TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

עוד מניות במרכז

null, 21/9/22
שלום לכולם,

מניית אסתי לאודר EL עלתה ב-1.9% לאחר שגולדמן זאקס שדרגה את עמדתה כלפי חברת הקוסמטיקה ל"קנייה" מ"נייטרלית", תוך שהיא רואה דרך ל"צמיחת מכירות איתנה".

מניית ביונד מיט BYND ירדה ב-1.4% לאחר שיצרנית הבשר הצמחית השעתה את המנהל הכללי שלה, דאג רמזי, בתוקף באופן מיידי, לאחר דיווחים על מעצרו של חבר ההנהלה בגין נשיכת אפו של אדם לכאורה במהלך מריבה.

נוברטיס NVS ירדה ב-0.8% לאחר שיצרנית התרופות השוויצרית הודיעה על כוונתה להגיש עתירה לבית המשפט העליון בארה"ב לאשר את תוקף הפטנט שלה על משטר המינון של התרופה שובר הקופות שלה לטרשת נפוצה, Gilenya, ולבטל החלטת בית המשפט הפדרלי לערעורים שהתקבלה. מוקדם יותר הקיץ.

מניית נורת'רופ גרומן NOC עלתה ב-1.5%, מניית ריית'און טכנולוגיות RTX עלתה ב-1.4% ומניית לוקהיד מרטין LMT עלתה ב-1.9% כאשר החברות הביטחוניות צברו מומנטום לאחר הודעת פוטין

מניית ג'נרל מילס GIS עלתה ב-2% לאחר שקמעונאית המזון הארוז העלתה את תחזית המכירות והרווח שלה לשנה כולה, תוך שהיא מתבססת על מחירים גבוהים יותר וביקוש גמיש לדגני הבוקר, חטיפים ומזון לחיות מחמד.

מניית קוטי COTY עלתה ב-4.6% לאחר שיצרנית הקוסמטיקה הכריזה על האסטרטגיה שלה להכפיל את מכירות מוצרי טיפוח העור עד שנת הכספים 2025.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il