TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 12/10/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים, צפויה פתיחה חיובית.

יש לשים לב שדברים יכולים להשתנות במהירות עם קריאת האינפלציה של מדד המחירים ליצרן (PPI) של ספטמבר לפני הפתיחה, הראשון מבין שני דוחות אינפלציה מרכזיים השבוע.

לגבי הנתונים מדד המחירים ליצרן בספטמבר (PPI) צפוי להציג עלייה של +0.2% ממ"ש בסך הכל ו+8.4% בהשוואה לשנה, בעוד שמדד המחירים לצרכן הליבה צפוי לעלייה של +0.3% ומשנה לשנה להציג עלייה של +7.3%.

הסנטימנט עשוי לקבל דחיפה חיובית מדיווח הרווחים של פפסיקו PEP לאחר שקבוצת המשקאות מדווחת מעל הציפיות ומעלה את התחזית שלה להמשך השנה.

נשיאת הפד אוף קליבלנד, לורטה מסטר, חזרה ואמרה כי צריכים להמשיך להעלות את הריבית ולא להיות שאננים. היא גם אמרה שהפד עוקב אחר התנאים הפיננסיים כולל הדולר, שסיפק תמיכה מסוימת למניות.

הנגיד אנדרו ביילי אמר שהבנק המרכזי של אנגליה יפסיק לקנות אג"ח כמתוכנן ב-14 באוקטובר, הבנק המרכזי עשה ביום שלישי את הניסיון החמישי שלו תוך קצת יותר משבועיים להחזיר את הסדר בשווקים. יש הרבה תנודתיות ובלבול סביב תוכנית רכישת האג"ח של הבנק האנגלי.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן מכיר בסיכון של מיתון בפעם הראשונה כאשר קרן המטבע הבינלאומית מקצצת את תחזית הצמיחה שלה לארה"ב ל-1.6% לשנה הנוכחית ורק ל-1.0% בשנה הבאה.

מטה פלטפורמס (META) (לשעבר פייסבוק FB) אירחה את אירוע המפתחים השנתי שלה.
מנקודת מבט של המוצר, הבולטת ביותר היא אוזניות ה-VR/AR החדשות Oculus Pro. השותפות החשובה עם מיקרוסופט MSFT.
מניות Meta ירדו בכ-3.9% ביום המסחר של אירוע ה-Developer Connect, והמניות איבדו כמעט 65% מהשיא של כל הזמנים. לאור הירידות מכפיל הרווח ירד קרוב ל-10 ונחשב נמוך בתעשייה, המניה מקבלת המלצת קניה מ-Cavenagh Research

עוד שיתוף פעולה מעניין של מיקרוסופט MSFT עם סיסקו CSCO
סיסקו תוסיף את אפליקציית המסרים Teams של מיקרוסופט למכשירי הפגישות שלה, כך החברות מציעות למשתמשים אלטרנטיבה לאפליקציית ועידת הווידאו Webex.
ג'יטו פאטל מסיסקו, ראש תחום אבטחה ושיתוף פעולה, אמר שהחברה שואפת להיות פלטפורמת החומרה למגוון רחב של פלטפורמות תוכנה לשיחות ועידה.
"האופן שבו השוק הזה מתפתח דומה מאוד לאופן שבו התפתח שוק הבידור לסרטים", אמר פאטל, כאשר לצרכנים יש מספר מנויים לשירותי סטרימינג שונים.
"יהיו זמנים שאנשים ירצו שיחה של Microsoft Teams, לפעמים הם רוצים שיחת זום, רוצים לעבור לשיחה של גוגל. כשנשאל האם האסטרטגיה יכולה להביא לקניבליזציה של נתח שוק עבור אפליקציית Webex של סיסקו, אמר פאטל כי הוא מאמין שהחברה תרוויח אם ללקוחות תהיה חוויה טובה יותר בשימוש במספר פלטפורמות.
Webex, פעם פלטפורמת ועידות בשימוש נרחב, הפסידה לזום ZM אשר נוסדה על ידי מהנדס Webex ותפסה נתח גדול מהשוק במהלך מגיפת הקורונה.
איליה בוקשטיין, סגן נשיא של Microsoft Teams Calling and Devices, אמר לרויטרס שהתוכנה Teams Room כבר פועלת על כמה התקני חומרה אחרים ותהיה זמינה במכשירי סיסקו מהרבעון הראשון של השנה הבאה.
פאטל הודה ש"לאנשים רבים יש תפיסה מוטעית של Webex כתוכנה של סבא שלהם", אך אמר שבשנתיים האחרונות סיסקו השיקה פונקציות חדשות רבות, כולל תרגום בזמן אמת ותמלול פגישות, שיאפשרו בסופו של דבר שיחה מרובת שפות באמצעות Webex. פלטפורמת הוידאו של סיסקו.

הבעלים הסיני של TikTok יוזם רכישה חוזרת של אופציות לעובדים השנה במחיר גבוה יותר מהקודם 155$ במקום 142$ כדי לנסות ולהניע את הצוות על רקע האטה בצמיחה ואי ודאות לגבי תוכנית לצאת להנפקה, כך אמרו כמה עובדים.
לדבריהם, נאמר להם באימייל שזכאים יכולים להגיש בקשה לפדות את יחידות המניות המוגבלות שלהם (RSUs), תוכנית האופציות של טיקטוק, במחיר גבוה ממה שנקבע מוקדם יותר השנה.
מוקדם יותר השנה, מנהלת הכספים הראשית, ג'ולי גאו, אמרה לעובדים בפגישה פנימית שלחברה אין לוח זמנים להנפקה.

קבוצת האנרגיה הגרעינית Westinghouse Electric הסכימה להירכש על ידי קונסורציום של ברוקפילד BEP וקמקו CCJ, תיתכן תנועה חיובית היום במניות האנרגיה.

תקלה בצינור הובלת נפט בפולין גרמה מוקדם יותר לחשש למתקפה מצד רוסיה אך הובהר שמדובר בתקלה טכנית בלבד.

חברות ההסעה השיתופית אובר (UBER) וליפט (LYFT) ירדו בחדות לאחר שמינהל ביידן פרסם הצעה שעלולה לגרום לכך שעובדי "כלכלת חלטורה" יהפכו לעובדים במשרה מלאה.
משרד העבודה חשף את ההצעה החדשה שתחייב חברות לתת לעובדים רבים בתחומי הבנייה וההסעות סיווג עובדים ולא קבלנים עצמאיים.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il