TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סיכום שבוע בוול סטריט

null, 14/8/22
שלום לכולם

שוק המניות ממשיך במגמה שורית בשבוע האחרון, לאחר שנתוני מחירי היבוא הגיעו מעט טוב מהצפוי. אופטימיות נוצרה עקב קריאות אינפלציה טובות יותר בתחילת השבוע.
המשקיעים ממשיכים לחפש כל סימן שהפד יכול להקל על קצב העלאת הריבית ו/או לקצץ את הריבית לשנה הבאה. שום חדשות רעות אינן חדשות טובות, והעלייה בסופ"ש ב-S&P וגם בנאסדק סימנה את העליות השבועיות הרביעיות ברציפות שלהן (הרצף השבועי הארוך ביותר מאז נובמבר 2021).
יש לציין, נתונים מראים שקרנות המניות בארה"ב עמדו על התזרים השבועי הגדול ביותר מזה שבעה שבועות (רכישות של 4.21 מיליארד דולר נטו של קרנות מניות בארה"ב), אך אינדיקטור "השור והדב" של בנק אוף אמריקה נשאר "דובי מקסימלי" זה השבוע התשיעי ברציפות.

בשבוע הקרוב
המשקיעים יבחנו היטב את מגמות שוק הדיור בשבוע הבא עם פרסומים על מדד שוק הדיור, היתרי בנייה, התחלות דיור ומכירות בתים קיימים לצד דוחות רווחים של הום דיפו (HD) ולואו (LOW).
עוד דוחות חשוביםשל טרגט (TGT), וולמארט (WMT), ומייסיס (M) וכן אירוע מפתח למשקיעים עבור פובו טיוי ( FUBO).
גם וולמארט וגם טרגט חתכו לאחרונה את התחזיות והזהירו שהאינפלציה מצמצמת את המרווחים ומאלצת את הצרכנים לצמצם ברכישות.
תחזית הקמעונאים לגבי הוצאות הצרכנים תהיה חשובה למשקיעים המעוניינים להעריך את קצב האינפלציה.
בינתיים, ההתמקדות האינטנסיבית באינפלציה ובריביות תימשך. בעוד שההאטה באינפלציה מוסיפה קצת תככים לפרסום הקרוב של הפדרל ריזרב הצפי הוא שהם רק יחזקו את העובדה שהחברים מחויבים למאבק האינפלציה וההפתעה השלכתית במדד המחירים לצרכן. לא תשנה את התוכנית.
בהסתכלות על הדרך קדימה, חברי הפדרל ריזרב ייפגשו בג'קסון הול בסוף אוגוסט ויהיו להם דוחות אינפלציה ותעסוקה חדשים לעכל לפני שיחליטו אם ללחוץ על ההדק בהעלאת ריבית בפגישה בספטמבר והאם להעלות חצי אחוז או 0.75%. מכל מקום ניתן לומר כי הסיכוי ל"נחיתה רכה" עולה בעיני המשקיעים.

ארה"ב תפרסם ביום רביעי את נתוני המכירות הקמעונאיות של יולי, אשר יתנו אינדיקציות על עוצמת ההוצאות הצרכניות לאחר האטה בצמיחה ברבעון השני.
כלכלנים צופים עלייה של 0.1% בלבד לאחר עלייה של 1.0% בחודש הקודם, כאשר ירידה במחירי הבנזין אחראית לחלק מההאטה.
נתוני מכירת הבתים הקיימים בארה"ב ליולי צפויים להגיע ביום חמישי לאחר שירדו בחודש החמישי ברציפות ביוני לרמה הנמוכה ביותר מזה שנתיים.

בעולם
לאחר האזהרה האחרונה של הבנק המרכזי של אנגליה כי בריטניה מתמודדת עם מיתון עמוק וממושך, משקיעים יתנו תשומת לב רבה לנתונים על אינפלציה, מכירות קמעונאיות ותעסוקה בימים הקרובים.
נתוני האינפלציה של יולי ביום רביעי צפויים להאיץ ל-9.8% מ-9.4% ביוני, להתקרב לשיא של 13.3% שבנק אוף אינגלנד חזו לאוקטובר.
נתוני המכירות הקמעונאיות ליולי, שיתפרסמו ביום שישי, עשויים לספק עדות נוספת למיתון, כאשר כלכלנים צופים ירידה של 3.3% בהשוואה לשנה לאחר ירידה שנתית של 5.8% ביוני.
שוק העבודה נותר עד כה איתן, עם כמעט 300,000 משרות שנוספו בשלושת החודשים עד מאי, מה שהותיר את שיעור האבטלה על 3.8% בלבד. דוח התעסוקה האחרון שייצא ביום שלישי יראה אם ​​הדפוס הזה נמשך.

הבנק המרכזי של ניו זילנד צפוי להעלות את הריבית בחצי אחוז בפגישתו הקרובה ביום רביעי, מה שיביא את הריבית בניו זילנד לשיא מזה שבע שנים.

הבנק המרכזי של נורבגיה צפוי גם הוא להעלות את הריבית כאשר בפגישתם בסוף השבוע, זאת לאחר העלאה של חצי אחוז ביוני.
לאחר שנתוני האינפלציה האחרונים של המדינה הגיעו מעל תחזיות הבנק המרכזי, כמה כלכלנים מצפים להעלאה נוספת של 0.5%, אך הבנק המרכזי ציין כי הוא מתכנן להעלות את הריבית ב0.25% בלבד החודש.

דוחות במרכז השבוע:
שני: TME, LI, TDUP
שלישי: A, SEA, HD, WMT, JKHY
רביעי: ADI, CSCO, EAT, TJX, TGT, LOW
חמישי: KSS, M, NTES, ROST, TPR, AMAT
שישי: DE

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il