים פיננסיים הדוקים יותר.
"יש השקפה חיובית (על רווחי טכנולוגיה)", אמר ג'וזפה סטה, נשיא פלטפורמת ההשקעות בינה מלאכותית Toggle. "במובן מסוים, היכולת שלהם לשחק דרך מחזור אינפלציוני חזקה, במיוחד בגלל שלטק הייתה תמיד יכולת גמישה מאוד להתאים מחירים".

עונת הרווחים בנתיים טובה מהצפוי, כאשר כמעט שלושה רבעים מתוך 129 החברות ב-S&P 500 עם שורת רווח למניה גבוהה מהצפוי.

קוקה קולה (KO)  עלתה ב-0.7% לאחר שהחברה העלתה את תחזיות ההכנסות והרווח השנתיות שלה, תוך שמירה על ביקוש קבוע על רקע עליות המחירים.

MMM לעומת זאת, ירדה ב-0.8% כשהיא חתכה את תחזיות ההכנסות והתחזיות שלה לשנה כולה בשל התחזקות הדולר.

ג'נרל מוטורס (GM) עולה 2.8% לאחר שאישרה מחדש את התחזית לשנה כולה.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il