TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

לקראת סופ"ש ארוך בוול סטריט

null, 2/9/22
שלום לכולם,

סיכום שבוע בשוק המניות לקראת יציאה לסופ"ש ארוך (יום שני ללא מסחר)

החוזים העתידיים שטוחים בשלב זה

היפוך אתמול הביא את הסנופי והדאו לירוק, אך הנאסד"ק סוגר עדיין אדום ומרחיב את רצף ההפסדים ל-5 ימים (הארוך ביותר מאז פברואר)
תשואות האג"ח עולות והדולר בשיאים חדשים של 20 שנה לעומת מטבעות מקבילים ביום מסחר תנודתי נוסף.
התשואה ל-10 שנים הגיעה לשיאים של 3.29%, בעוד התשואה לשנתיים עלתה ל-3.545%. היפוך עקומת התשואה מצטמצם אך עדיין תשואה לטווח קצר גבוה מהתשואה לטווח הארוך.

מניות ארה"ב פתחו את היום בנימה חמוצה עם חולשה במוליכים למחצה (AMD/NVDA) בעקבות הגבלות ייצוא השבבים לסין שנקבעו על ידי ארה"ב.
נתונים מסין חלשים יותר, עם סגר של 21 מיליון אנשים, רווחים חלשים בתחום המזון (HRL/CPB) ותוכנה (MDB, OKTA, VEEV, AI) בנוסף כמה תחזיות נמוכות יותר בתחום הקמעונאות FIVE, OLLI, DLTH, SIG, LE.

הנתונים הכלכליים הבוקר ברובם טובים מהצפוי... אבל קיים החשש שחדשות טובות בכלכלה הן חדשות רעות לשוק - שכן הן שומרות על אפשרות הפד ללחוץ על דוושת הריבית הגבוהה יותר כדי למתן את האינפלציה.

חברות המוליכים למחצה בין המפסידות הגדולות לאחר שגם NVDA וגם AMD חשפו כי ארה"ב הודיעה לחברות שמוצרי AI מסוימים ידרשו רישיון לייצוא הן לסין והן לרוסיה.
המוצרים המושפעים של NVDA כוללים את מעבדי ה-A100 וה-H100 שלה, בעוד ש-AMD מאמינה שהדרישות החדשות ישפיעו על יכולתה לשלוח את המוצר MI250 שלה.

נתונים כלכליים:
תביעות אבטלה שבועיות ירדו ל-232K בשבוע האחרון, ירידה מ-237K בשבוע שעבר (מתוקן) ולעומת הערכה של 248K
הפריון הלא-חקלאי ברבעון השני עודכן ל-4.1% מ-(-4.65) לפני ולעומת קונצנזוס (-4.5%)
מדד מנהלי הרכש במגזר הייצור האמריקאי לאוגוסט עומד על 51.5 (עלול להתעדכן) ויולי (סופי) 52.2
הוצאות הבנייה ביולי ירדו (-0.4%) ל-1,777.3 מיליארד דולר, בהתאם לקונצנזוס ו-0.5% ביוני (מתוקן מעלה מ-1.1%); הוצאות הבנייה עלו ביולי ב-8.5% בהשוואה לשנה

סחורות
מחירי הנפט יורדים, ומרחיבים הפסדים לאחר נפילה של חודש שלישי ברציפות באוגוסט.
מחירי הזהב ירדו לזמן קצר מתחת ל-1,700 דולר בפעם הראשונה מזה שישה שבועות והתייצבו ב-1,709.30 דולר לאונקיה
הבנקים המרכזיים הגדולים נשארים ערניים לעמדה אגרסיבית למלחמה באינפלציה, העלאת ריבית והפחתת הביקוש למתכות, מה שמעלה חששות מהצמיחה. מתכת כסף נגע ברמתו הנמוכה ביותר זה יותר משנתיים, בעוד שהפלטינה והפלדיום ירדו ב-3%.
הזהב ירד ביותר מ-350 דולר מאז עלה מעל ל-2,000 דולר לאונקיה בתחילת מרץ, וסימן ירידה חודשית חמישית באוגוסט, רתף ההפסדים החודשיים הארוך ביותר מאז 2018.
הקלה באירופה לאור חזרת זרימת הגז מרוסיה בצינור נורד סטרים 1 לאחר שלושה ימי תחזוקה.

מניות במרכז להיום: SBUX, LULU, AVGO, MSI, GCT, BLUE

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il