TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 10/8/22
שלום לכולם,

בשעה 15:30 מדד המחירים לצרכן אשר מהווה מדד חשוב מאוד לאינפלציה.
הצפי הוא לקריאה 8.7% והעיקר נמוכה מ 9.1% כפי שראינו בחודש הקודם (מול יוני 2021)
מובילים את העליות בשנה האחרונה מוצרי מזון וכן צריכת אנרגיה עקב עליית מחירי הנפט והגז.
קריאה נמוכה מכך יכולה להוות גורם אשר ימתן את עליות הריבית של הפד' (הצפי לאוגוסט עדיין על 0.75% בשלב זה)

שבועות ספורים לאחר שצמצמה את תחזית הרווח שלה (ושלחה את מנייתה לירידה של 10%), וולמארט (WMT) מחפשת כמה מנועים חדשים לצמיחה.
לפי הניו יורק טיימס, החברה מדברת עם ענקיות מדיה כמו פרמאונט (PARA), דיסני (DIS) וקומקאסט (CMCSA) על הכללת שירות סטרימינג בתוכנית החברות של Walmart+ (מועדון לקוחות).
המהלך הוא חלק ממאמץ להרחיב את מערכת היחסים שלה עם הלקוחות מעבר לחנויות הגדולות שלה, במיוחד כשהאינפלציה הגואה ממשיכה להשפיע על ההוצאות.
לפרמאונט, דיסני וקומקאסט יש לכל אחת סטרימינג בפרופיל גבוה משלהן במרחב תחרותי יותר ויותר, כך שייתכן שהן לא נוטות להגיע לעסקה אלא אם המחיר יהיה נכון עבורן.
וולמארט עשויה להשתמש בשותפות גם כדי להתחבר לפרסום ולחשוף את הצופים לאקו-סיסטם הקניות שלה.
המאמצים יהיו מכוונים להתחרות עם תוכנית המנויים הקמעונאית הדומיננטית אמזון פריים (AMZN). אשר כעת עם כ-160 מיליון משתמשים בארה"ב, אשר מציעה משלוח חינם והטבות נוספות.
לעומת זאת, מנוי וולמארט+ עולה 12.95 דולר לחודש (כ-16 מיליון חברים בפריסה ארצית), מה שמקנה למשתמשים משלוח חינם, הנחות על דלק ומנוי חינם למשך שישה חודשים לשירות המוזיקה Premium של ספוטיפיי (SPOT).
וולמארט כבר ניסתה בעבר להיכנס לסטרימינג עם רכישת שירות הווידאו לפי דרישה Vudu ב-2010, אך מכרה את ההצעה הזו לפנדנגו שבבעלות קומקאסט ב-2020 לאחר שלא הצליחה להשיג שיתוף פעולה מהלקוחות.

אילון מאסק במסע מכירת מניות של טסלה (TSLA) בשנה האחרונה,הסבב האחרון התרחש בין ה-5 ל-9 באוגוסט, כאשר הוריד עוד 7.9 מיליון מניות בשווי של 6.9 מיליארד דולר מיד לאחר אירוע הסייבר ראונדאפ של טסלה.
מאסק אמר שהעסקה "חשובה כדי להימנע ממכירת חירום של מניית טסלה במקרה שטוויטר תאלץ את העסקה להיסגר וכמה שותפי הון לא יצלחו".
בפעם האחרונה, אני מבטיח: "לא מתוכננות מכירות נוספות של TSLA אחרי היום", צייץ אילון מאסק ב-28 באפריל, ורמז שזה המימון האחרון שנדרש כדי להשתלט על טוויטר (סימול:TWTR). בסוף שנת 2021, מאסק מכר גם כ-15.8 מיליון מניות של טסלה, בשווי של כ-16 מיליארד דולר, כדי לסייע בתשלום חשבון מס מדווח של 11 מיליארד דולר.
הפעם, מאסק שוב נשבע שהוא "סיים למכור", ואפילו ירכוש בחזרה את מניית טסלה אם עסקת טוויטר לא תיסגר בסופו של דבר (הוא מחזיק כעת בקצת פחות מ-15% מטסלה).
להערכתנו וול סטריט תקרא דרך מהלך הפוקר הזה שהסיכוי לעסקה של טוויטר סביר יותר כעת.

עדכון נוסף לאחר קריאת מדד המחירים לצרכן

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il