TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר מקוצרת

null, 10/10/22
חג שמח לכולם,

מדדי המניות בארה"ב בירידה, מה שמאריך את הירידות החדות של יום שישי האחרון בהובלת חולשה בטכנולוגיה על רקע לחץ נוסף במוליכים למחצה (SOX נופל בעוד 4%, כעת ירידה של כ-40% YTD) כאשר Nasdaq Composite נסחר לשפל של שנתיים.

מניות שבבים (AMAT, KLAC, LRCX) תופסות לחץ מכירות בעקבות כללי יצוא חדשים של ממשלת ארה"ב.

המדדים הגדולים עצרו אמנם את רצף ההפסדים ברמה השבועית, אך מאכזבים באופן כללי, ומוחקים את רוב העליות משבוע שעבר לאחר נתוני משרות חזקים.

אנו מסתכלים קדימה לשבוע עמוס שכולל פרסום פרוטוקולים מפגישת ספטמבר של הפדרל ריזרב, דוח על האינפלציה בספטמבר ותחילת עונת הרווחים של הרבעון השלישי.

המניות באירופה נפלו זה היום הרביעי ברציפות כאשר החששות גברו כי הידוק מדיניות הבנק המרכזי יביא את הכלכלה העולמית לנחיתה קשה והדולר הרחיב את עליותיו.

בואינג (BA) נסחרת בעליות לאחר שדווח על טיסת 737 MAX של חברת התעופה MIAT Mongolian שנחתה בגואנגג'ואו, סין, הטיסה עשויה לייצג את הטיסה המסחרית הראשונה לסין על ידי הדגם מאז שהמדינה החליטה לקרקע את המטוס במרץ 2019.
חברות התעופה בסין עדיין לא החזירו את ה-737  MAX לשירות.  מניית בואינג עולה כעת ב-3% ל-133.6 דולר לאחר שהגיעה לשיא של 135.74 דולר בתחילת המסחר. למרות הכל, השנה מחיר המניה של החברה ירד ביותר מ-34%.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il