TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 21/9/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים לפני הכרזת ה FOMC היום בערב בשעה 9 שעון ישראל.

מדדי המניות אמורים להיפתח בעליות מתונות למרות הדרמה ברוסיה, אך הם בעצם בהמתנה לקראת פגישת הפד מאוחר יותר. השווקים מתמחרים סיכוי של 80%+ להעלאה של 0.75% ופחות מ-20% עבור אחוז שלם. החלטת הפד אמורה להגיע עם מסיבת העיתונאים של היו"ר ג'רום פאוול כעבור חצי שעה.

מניות הביטחון (NOC, LMT) ומניות הנפט והגז (XOM, OXY) עולות לאחר שמנהיג רוסיה פוטין הורה על גיוס של 300,000 לתגבורת מול אוקראינה.

תשואות האג"ח לשנתיים מגרדות 4% ו-10 שנים לאחר שיא של 11 שנים מעל 3.6%

השוק בלחץ על רקע הציפיות שהפדרל ריזרב יחשוף הידוק מוניטרי חזק יותר כדי לרסן את האינפלציה השבוע. הירידות במניות היו נרחבות ופגעו בכל 11 מגזרי ה-S&P כאשר מניות התיירות יוצאות הדופן לאחר הודעת סין כי יפתחו בחזרה את התיירות לאחר הסגרים.
מעבר להודעה על הריבית צריכות להיות הצהרות להמשך - זה אמור לשלוח איתות לגבי כמה גבוה חושב הבנק המרכזי שהריבית תצטרך לעלות, וכמה זמן תשאר גבוהה לפני שניתן יהיה להכריז ניצחון על האינפלציה. החוזים עתידיים על הריבית מרמזים על שיא בשנה הבאה של בין 4.25% ל-4.5%.
התחזית האחרונה ראתה שהריבית הסופית עבור קרנות מוזנות יהיה מעל 3.25% עד סוף השנה וב-3.8% בשנת 2023, אך רוב הכלכלנים צופים כעת שהאחרון יהיה מעל 4%

גרג מקברייד, אנליסט פיננסי ראשי בבנקרייט: "הפד ימשיך להעלות את הריבית עד שהוא ירסן בפועל את הכלכלה ובכוונתו לשמור את הריבית ברמות מגבילות אלה עד שהאינפלציה תהיה ללא ספק בדרך ל-2%. כמו כן יש לשים לב לתוכנית ההידוק הכמותית לצמצום המאזן העצום של הפד של 9T דולר, מה שמוביל ללחץ נוסף כלפי מעלה על התשואות."
מיהיר קפדיה מנכ"ל סאן גלובל: "המדיניות המוניטרית האגרסיבית יותר עוררה חשש ממיתון מתקרב והובילה לירידת רוב מחירי הנכסים כולל אג"ח ומניות. החולשה במניות עצרה את שוק ההנפקות החדשות והבצורת בהנפקה נמשכת. זה השפיע בבירור על ביצועי הבנקים"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הפתיע את המערב ביום רביעי כשהכריז על גיוס חלקי של המילואים ואישר את כוונתו לספח את אותם חלקים באוקראינה הנמצאים כעת בכיבוש רוסי. כמו כן אמר בנאומו "כאשר השלמות הטריטוריאלית של ארצנו מאוימת, בוודאי נשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי להגן על רוסיה ועל עמנו, זה לא בלוף. מי שמנסה לסחוט אותנו באיומי נשק גרעיני צריך לדעת שהרוח יכולה להסתובב לכיוונם. למי שמרשים לעצמו אמירות כאלה, אני רוצה להזכיר להם שגם לרוסיה יש הרבה כלי נשק להשמדה המונית מתקדמים".
פוטין אמר שהגיוס יהיה מוגבל לאלה שכבר שירתו בכוחות המזוינים ובעלי ניסיון והכשרה רלוונטיים. המהלך מסמן תזוזה מאסיבית עבור הקרמלין וניתן לראותו כתגובה לתבוסות האחרונות בשדה הקרב באוקראינה. הקרמלין מתקדם עם הסיפוח הרשמי של מה שמכונה הרפובליקות העממיות של דונייצק ולוהנסק, כמו גם של אזורי חרסון וזפוריז'יה. המערב קרא למשאלי העם, שאמורים להתקיים בין ה-23-27 בספטמבר, הצבעות מדומות, והשווה אותם למשאל העם הלא חוקי שהתקיים בקרים ב-2014. הסיפוח יהיה "בלתי הפיך" ויאפשר למוסקבה להשתמש ב-" כל הכוח האפשרי להגנה עצמית, לפי דמיטרי מדבדב, סגן יו"ר מועצת הביטחון של רוסיה

ראש ממשלת בריטניה החדשה, ליז טרוס, הכריזה על חבילת הקלה לעסקים כדי לעזור להם עם חשבונות האנרגיה שלהם במהלך החורף הקרוב.
החבילה תגביל את מחירי החשמל והגז בכמחצית ממחיר השוק הנוכחי למשך שישה חודשים. לאחר מכן, תיושם תוכנית סלקטיבית יותר.
המהלך, בעלות מוערכת של 40 מיליארד פאונד (45.5 מיליארד דולר) הוא החבילה הפיסקלית הגדולה השנייה שעליה הכריזה טרוס כדי להתמודד עם משבר האנרגיה. הליש"ט ירד בתגובה לשפל חדש של 37 שנים.

משבר האנרגיה של אירופה גבה בינתיים קורבן נוסף בגרמניה, שם הסכימה הממשלה הפדרלית להלאים את יוניפר, ספקית הגז הגדולה במדינה, שקורסת בגלל סגירת האספקה ​​הרוסית.
בצרפת שר האוצר ברונו לה מאייר, ביקש מהאיחוד האירופי להקדים את שינוי כללי הסיוע המדיני כדי לעזור לעסקים לעבור את החורף.
אירופה נמצאת בקווי החזית כאשר אנרגיה מוחזקת בשדה הקרב, כאשר רוסיה סגרה לחלוטין את הברזים של צינור Nord Stream 1 לגרמניה ומחוצה לה. לפני הפלישה, רוסיה סיפקה כ-40% מצרכי הגז הטבעי של האיחוד האירופי, המשמש לכל דבר, כמו בישול וחימום לצרכנים, כמו גם ייצור חשמל וייצור חשמל לתעשייה כבדה. מחירי הנפט הגולמי עלו בחדות כאשר השוק עבר לתמחר פרמיית סיכון גיאופוליטית גבוהה יותר לאחר נאומו של פוטין.

המניות שצפויות להיות במוקד מאוחר יותר כוללות את
לנר LEN, שמדווחת על תוצאות.
גם ג'נרל מילס GIS אמורה לדווח.
כמו כן, במוקד נמצאת גאפ (GPS), שאמורה לקצץ 500 משרות, על פי דו"ח של וול סטריט ג'ורנל.
יוטיוב (GOOG) בלחץ מול טיקטוק ותאפשר ליוצרים להרוויח גם מסרטוני "שורטס" כדי להישאר אטרקטיביים ליוצרי התוכן הויראלי

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il