TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפתיחת השבוע

null, 3/10/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים, צפויה פתיחה חיובית.

המניות בארה"ב סגרו בשישי את היום, החודש והרבעון נמוך יותר, כאשר תחזית מדיניות אגרסיבית של הפד, במאמץ להאט את האינפלציה, הראתה סימנים להאטה דרסטית של הכלכלה.

נייקי NKE ציינה דחיסת שולי הרווח והצטברות מלאי בתוצאות הרבעוניות שלה, קרניבל קרוז CCL הציגה הפסד רבעוני גדול יותר ותחזית קודרת, ומיקרון MU הייתה יצרנית השבבים האחרונה שהציעה תחזית קודרת.
אלו הן חלק מהדוגמאות האחרונות להאטה בהוצאות הצרכנים, בעקבות אזהרת פדקס FDX בשבוע שעבר שזעזעה את מגזר התחבורה. השווקים נמכרים ומציגים סנטימנט דובי ביותר מזה זמן מה
שווקי המניות באסיה ירדו שבוע שביעי ברציפות, רצף ההפסדים הארוך ביותר מאז 2015.

בורסות המניות באירופה נסחרו בירידות חדות המונעות על ידי חששות האנרגיה האזוריות. סערה פוליטית בבריטניה ודאגות לגבי בריאות ענקית הבנקים השוויצרית קרדיט סוויס.
ענקית האנרגיה הרוסית גזפרום (MCX:GAZP) השעתה את אספקת הגז שלה לאיטליה בסוף השבוע, במה שנראה כעוד צעד של הסכסוך בין מוסקבה למערב אירופה על אספקת הגז הטבעי מאז פלישת רוסיה לאוקראינה.
מניית קרדיט סוויס (SIX:CSGN) ירדה ביותר מ-9% לאחר שהפייננשל טיימס דיווח ביום ראשון שמנהלי הבנק השוויצרי בילו את סוף השבוע בהרגעת המשקיעים לגבי בריאותו הפיננסית.

מחירי הנפט זינקו בחדות על רקע ספקולציות שקבוצץ אופק+ תסכים לקיצוץ כבד בתפוקה כדי לתמוך בשוק שראה ארבעה חודשים רצופים של הפסדים.

המשקיעים מקווים לפתוח דף חדש באוקטובר. בהסתכלות על רגעי השיא של השבוע הכלכלי דוח המשרות של ספטמבר ושלל אירועי המשקיעים של:
סינקלייר ברודקאסט (SBGI), אילומינה (ILMN), דיוק אנרג'י (DUK), הסברו (HAS) ובוקס (BOX) ואירוע השקה של גוגל (GOOG)

גוגל GOOG סגרה את אפליקציית התרגום טרנסלייט לסין, אחד מהמוצרים הבודדים שנותרו שענקית הטכנולוגיה עדיין מפעילה בכלכלה השנייה בגודלה בעולם.
למשתמשי היבשת הסינית מוצגת כעת תמונה סטטית של סרגל חיפוש גנרי של גוגל, כמו גם קישור לדומיין מבוסס הונג קונג של החברה, אשר חסום למשתמשים בסין.
ההשעיה הפתאומית שיבשה כמה אפליקציות סיניות שהסתמכו על גוגל לתרגום.
עסקים רבים בארה"ב סגרו את השירותים שלהם בסין במהלך השנה האחרונה, כשהם נקלעים באמצע המתיחות הטכנולוגית בין וושינגטון לבייג'ינג.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il