TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 1/9/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים אדומים חזק לאחר סיום חודש שלילי.

המדדים ברמות הנמוכות ביותר מאז סוף יולי לאחר כמה התפתחויות שליליות במהלך הלילה.
דאגות נוספות במגזר הטכנולוגי לאחר שענקיות שבבי המוליכים למחצה אנבידיה ואייאמדי NVDA AMD חשפו כי ארה"ב תגביל את מכירות שבבי הבינה המלאכותית ומרכזי הנתונים שלה בסין, והורידה את מניות המוליכים למחצה.
חששות הצמיחה העולמית גם מכבידים על הסנטימנט, כאשר PMI (מדד מנהלי הרכש) של סין אוגוסט הראה התכווצות עם קריאה של 49.5 לעומת קונצנזוס של 50.2.
בינתיים, המטרופולין צ'נגדו בדרום-מערב סין מחיל סגר על 21.2 מיליון תושבים בגלל 30 מקרי קורונה שהתגלו במחוז.
מחירי הסחורות צונחים שוב כשהנפט יורד ביותר מ-2% והזהב כמעט 1%, מה שמאריך את השפל שלהם באוגוסט, שבו שניהם סיימו את החודש בטריטוריה שלילית זה החודש השלישי ברציפות בעקבות האטת הפחדים מהצמיחה העולמית, התחזקות הדולר ועליית התשואות.
המניות בארה"ב הסתיימו בירידות זה היום הרביעי ברציפות, כשהמדדים הגדולים סיימו את אוגוסט בירידה של 4% לאחר חודש יולי ירוק אחרי הגלישה אתמול, ה-S&P 500 ירד ב-17% ב-167 ימי המסחר הראשונים של 2022.
תשעה מתוך 11 המגזרים של מדד S&P 500 הסתיימו באדום לחודש אוגוסט, כאשר טכנולוגיית המידע היא המפסידה הגדולה ביותר (-6.2%) ואחריה שירותי הבריאות (-5.8%), בעוד שאנרגיה ושירותים התקדמו.
ברמה הטכנית מאז חוסר ההצלחה לפרוץ את ממוצע 200 המדדים בירידה ושוברים תמיכות, חוזרים לדבר על רמת 3800 כתמיכה הבאה.

זרימת הנתונים הכלכליים בארה"ב נמשכת עם פרסום תביעות שבועיות לדמי אבטלה היום, וכן מדד מנהלי הרכש של מגזר הייצור.
הנתונים ישוחררו לשוק שתקוותיו לסיום מהיר של מחזור הידוק המדיניות המוניטרית ספגו רצף מהלומות בשבוע האחרון לאחר ג'קסון הול, ובנוסף ההערות של נשיאת הפד של קליבלנד, לורטה מסטר, שציננה מחשבות על הורדת ריבית ראשונה לפני 2024.
מדד מנהלי הרכש מעניין מכיוון שהוא אומר על התקדמות בהתגברות על צווארי בקבוק בשרשרת האספקה. לגבי נתוני אבטלה - דוח השכר של ADP אישר כי גיוס עובדים בתעשייה נעצר.

מניות שצפויות להיות במרכז העניינים:
בד בת' אנד ביונד (BBBY), שצעדי הפחתת העלויות הדרסטיים האחרונים שלה לא עשו הרבה כדי להפסיק את המכירות במניה אפילו במסחר לאחר שעות הפעילות ביום רביעי.
וולט דיסני (DIS) לאחר דיווח הוול סטריט ג'ורנל שדיסני מתכננת תוכנית חברות הדומה לשירות Prime של אמזון.
הורמל פודס (HRL) וקמפבל מרק (CPB) מדווחות על רווחים.
גם מוליכים למחצה צפויים להיות במוקד לאחר אזהרת אנבידיה מפני פגיעה נוספת בהכנסות עקב המגבלות של ארה"ב על מכירת שבבי הבינה המלאכותית שלה לסין.
אנבידיה NVDA עומדת להפסיד 400 מיליון דולר במכירות בכל רבעון מהדרישה החדשה לקבל רישיון לייצא חלק ממוצריה. אייאמדי AMD דיווחה כי קיבלה אזהרה דומה אך לא צופה פגיעה ברווחים.
החדשות מגיעות באמצע שבוע קשה עבור יצרניות השבבים: יצרניות השבבים הקוריאניות דיווחו על ירידה רבעונית ראשונה במשלוחים שלוש שנים קודם לכן, בעוד שהמלאי של שבבים שלא נמכר עלה ב-80% לעומת השנה.
כל זה מהווה רקע מעניין לדוח הרבעוני של ברודקום (AVGO) לאחר המסחר.
פורד F מבצעת ריקול ל 198,000 רכבי שטח SUV עקב סכנת שריפה.

סופ"ש ארוך בוול סטריט - ביום שני לא יהיה מסחר עקב הלייבור דיי.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il