TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 22/9/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים שטוחים לאחר יום ירידות חזק אתמול לאחר החלטת הריבית.

יו"ר הפד ג'רום פאוול אמר בנאומו כי פקידי הפד ידחו את האינפלציה לאחר שהעלו את הריבית ב- 0.75% בפעם השלישית ברציפות וסימנו על העלאות אגרסיביות עוד יותר מכפי שהמשקיעים ציפו.

החלטת הפד, לוקחת את הריבית לרמה הגבוהה ביותר מאז לפני המשבר הפיננסי של 2008. כאשר הנקודה החציונית של 2023 נעה ל-4.625% והרוב בעד עלייה של מעל 4.25%

באג"ח הקצה הקצר יותר של עקום התשואות עלה כאשר התשואות לשנתיים הגיעו לשיאים של מעל 4.1%, אך התשואות הקצה הארוכות יותר ירדו, והגדילו את פער ההיפוך לכמעט חצי אחוז לטובת הקצרות.

ההצהרה סיפקה גם כמה תחזיות כלכליות עגומות, כולל צמיחה חלשה של תוצר של 0.2% וצמיחה לא מרשימה של 1.3% בשנה הבאה. שיעור האבטלה צפוי כעת לעלות ב-0.7% ל-4.4% עד סוף שנת 2023. היום נתוני אבטלה שיקבלו את הבמה בנתונים הכלכליים.

פעולות רבות של הבנקים המרכזיים הבוקר לאחר העלאת הריבית של FOMC אתמול, כאשר בנק SNB העלה את הריבית, ה-BOJ נשאר יציב אך מתערב בשוק המט"ח והחלטת הריבית של בנק אנגליה תגיע מאוחר יותר.

בחדשות עננים גיאופוליטיים לאחר נאום פוטין נגד אוקראינה שהזהיר שהאיומים שלו להשתמש בנשק גרעיני הם "לא בלוף", ומעוררים תוכחה עזה מצד נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.

מדד S&P 500 נמצא במרחק של פחות מ-4% מהשפל של אמצע יוני, הנקודה החלשה ביותר שלו השנה.
הציפיות לנחיתה רכה נשכחו ביום רביעי. נראה שהשאלה, כעת, היא כמה קשה תהיה נחיתה קשה.
תחזיות צמיחה נמוכות יותר והערכות אינפלציה גבוהות יותר נכללו גם הם בתחזיות, כאשר שיעור האבטלה עלה ל-4.4% והוביל לאובדן מקומות עבודה של יותר ממליון עובדים.

ג'רום פאוול. "צמצום האינפלציה צפוי לדרוש תקופה מתמשכת של צמיחה מתחת למגמה וסביר מאוד שיהיה ריכוך מסוים בתנאי שוק העבודה. החזרת יציבות המחירים חיונית כדי להציב את הקרקע להשגת תעסוקה מקסימלית ומחירים יציבים בטווח הארוך. אנו נמשיך בזה עד שנהיה בטוחים שהעבודה תבוצע".

למרות עליות קלות לאחר נאום פאוול הסנטימנט לא החזיק מעמד. מדדי המניות העיקריים סגרו את המסחר בירידה של 1.7%, והריבית על שנתיים עלתה ל-4.11%.  החוזים העתידיים לא היו פחות תנודתיים בלילה, ונעו בין עליות של 0.7% להפסדים של כמעט 2%, כאשר משקיעים מוטרדים ממצב הכלכלה והפד שמוכן לסבול מיתון כואב כפתרון מרכזי.

מי שיכולים לעניין לתקופה הקרובה אלו מניות מוצרי הצריכה ההגנתית, כולל שמות כמו קלוג (K), מרק קמפבל (CPB), היינץ (KHC), הורמל פודס (HRL), קונגרה ברנדס (CAG).
מניות כאלו נוטות להצליח יותר מהשוק הרחב יותר במהלך מיתון או תקופות של תנודתיות גבוהה.
יצרנית צ'יריוס ג'נרל מילס (GIS) הניעה את המומנטום, וסיימה בעלייה של 5.7% לאחר דו"ח רווחים חזקים והעלאות. המכירות עלו ב-4% ל-4.72 מיליארד דולר, הרווח המתואם הגיע גם הוא ל-1.11 דולר למניה, וגבר על ציפיות הקונצנזוס ב-0.11 דולר.
"אינפלציה משמעותית והפחתת כוח ההוצאה של הצרכנים הובילו לעלייה באכילה בבית ובהתנהגויות אחרות של חיפוש ערך", ציין המנכ"ל ג'ף הרמנינג. "אנחנו ממשיכים לספק ביצועים חזקים בסביבת תפעול תנודתית ביותר".

מניות במרכז:
קיי.בי הומס (KBH) עם רווח למניה של $2.86 לעומת משוער $2.69 יורדת בטרום המסחר 1.7%-
לנר (LEN) עולה מעט בטרום המסחר לאחר שירדה אתמול למרות דיווח על רווח למניה $5.18 לעומת משוער $4.88
סטילקייס (SCS) מקצצת דיבידנד רבעוני ל-10c מ-14.5c
בי.פי (BP) מסרה כי שני עובדים מתו לאחר שסבלו מפציעות בשריפה בבית הזיקוק שלה באוהיו, החבה השביתה את בית הזיקוק. בבעלותה 50% ממניות המתקן.
אזכור חיובי של גנרק (GNRC) אצל בארון, נאמר כי מניותיה ירדו בחדות השנה, וזה יוצר הזדמנות למשקיעים לרכוש מניית צמיחה במחיר של מניית ערך.
קרדיט סוויס (CS) גיבשה תוכניות לפצל את בנק ההשקעות שלה לשלוש, דיווח הפייננשל טיימס ביום חמישי, כאשר לפי הצעות לדירקטוריון, הבנק מחפש למכור יחידות רווחיות כמו עסקי המוצרים המאובטחים שלו כדי למנוע נזק גיוס הון
סמנכ"ל הכספים של דויטשה בנק (DB) אמר שההקמה והייעוץ עברה שנה קשה מאוד; עדיין בקצה הגבוה של 26-27 מיליארד יורו הכנסות ב-2022
אלי ​​לילי (LLY) שודרג לקנייה מנייטרלי ב-UBS עם יעד מחיר של 363 דולר, אפסייד ממחיר נוכחי שעולה בטרום המסחר לסביבות 300$
המניה בעלת האפסייד הגדול ביותר בתחום הבריאות עפ"י UBS
מרק (MRK) הודיעה כי בית המשפט המחוזי בארה"ב למחוז הצפוני של מערב וירג'יניה פסק לטובת החברה בתביעת הפרת פטנט נגד ויאטריס (VTRS)
אקסנצ'ור (ACN) עם רווח למניה של $2.60 לעומת משוער $2.58. מאשרת תוכנית נוספת לרכישה חוזרת של מניות בסך 3 מיליארד דולר
נציבות הסחר הפדרלית של ארה"ב דחתה ביום רביעי את הצעתה של אמזון (AMZN) לבטל את הדרישות שהמנכ"ל אנדי ג'סי והיו"ר הבכיר ג'ף בזוס יעידו בשימועי חקירה.
סיילספורס (CRM) עלתה ב-2.5% לאחר שחברת התוכנה מבוססת הענן הכריזה על תוכניות לרווח תפעולי של 25% עד 2026, במטרה לפעול בצורה יעילה הרבה יותר.
מנצ'סטר יונייטד (MANU) תהיה במוקד לאחר שמועדון הכדורגל האנגלי דיווח על הפסד נקי של 70.7 מיליון פאונד בשלושת החודשים עד ה-30 ביוני, צמצום מהפסד של 107.7 מיליון פאונד שנה קודם לכן.
נייקי (NKE) עלתה ב-0.7% לאחר ש-RBC יזמה את הסיקור של הקמעונאי ב"ביצועי-יתר", ואמרה כי "הגורילה של 100 פאונד בבגדי ספורט" אמורה לזנק בכמעט 30%. 
נובה וקס (NVAX) ירדה ב-5.7% לאחר ש-JPMorgan הורידה את עמדתה לגבי יצרנית התרופות תוך ציון ביקוש מופחת לחיסון.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il