TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

עדכון מסחר בוול סטריט

null, 5/10/22
שלום לכולם,

המניות בארה"ב פתחו בירידות שערים, לאחר שאתמול המדדים הגדולים רשמו את העליות הגדולות ביותר שלהם מאז 2020. הנתונים הכלכליים לא הצליחו לחזק את התקוות האחרונות שהפדרל ריזרב עשוי לעבור למדיניות פחות ניצית. מעסיקים פרטיים בארה"ב הגבירו את גיוס העובדים בספטמבר, מה שמצביע על יותר מקום לפדרל ריזרב להישאר אגרסיבי בעמדת העלאת הריבית שלו.
תשואות האוצר חוזרות לתנופת העלייה שלהן לאחר צניחה קצרה של כמה ימים, והדולר קופץ כשהמשקיעים מעריכים את שלל הנתונים המראים צמיחה בשוק העבודה בספטמבר. 

השווקים חזרו ל"חדשות טובות" הן "חדשות רעות" לשווקים, שכן נתוני ספטמבר הגיעו מעל להערכות הקונצנזוס ולנתון של החודש שעבר, בעוד נתון התעסוקה עלה לרמות הטובות ביותר מאז מרץ וההזמנות החדשות הגיעו לעלייה בחודש שעבר.

מחירי הנפט עולים כאשר CNBC מדווחת על שותפי OPEC+ - כולל סעודיה, כווית, איחוד האמירויות שיורידו את התפוקה בכ - 900,000 עד מיליון חביות נפט אמיתיות מהשוק ביום.
מניות האנרגיה הן המרוויחות היחידות, עלייה של 1.5% לאחר ש-OPEC+ הסכימה על הקיצוצים העמוקים ביותר שלה בייצור הנפט מאז מגיפת ה-COVID ב-2020.

טוויטר (TWTR איבדה מומנטום בקנה אחד עם עמיתיה, יממה לאחר זינוק של 22% לאחר שהמיליארדר אילון מאסק החליט להמשיך בהצעתו המקורית בסך 44 מיליארד דולר כדי להעביר את חברת המדיה החברתית לפרטית.
טסלה (TSLA, יצרנית המכוניות החשמליות בראשות מאסק, ירדה ב-6.1%.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il