TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 14/9/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים גבוהים במעט, לאחר הקריסה הגדולה ביותר ביום אחד מזה שנתיים.

כל מניה במדד נאסד"ק 100 נסגרה שלילית, כל אחד עשר מגזרי ה-S&P ירדו, וכל 30 מרכיבי הדאו היו אדומים בעקבות הזינוק בנתוני האינפלציה, בצורה של מדד המחירים לצרכן.
מדד הדאו, S&P 500 והנאסד"ק כולם בירידה הגדולה ביותר ביום אחד מאז יוני 2020.
הסוחרים מתמחרים כעת באופן מלא העלאת ריבית של 0.75% בפגישת ה-FOMC בשבוע הבא, כאשר ההימורים עולים והגיעו לכ-4.3% בתחילת 2023. ה"נחיתה הרכה" כבר מחוץ לפרק.
תשואת האוצר לשנתיים, הרגישה ביותר לשינויי מדיניות, זינקה העמיקה את ההיפוך בעקום התשואות ליותר מ 0.3%.

המשקיעים קיוו שקריאת מדד המחירים לצרכן באוגוסט תוכיח באופן משכנע שהאינפלציה הגיעה לשיא, אבל האינפלציה התבררה חזקה מהצפוי, וסללה את הדרך להעלאת ריבית גדולה נוספת מהפדרל ריזרב בשבוע הבא.
לפי CME Group, השוק מתמחר כבר סיכוי של 35% שהבנק המרכזי יעלה את הריבית באחוז מלא, עלייה גדולה יותר ממה שהפד אישר לאחרונה.
מדד המחירים ליצרן פורסם לפני שעה קלה על פי הצפי.

מחירי הנפט עלו ביום רביעי, והתייצבו לאחר פרסום הדו"ח החודשי של סוכנות האנרגיה הבינלאומית.
הארגון שבסיסו בפריז הוריד את תחזית הביקוש העולמי לנפט בשנת 2022, תוך ציון ההשפעה של מגבלות הקורונה בסין והאטת הצמיחה בעולם המפותח, אך גם חזה צמיחה חזקה יחסית בשנה הבאה למרות הרוחות הכלכליות.

בית המשפט הכללי של האיחוד האירופי אישר פסיקת הגבלים עסקיים נגד חברת האם של גוגל אלפבית (GOOG) (GOOGL)
מדובר בקנס גדול בסך 4.1 מיליארד דולר, אם כי הוא הופחת ב-5% מתג המחיר המקורי של 4.3 מיליארד דולר בעקבות הערעור.
הפסיקה מחזקת את מסעות הלחימה האחרונים של נציבת התחרות האירופית, מרגרת' וסטגר, שכיוונה בכוח אל ענקיות טכנולוגיה אמריקאיות על רקע התנהגות אנטי-תחרותית ודומיננטיות בשוק.
רקע: קנס ראשוני בגין שימוש לרעה באנדרואיד הוצא על ידי הנציבות האירופית בשנת 2018, והיה הקנס הגדול ביותר מבין שלושה עונשי הגבלים עסקיים בסך יותר מ-8 מיליארד דולר המתמקדים בטלפונים ניידים. הבעייתיות הייתה הנוהג של גוגל לבסס את כרום וחיפוש במכשירים ניידים, על ידי אילוץ נגני סמארטפון להתקין אותם מראש בחבילה בתוך חנות Play. בעקבות פסק הדין, גוגל עשויה להרחיב את מאמצי הציות האחרונים, כגון להציע למשתמשי האיחוד האירופי מסך בחירה עבור מנועי חיפוש שונים.
"הקנס ראוי לנוכח חשיבות ההפרה", לפי בית המשפט הכללי, שאמר כי המודל העסקי של גוגל "מבוסס בראש ובראשונה על הגדלת מספר המשתמשים בשירותי החיפוש המקוונים שלה, כך שתוכל למכור באינטרנט שירותי פרסום".
תגובת גוגל: "אנו מאוכזבים שבית המשפט לא ביטל את ההחלטה במלואה. אנדרואיד יצרה יותר מבחר לכולם, לא פחות, ותומכת באלפי עסקים מצליחים באירופה וברחבי העולם"

סטארבקס (SBUX) עלתה ב-0.8% לאחר שרשת הקפה חזתה שהרווחים יצמחו בין 15% ל-20% למניה בשלוש השנים הבאות, עלייה משמעותית מההנחיות הקודמות.
מניית נוקור (NUE) ירדה ב-6.7% לאחר שיצרנית הפלדה פרסמה תחזית רווח מאכזבת לרבעון השלישי, כשהחברה ציינה "התכווצות מרווחי המתכת והקטנת כמויות המשלוח".
מניית סופיי טכנ' (SOFI) עלתה ב-3.1% לאחר שבנק אוף אמריקה שדרג את עמדתו כלפי חברת הפינטק ל"קנייה" מ"נייטרלי", תוך ציון צמיחת משתמשים ומעורבות מוגברת.
מניית בריסטול-מאיירס סקוויב (BMY) ירדה ב-1.2% לאחר שברנברג הורידה את עמדתה לגבי ענקית הפארמה ל"החזקה" מ"קנייה"
מניית וולמארט (WMT) עלתה ב-0.8% ומניית טרגט (TGT) עלתה ב-0.4% לאחר ש-KeyBanc יזמה סיקור של שני הקמעונאים.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il