TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 11/10/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים אדומים, צפויה פתיחה שלילית.

החוזים העתידיים על S&P יורדים ב-1% אל מתחת ל-3,600 והכאבים בשוק המניות נמשכים לפני נתוני אינפלציה מרכזיים בהמשך השבוע. מדדי המניות ירדו ביום שני כשהנאסד"ק ירד לרמה הנמוכה ביותר מאז ספטמבר 2020, כאשר מניות הטכנולוגיה ממשיכות לחוות את הפגיעה הקשה ביותר בגלל עליית הריבית שמאטה את הצמיחה.  מדד השבבים (SOX) יורד ביותר מ-40% YTD לאחר הגלישה אתמול.

המשקיעים נשארו זהירים לקראת נתוני האינפלציה בהמשך השבוע, כמו גם תחילת עונת הרווחים ברבעון השלישי ביום שישי, כאשר המלווים הגדולים בארה"ב אמורים לדווח.
אנליסטים מצפים שתוצאות הבנקים יציגו ירידה ברווח הנקי לאחר שהתנודתיות בשוק פגעה בפעילות הבנקאית להשקעות והלווים מפרישים יותר כספים לימים גשומים כדי לכסות הפסדים מלווים שנקלעו לפיגור בתשלומים שלהם.
בנקים בדרך כלל מרוויחים יותר כאשר הריבית עולה מכיוון שהם יכולים לגבות יותר מלקוחות על הלוואות, אך עלויות אשראי גבוהות יותר משפיעות גם על הביקוש למשכנתאות ולהלוואות אחרות.

ארה"ב תפרסם את דוח מדד המחירים לצרכן לספטמבר ביום חמישי, ואחריו נתוני המכירות הקמעונאיות, ביום שישי.

הערות אחרונות של בכירי הפדרל ריזרב הצביעו על כך שהסערה בשווקים הפיננסיים לא תרתיע אותם מלפעול להורדת האינפלציה. המשקיעים כמובן בחשש שזה יוביל למיתון.
מנכ"ל ג'יי.פי מורגן צ'ייס, ג'יימי דימון: "אירופה כבר במיתון - והם צפויים להכניס את ארה"ב לאיזשהו מיתון שישה עד תשעה חודשים מהיום " בראיון ל-CNBC.
בן ברננקי, יו"ר הפדרל ריזרב לשעבר, אמר כי כלכלת ארה"ב, שמראה סימני התקררות על רקע מסע העלאת הריבית האגרסיבי של הבנק המרכזי, "בוודאי לא נמצאת במצב הקשה שבו היינו" במהלך המלחמה. 2008 משבר פיננסי גדול. ובכל זאת, כאשר הלחצים ממלחמת רוסיה באוקראינה כמו גם עלייה בדולר סוחטים את הכלכלות ברחבי העולם, ברננקי, שזכה קודם לכן בפרס נובל לכלכלה על מחקרו על בנקים ומשברים פיננסיים, ציין "ישנן בעיות של יציבות פיננסית במגוון שווקים".

מחירי הנפט ירדו בסביבות 2%, כאשר החששות מתחזית הביקוש הכבידו.

הבנק המרכזי של אנגליה הרחיב את התערבותו בשוקי איגרות חוב צמודות לאינפלציה ביום שלישי בעקבות עלייה חדה בתשואות יום קודם לכן. הבנק המרכזי האנגלי הרחיב ביום שני את היקף תוכנית רכישת האג"ח שלו שנועדה לדחוף את התשואות למטה ל-10B ליש"ט ליום עד יום שישי.
השוק מתמחר כעת עליית ריבית של 1.15% בפעימה הבאה באנגליה.

טוויטר (TWTR) התאוששה לצד דיווח לפיו שני משקיעי מניות גדולים עומדים במחויבותם למאסק לסייע במימון החלק של 33 מיליארד דולר ממחיר הרכישה של 44 מיליארד דולר.  המידע אומר ש-Sequoia Capital מתכננת להשאיר את המימון שלה - היא התחייבה ל-800 מיליון דולר - ובורסת הקריפטו Binance עומדת במחויבות שלה בסך 500 מיליון דולר. תמיכה חוזרת ונשנית של שניים מתומכי המניות הגדולים עוזרת לחזק כמה חששות לגבי מימון שעדיין נראה שהם מונעים את העסקה.

קוואלקום (QCOM), אנבידיה (NVDA) בירידה עם כלל סקטור השבבים כאשר התעשייה מתמודדת עם כללי יצוא חדשים מארה"ב המיועדים לבלום את השימוש בשבבים מתקדמים ביישומים צבאיים סיניים.
ביום שישי אמרה אנבידיה ל-Seeking Alpha שלבקרות הייצוא החדשות של ממשלת ארה"ב לא תהיה "השפעה מהותית" על עסקיה.

מארוול טכנו' (MRVL) בעליות קטנות במסחר המוקדם לאחר נפילה אתמול, כאשר חברת ההשקעות וולס פארגו שדרגה את ההמלצה על חברת המוליכים למחצה, והצביעה על כך ש"כמות בריאה של פסימיות" תומחרה כעת למניה.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il