TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

השור שולט בשוק לאחר CPI

null, 10/8/22
שלום לכולם,

קריאת מדד המחירים לצרכן מתחת לצפי - 8.5%
החוזים העתידיים ירוקים ומתחזקים צפויה פתיחה חיובית

להערכתנו ללא הפתעות חריגות השוק השורי חזר בשלב זה במדדי ארה"ב המובילים
תמיד עם תנאי טכני שלא ישבור תמיכות חשובות וכן שיוכיח פריצת 4200 בעוצמה, אולי עוד היום.

עליות המחירים הואטו ביולי, מכיוון שהורדת מחירי הדלק ומחירי הטיסות יצרו הנחה מבורכת לצרכנים ולקובעי המדיניות. עדיין לא ברור אם ההתמתנות תימשך, כי מחירי הדלק אינם צפויים ועלולים לטפס שוב.
כלכלנים גם הזהירו כי בעוד שהאינפלציה צפויה להאט בחודשים הקרובים, ייתכן שהיא לא תתמתן מספיק, וייתכן שהפדרל ריזרב יצטרך להמשיך לפעול באגרסיביות להורדתה.

קובעי המדיניות קיוו כבר יותר משנה שעליות המחירים יתחילו להתקרר, רק כדי שהציפיות הללו יתבדו שוב ושוב: בעיות בשרשרת האספקה ​​ייקרו את הסחורות, הפלישה של רוסיה לאוקראינה גרמה למחירי הסחורות להמריא, מחסור בעובדים דחף את השכר, מחירי השירותים עלו ומחסור בדיור העלה את דמי השכירות.
כעת, ישנם סימנים להתקדמות לפחות בשתי חזיתות אלו, כאשר מתחים בשרשרת האספקה ​​מראים שיפור מסוים ומחירי הגז יורדים. אבל צמיחה מהירה בשכר ועלויות הדיור עדיין עלולות לשמור על אינפלציה גבוהה מדי לנוחות במשך זמן מה
הפד מסכים שהאינפלציה כנראה לא תדעך מעצמה, והוא מעלה את הריבית מאז מרץ כדי לנסות לצנן את הכלכלה על ידי ייקור הלוואות. המטרה היא להחליש את הביקוש הכולל, ולאפשר להיצע להדביק את הקצב.
אבל לתוצאות של פעולות הפד לוקח זמן להתממש. גיוס עובדים הואץ באופן בלתי צפוי ביולי, והאבטלה חזרה לשפל של חצי מאה. השכר עדיין מטפס במהירות, וההוצאות הצרכניות אינן מואטות באותה מהירות כפי שציפו כלכלנים רבים.
במקביל, מדדים שונים של ציפיות לאינפלציה התמתנו לאחרונה, מה שמצביע על כך שהורדת מחירי הדלק והמחויבות של הפד להילחם באינפלציה מרגיעות את הצרכנים והמשקיעים.


מניית טוויטר (סימול:TWTR) עולה 3.7% בטרום המסחר לאחר הדיווח על מכירות מניות טסלה על ידי אילון מאסק
מניית רובלוקס (RBLX) ירדה ב-15% לאחר שהמוציאה לאור של משחקי הווידאו דיווחה על הפסד רחב מהצפוי ברבעון השני, כשהמשתמשים הפעילים היומי הממוצע שלה הגיעו למיליון מתחת להערכות.
מניית קוין בייס (COIN) ירדה ב-4.7% לאחר שבורסת הקריפטו דיווחה על הפסד נקי עצום של 1.1 מיליארד דולר ברבעון השני, תוך שהיא מציינת ירידה "מהירה וזועמת" של שוקי הקריפטו.
מניית וונדי (WEN) ירדה ב-0.5% לאחר שרשת המזון המהיר החמיצה הערכות לצמיחה רבעונית במכירות בחנויות זהות בארה"ב, כאשר לקוחות ריכזו את ההוצאות שלהם מול מחירים גבוהים יותר של מוצרים יומיומיים.
מניית מטה (לשעבר פייסבוק) (META) עלתה ב-1.1% לאחר שגייסה 10 מיליארד דולר בהנפקת האג"ח הראשונה אי פעם. בנק אוף אמריקה הוסיף גם את ענקית המדיה החברתית לרשימת 'הרעיונות הטובים ביותר' שלו.
מניית וויין ריזורטס (WYNN) ירדה ב-2.8% לאחר שהחברה החמיצה הערכות הכנסות רבעוניות, בעקבות התוצאות באתר הנופש שלה במקאו, שנפגע מהגבלות הקורונה.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il