TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

עדכון STKH סטייק הולדר פודס מתחילה בפעילות פיתוח

null, 28/9/22
שלום לכולם,

סטייק הולדר פודס STKH מתחילה בפעילות פיתוח קו תאי בקר בארצות הברית באמצעות בקר שאושר על ידי USDA (משרד החקלאות האמריקאי)

השימוש במקור בעלי חיים מאושר על ידי הסוכנות עבור קו התאים של החברה הוא חלק מאסטרטגיית הרגולציה של החברה לקראת תהליך האישור המתוכנן בארה"ב.

סטייק הולדר פודס הודיעה היום שהיא החלה בפיתוח של שורת תאים של בקר בארה"ב, המבודדת תאים שמקורם בבקר חי שגדל בחווה שאושרה על ידי משרד החקלאות של ארצות הברית.
ה-USDA צפוי למלא תפקיד מרכזי באישור בשר מתורבת. בהתאם להנחיות הרגולטוריות שפורסמו על ידי ה-USDA סטייק הולדר דואגת שדגימות הרקמה שהיא אוספת נבדקות כראוי ומקורן בבעלי חיים בריאים, הכל כחלק ממטרת החברה לעמוד בתקנים הרגולטוריים המחמירים לאישור.
סטייק הולדר פודס מחלצת את התאים ממקורות מאושרים של USDA במטרה לייצר מוצרים אכילים בסביבה סטרילית על מנת להבטיח את התנאים האספטיים הנדרשים לבטיחות המזון.

אריק קאופמן, מייסד שותף ומנכ"ל סטייק הולדר פודס: "אנו נרגשים שפעילות פיתוח התאים האחרונה שלנו מקדמת את החברה קדימה בדרכה לקראת רגולציה. בעבודה עם חוות ובעלי חיים שאושרו על ידי USDA, החברה מוכיחה את מחויבותה לאיכות ובטיחות. אנו שואפים לעבוד עם סוכנויות פדרליות כאשר אנו משכללים את התהליכים שלנו לייצור בשר תרבותי בר-קיימא וניתן להרחבה."

Steakholder Foods Ltd., לשעבר MeaTech 3D Ltd., היא חברת מזון דיפ-טק בינלאומית בחזית מהפכת הבשר התרבותי. החברה יזמה פעילות בשנת 2019 והיא רשומה בנאסד"ק שוק ההון תחת הטיקר "STKH" (לשעבר סימול MITC).
החברה מחזיקה מתקנים ברחובות, ישראל ואנטוורפן, בלגיה ולאחרונה הרחיבה את הפעילות לארה"ב.
החברה מפתחת פתרון ללא שחיטה לייצור מגוון מוצרי בשר - הן כחומרי גלם והן כנתחים שלמים - כחלופה לחקלאות ודיג מתועשת.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il