TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 8/9/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים שטוחים בשלב זה.

מדד S&P 500 עלה אתמול הכי הרבה זה ארבעה שבועות, בעוד הנפט במכירה לאחר ששבר רמת תמיכה טכנית גדולה, וירד ביותר מ-5% לחבית. מחירי הגז הטבעי ירדו הן באירופה והן בארה"ב. הירידה במחירי האנרגיה סייעה להפיג מעט את החשש מהעלאות ריבית אגרסיביות עתידיות, תשואת האג"ח 10 שנים סביב 3.26%.
הסוחרים דחפו את הסיכויים המשתמעים בשוק לעלייה נוספת של שלושה רבעי האחוז בספטמבר לרמה הגבוהה ביותר מאז הפגישה האחרונה של הבנק המרכזי (מעל 80%). בנק ההשקעות המשפיע, גולדמן זאקס, העלה את תחזיתו לקצב העלאות הריבית בארה"ב. עם זאת, ספר הבז' של הפד הציע כי מסלול העלאת הריבית עשוי להאט. בדו"ח נאמר כי התחזית לצמיחה נותרה חלשה כאשר 9 מתוך 12 מחוזות אמרו שגידול המחירים התמתן.
הליש"ט הבריטי ירד לרמתו החלשה ביותר זה קרוב לארבעה עשורים, והין היפני ירד לשפל חדש של 24 שנים מול הדולר אשר נמצא בשיא עולמי של 20 שנה. 

הבנק המרכזי האירופי צפוי להתחיל היום בשלב סופר אגרסיבי של המדיניות המוניטרית, עם העלאת ריבית הגבוהה ביותר בהיסטוריה של 24 השנים של המוסד.
רוב הכלכלנים צופים עלייה של 0.75% לאחר שהבנק העלה את הריבית בחצי נקודת אחוז ביולי. העלייה הזו הייתה הראשונה שלה מזה יותר מעשור (והראשונה מאז המגיפה), והדגישה עד כמה ה-ECB עומד מאחורי עמיתיו בבנק המרכזי.
גוש היורו עומד בפני משבר כלכלי חמור. המטבע המשותף צולל על רקע האינפלציה הגואה, שהגיעה לשיא חדש בכל הזמנים של 9.1% באוגוסט, בעוד מיתון מזיק נמצא בעבודות עקב משבר אנרגיה.
המצב לא משתפר מכיוון שרוסיה מאיימת לנתק את כל אספקת הגז ל"מערב הקולקטיבי" לקראת מה שעשוי להיות חורף קשה, ולהגיב בצעדים נוספים אם ה-G7 יכפה מכסת מחיר על הנפט הרוסי.
האינפלציה עשויה שלא לרדת, או שלפחות עשויה להימשך זמן רב עד שהיא יורדת, תוך סיכון תרחיש סטגפלציה שהוא סיוט.

אירוע ההשקה של אפל AAPL
אפל חשפה עדכונים לקווי מוצרי ה-iPhone, AirPods ו-Apple Watch שלה, כולל Apple Watch Series 8 ואייפון 14 החדשים עם קישוריות לוויינית.
המנכ"ל טים קוק פתח את האירוע וציין כי כל שלושת המוצרים "חיוניים בחיינו", ועובדים בצורה חלקה יחד. "סוג זה של אינטגרציה הוא משהו שרק אפל יכולה לעשות ואנחנו הולכים להפוך את המוצרים והחוויות האלה לטובים עוד יותר", סיפר בסרטון שהוקלט מראש.
ההפתעה הכי גדולה? אין עליות מחירים. האייפון 14 והאייפון 14 פלוס החדשים מתחילים ב-$799 ו-$899, בהתאמה, בעוד שה-iPhone 14 Pro ו-iPhone 14 Pro Max מתחילים ב-$999 ו-$1,099. בעוד שמערך האייפון הטרי נראה דומה לדגמים קיימים, הוא מוסיף תכונות כמו Globalstar (GSAT) הודעות לווייניות לשימוש חירום. רוב השדרוגים היו בדגמי הקצה החדשים, כולל חיישני מצלמות 48MP, וחלל דמוי גלולה בחלק העליון של המסך המשתנה בהתאם לסוג ההתראה או הפעולה המתרחשת. , כמו טעינה או השמעת מוזיקה.
"הם עשו מספיק כדי להמשיך לצמוח באייפון", אמר ג'ין מונסטר, שותף מנהל ב-Loup Ventures. "שמירה על התמחור היא הפחתת המחיר החדשה, וזה אמור להיות טוב לביקוש".
שעון אפל ווטץ' 8 החדש (399 דולר ל-GPS ו-499 דולר לסלולר) מגיע עם חיישן טמפרטורה חדש ותכונות נוספות של מעקב אחר מחזור לבריאות האישה, יחד עם מדי תאוצה חדשים שיכולים לזהות אם אדם עבר תאונת דרכים קריאה לעזרה.
גרסאות חדשות של האוזניות האלחוטיות של ענקית הטכנולוגיה, איירפודס פרו 2 (עולה 249 דולר), כוללות שבב H2 חדש בפנים, המעניק למשתמשים חוויות שמע חדשות, כולל איכות צליל טובה יותר, מגבר מותאם אישית ואודיו מרחבי. המניה לא הגיבה באופן מיוחד לאירוע.

הרשת החברתית של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ עם דיגיטל וורלד DWAC, השניים לא הצליחו עד כה להשלים מיזוג, בעוד החקירות הפדרליות סביב העסקה עולות לכותרות.
עם זאת, תוצאות הצבעת בעלי המניות שתפורסם היום יכולה לספק קצת בהירות לגבי ההמשך עבור דיגיטל וורלד, שהמניה שלה יצאה לרכבת הרים מאז עלתה לראשונה באוקטובר 2021.
מה על כף המאזניים? אי אישור מועד הארכת העסקה עלול לגרום לפירוק של DWAC, ולמרות שניתן לדחות את המיזוג ללא אישור של 65% מבעלי המניות, זה יעלה להם לא מעט.
בעלי המניות צריכים לרצות להצביע בעד הארכה, כאשר דיגיטל וורלד נסחרת מעל 20 דולר, כמעט כפול מהערך של המזומנים המוחזקים בנאמנות ורמת SPAC של 10 דולר. עם זאת, חלק גדול מדיגיטל וורלד מוחזק על ידי משקיעים קמעונאיים, שלרוב יש להם אחוז הצבעה נמוך יותר בהשוואה למוסדות.
Truth Social נוצרה לאחר מתקפת הקפיטול בארה"ב ב-6 בינואר, שגרמה להגביל את טראמפ לראשונה ולאחר מכן הושעה על ידי ענקיות מדיה חברתית כמו טוויטר (TWTR), פייסבוק (META), סנאפצ'ט (SNAP) ויוטיוב (GOOG, GOOGL)

מניית גיים סטופ GME זינקה ביותר מ-9% לפני פתיחת השוק לאחר שקמעונאית משחקי הווידיאו הבעייתית דיווחה על הפסד קטן מהצפוי ברבעון השני, תוך שהיא גם הכריזה על שותפות עם חברת הקריפטו FTX.

טסלה TSLA צפויה להיות גם במוקד לאחר שיצרנית המכוניות החשמליות דיווחה על כמעט פי שלושה במכירות של כלי רכב מתוצרת סין באוגוסט לעומת חודש לפני, לאחר שהגדילה את התפוקה במפעל שלה בשנחאי לאחר הסגרים. כמו כן דווח על קשר בין טסלה לממשלת קנדה, ייתכן לגבי הקמת מפעל טסלה בקנדה.

אמריקן איגל אאוטפיטרס AEO ירדה ב-14% לאחר שקמעונאית האופנה החמיצה את הערכות הרווח ברבעון השני ואמרה שתשהה את הדיבידנדים הרבעוניים, כאשר הנימוק הנו העלויות הגדלות.

מניית אסאנה ASAN עלתה ב-23.9% לאחר שחברת תוכנת התקשורת הודיעה על הכנסות שיא ברבעון השני, תחזית הרבעון הנוכחית טובה מהצפוי והנפקה פרטית של 350 מיליון דולר.

מניית טוריד הולדינגס CURV ירדה ב-15% לאחר שקמעונאית בגדי הנשים החמיצה הערכות רווח רבעוני ופרסמה תחזיות מאכזבות מתחת להערכות, תוך שהיא מציינת "רוח נגדית בלתי צפויה".

מניית יונייטד איירליינס UAL ירדה ב-0.4% לאחר שהחברה הודיעה כי תשקיע 15 מיליון דולר ביצרנית מוניות האוויר Eve Air Mobility והזמינה 200 מטוסים מהסטארט-אפ.

פירסט סולאר FSLR עלתה ב-3.5% לאחר שגולדמן זאקס שדרגה את עמדת ההשקעות שלה ביצרנית הפאנלים הסולאריים ל'קנייה' מ'מכירה'.

מניית מודרנה MRNA עלתה ב-2.1% לאחר שדויטשה בנק שדרג את עמדתו לגבי יצרנית התרופות ל"קנייה" מ"החזקה", תוך ציון תוצאות רבעוניות חזקות.

היום נתונים כלכליים חשובים: נתוני אבטלה, מלאי נפט גולמי, החלטת ריבית באירופה ונאום של ג'רום פאוול.
נתונים של המכון האמריקאי לנפט, שפורסמו אתמול הראו כי מלאי הנפט הגולמי בארה"ב עלו באופן בלתי צפוי בשבוע שעבר, מה שהעלה חששות נוספים לגבי האטה בביקוש לנפט העולמי.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il