TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 15/9/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים אדומים מעט, צפויה פתיחה שלילית

חדשות מהבית הלבן כי הגיעו להסכמה מהוססת להימנע משביתת רכבת פוטנציאלית שאיימה לסגור חלק מרכזי בכלכלת ארה"ב עשויות לסייע לסנטימנט. ההסכם מונע שביתה של יותר מ-100,000 עובדים ושיבושים בשרשרת האספקה ​​של המדינה ש"היו בעלות השפעות קטסטרופליות".
נתוני מדד מחירי היצרן ירדו בהתאם לציפיות, מה שמציע סימן מעורר תקווה לכך שהלחץ האינפלציוני עשוי לדעוך בחלק מהסעיפים. גורל שוק המניות בארה"ב נשען במידה רבה על פגישת הפד בשבוע הבא ועל פרשנותם לגבי העלאות ריבית עתידיות, עם העלאת מינימום של 0.75% הצפויה ביום רביעי הבא. 
כותרות מגזפרום שאומרות שאפילו מלאי כמעט מלא של האיחוד האירופי לא יכול להבטיח חורף בטוח.

היום נתונים נוספים: מדד הייצור, תביעות ראשוניות לדמי אבטלה, מלאי העסקים ומכירות קמעונאיות.

אינסטגרם (META) מציגה את היכולת לשלם לאנשים באמצעות הצ'אט שלה, מהלך שנועד לבצע עסקאות חלקות יותר עבור לקוחותיה העסקיים.
"עכשיו העסק שלך יכול לקבל תשלומים בהודעות הישירות שלך", אומרת החברה. "זה אומר שהלקוחות שלך יכולים לשלם לך מבלי להחליף אפליקציות, מה שמעניק להם חווית קנייה מותאמת ונוחה יותר שיכולה לעזור להניע מכירות ולהגדיל את העסק שלך."
התכונה אינה גובה עמלות, ובאינסטגרם אומרים שמשתמשים יכולים להתחיל תוך דקות עם חשבון בנק וקצת מידע בסיסי אחר.
לקוחות יכולים להשתמש ב-Meta Pay כדי לשלם באמצעות חיוב, אשראי או עם חשבון פייפאל PYPL.
התכונה זמינה כרגע רק לחשבונות מוכרים זכאים המשתמשים בחשבון מקצועי בנייד אינסטגרם.

קהילת הקריפטו חוגגת את "המיזוג" (THE MERGE) כאשר רשת אית'ריום ETH השלימה את המעבר המיוחל והמתעכב מאוד למערכת 'הוכחת סיכון' חדשה לאימות עסקאות. מה שנקרא 'מיזוג' נועד להפחית במידה ניכרת את צריכת האנרגיה של הרשת ובכך להקל על שלל האפליקציות הפועלות עליה (את'ריום פולט כיום פחמן כמו סינגפור וצריכת האנרגיה הכוללת שלו דומה להולנד)
למרות שזה אמור לתמוך בטווח הארוך במטבע הדיגיטלי, פעולת המחירים לטווח הקצר באת'ריום מרמזת על כך שהמהלך היה מוזל מראש. האתר ירד ל-1,590 דולר, לאחר שאיבד יותר ממחצית מערכו השנה.

נשיא סין שי יפגוש את עמיתו הרוסי פוטין בשולי ועידת ביטחון אזורית המתקיימת בקזחסטן.
השניים עשויים לדון בהשלכות של מלחמתה של רוסיה באוקראינה, שפתח פוטין ימים ספורים לאחר שהשניים הכריזו על 'שותפות ללא גבולות' בפברואר השנה. הפגישה מגיעה בזמן מביך עבור פוטין, שצבאו מיהר להתארגן מחדש לאחר שספג תבוסה מביכה במזרח אוקראינה בשבוע שעבר. כמות הנשק שהאוקראינים לקחו לרוסים גדולה מכמות הנשק שהמערב סיפק לאוקראינה במשך החצי שנה האחרונה.
סין הייתה תמיכה מכרעת לכלכלה הרוסית מאז, והגדילה באופן דרמטי את רכישותיה של נפט רוסי ומוצרים מזוקקים. עם זאת, בעוד שלשניים יש אינטרס משותף להתנגד למה שהם רואים כשאיפות של ארה"ב להגמוניה, היא נמנעה מלספק סיוע פומבי בצורה של ציוד צבאי.

צרות מתבשלות במגזר הבנקאות להשקעות מכיוון שלקוחות נשארים זהירים מהסביבה הכלכלית הנוכחית.
ההכנסות של ג'יפי מורגן (JPM) מחיתום חוב והון וייעוץ לעסקאות עשויות לרדת ב-45%-50% ברבעון השלישי לעומת שנה קודם לכן, על פי הנשיא וה-COO דניאל פינטו. זאת בהשוואה להכנסות של 3.3 מיליארד דולר שהחטיבה השיגה ברבעון השלישי של 2021, אך בסופו של דבר נרשמה צניחה של 44% בששת החודשים הראשונים של 2022.
יש החוששים שהתחזית עלולה לעורר סדרה של פיטורים, בדומה לאלו שדווחו לאחרונה בגולדמן זאקס (GS), אך פינטו אמר שהבנק יגיב בצורה מדודה. "אתה צריך להיות מאוד זהיר כשיש לך קצת ירידה כדי להתחיל לקצץ בבנקאים כי אתה תפגע באפשרות לצמיחה קדימה", אמר לוועידת ברקליס העולמית לשירותים פיננסיים בניו יורק. "לעסק הבנקאי יש מרכיב גדול של תגמול משתנה, ולכן אתה יכול להתאים לא רק לשחרר אנשים, אתה יכול להתאים על ידי הפחתת התמורה."
לא הכל שחור: ג'יי.פי.מורגן רואה בהכנסות השווקים (הכסף שהיא מרוויחה מהמסחר) גדל ב-5% ברבעון השלישי - משיא של 6.3 מיליארד דולר שנרשם לפני שנה - שכן פעילות חזקה ברווח קבוע מקזזת כל חולשה במניות.

עובדי המחסן של אמזון (AMZN) בעיר האנגלית קובנטרי אמורים להצביע על שביתה אפשרית במחלוקת על שכר
חברת תוכנות המחשב אדובי (ADBE) אמורה לדווח על רווחים רבעוניים לאחר הסגירה
מניות הרכבות נסחרות חיובי לאחר ההודעה על הסכם וביטול השביתה:
Canadian National Railway CNI  +2%
CSX Corporation (CSX) +2.5%
Union Pacific (UNP) +4%
Norfolk Southern (NSC) +2.5%

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il