TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

קניה או חיזוק STKH

null, 8/9/22
שלום לכולם,

STKH קניה\ חיזוק

המניה עולה כ-9% במהלך המסחר לאחר הודעה חשובה

סטייק הולדר פודס STKH מכריזה על "אומקאזה" נתח בקר מתורבת 100% ראשון מסוגו, משויש במיוחד בהדפסת 3D
המוצר החדש הוא תוצאה של הפטנט שהוגש לאחרונה על ידי החברה על טכנולוגיית 3D-bioprinting המאפשרת שליטה חסרת תקדים בשיש בתוך מבנה מאוחד
חברת מזון דיפ-טק בינלאומית (לשעבר מיטק 3D) בחזית תעשיית הבשר התרבותי
בהשראת תקן השייש של בשר בקר וואגיו, אומקאזה בשר בקר הם הישג קולינרי חדשני המעוצב באלגנטיות כמעדן חובב בשר לחוויות אוכל יוקרתיות.
המוצר מורכב משכבות מרובות של רקמת שריר ושומן, שהובדלו מתאי גזע בקר, ומציג את השליטה והגמישות חסרי התקדים של הטכנולוגיה. כל שכבה מודפסת בנפרד באמצעות שני דיו ביו שונים - אחד לשרירים ואחד לשומן. ניתן להדפיס את השכבות במגוון רצפי שרירים/שומן המשפיעים על העסיסיות והשייש של החיתוך.
הטכנולוגיה של Steakholder Foods יכולה להדפיס את המוצר בכל צורה, רוחב ויחס שייש ואף לעלות על דיוק השייש המזכיר את תקן הבקר של וואגיו זה גם יכול לספק עקביות מוצר חסרת תקדים בקנה מידה.
הישג טכנולוגי זה, העוקב אחר שורה של התקדמות מתמשכת בפיתוח של נתחי בשר שלמים מודפסים של החברה, יציב ככל הנראה את Steakholder Foods בחזית השוק ברגע שמפת דרכים רגולטורית תוקם על ידי מינהל המזון והתרופות.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il