TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפתיחת השבוע

null, 12/9/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים, צפויה פתיחה ירוקה.

בכותרות:
הבנק המרכזי האירופי
הגביר את מאמציו להוריד את האינפלציה, uהעלה את הריבית ב 0.75% וחושף תוכנית נזילות חדשה, הבורסות באירופה מגיבות בחיוב גם לחדשות מאוקראינה אשר מצליחה להדוף את הצבא הרוסי בימים האחרונים.
שביתת רכבות משא בארה"ב מסכנת נזק 2 של מיליארד דולר בפעילות כלכלית ביום.
דו"ח אינפלציית מדד המחירים לצרכן לאוגוסט יהיה אחת מנקודות העניין הגדולות השבוע
הדו"ח צפוי להראות שהמחירים עלו ב-8.1% באוגוסט. הדו"ח יוצא לקראת פגישת ה-FOMC הבאה שתתקיים ב 20-21 בספטמבר. אנליסטים הזהירו כי סביר להניח שהתמתנות האינפלציה לא תזיז את ה-FOMC מהעלאת הריבית של 0.75% נוספת בפגישה. עקום התשואות עדיין הפוך וממשיך לתמחר קיצוצים ב-2023
אירועים עסקיים גדולים בשבוע הבא כוללים ימי משקיעים צפויים עבור סטארבקס (SBUX) רובלוקס (RBLX).

מדד ה-S&P500 עלה על הממוצעים הנעים של 50 ו-100 ועבר את רמות ההתנגדות הטכנית לפני ממוצע 200 שבפעם הקודמת הביא מהלך יורד חזק

אוקראינה כבשה בחזרה יותר מ-3,000 קמ"ר החודש, כך אמר ביום ראשון גנרל ולרי זלוז'ניי האוקראיני, כאשר רוב השטח הזה נלקח הודות למתקפה מהירה בסוף השבוע שאילצה את רוסיה לנטוש את המרכז הלוגיסטי העיקרי שלה באזור אזור חרקוב.
לאחר חודשים של קיפאון, התמרונים המהירים הללו יתנו לשווקים מקום לשקול מחדש את מגוון התוצאות. שחיקה ממושכת נותרה אפשרות אחת, אך סיום הסכסוך מוקדם מהצפוי נכנס למשוואה.

השווקים באירופה נסגרו בשבוע שעבר בעליות בריאות כשספטמבר התחיל בנימה חיובית, והטון הזה נמשך ביום שני, גם לאחר שנתוני הצמיחה המאכזבים של בריטניה המחישו את הקשיים הכלכליים שהאזור סובל כרגע., התמ"ג בבריטניה צמח ב-0.2% ביולי מיוני, מתחת לצמיחה של 0.3% הצפוי, בעוד שבשלושת החודשים עד יולי, התמ"ג היה קבוע בהשוואה לתקופה של שלושת החודשים הקודמים.
הבנק המרכזי של אנגליה חוזה שבריטניה תידרדר למיתון בסוף 2022 ולא תצא ממנו רק בתחילת 2024.

מחירי הנפט התייצבו לאחר ירידה חדה לאחרונה כאשר הסוחרים שקלו את הידוק המדיניות המוניטרית האגרסיבית ואת סגרי הקורונה בסין.
נתוני הסחר, הראו כי יבוא הנפט הסיני הואט באופן משמעותי באוגוסט עקב שיבושים הקשורים לקורונה בכלכלה, מה שמעלה חשש לירידה משמעותית של ביקושים מהיבואן הגדול בעולם.
החוזים העתידיים על הנפט הגולמי בארה"ב נסחרו בירידה של 0.1% ל-86.75 דולר לחבית, בעוד שחוזה הברנט עלה ב-0.1% ל-92.93 דולר.
בנוסף, החוזים העתידיים על זהב עלו ב-0.4% ל-1,734.80 דולר לאונקיה.

מנכ"ל טסלה (TSLA) אילון מאסק חשף כי ב-9 בספטמבר, יועציו שלחו מכתב לטוויטר (TWTR) בו הודיעו לחברה באופן רשמי כי מאסק "נודע לעובדות מסוימות המשמשות בסיס לסיום הסכם המיזוג שלהם"
אפא קורפ (APA) שודרגה לקנייה מנייטרלי ע"י סיטיגרופ
אוקסידנטל פטרוליום (OXY) ירדה לנייטרלי מקנייה ע"י סיטיגרופ
מיקרוסטרטג'י (MSTR) הודיעה על הנפקה של 500 מיליון דולר לרכישת ביטקוין
בריסטול מאיירס (BMY) עולה ב-6% לאחר שה-FDA אישר את Sotyktu, שלדברי יצרנית התרופות היא החידוש הראשון בטיפול בפסוריאזיס פלאק בינוני עד חמור מזה כמעט 10 שנים.
בריסטול מאיירס סקוויב אמרה כי האישור הגיע לאחר שניסויי שלב 3 מצאו שהוא יעיל יותר בהשוואה לפלצבו ואוטזלה פעמיים ביום, מתוצרת Amgen
שימו לב לשליליות במניות של יצרניות ציוד השבבים האמריקאיות לאם ריסרץ' (LRCX), אפלייד (AMAT) לאחר דיווח לפיו ממשל ביידן מתכנן להרחיב את הגבלות המשלוחים האמריקאים לסין של מוליכים למחצה המשמשים לבינה מלאכותית (AI) וכלים לייצור שבבים באוקטובר. סין היא השוק הגדול ביותר עבור LRCX, KLAC ו-AMAT
מנכ"ל וולט דיסני (DIS) בוב צ'אפק אמר כי הוא דחה את הצעתו של המשקיע האקטיביסט דן לוב למכור את רשת הספורט ESPN

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il