TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 3/8/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים, צפויה פתיחה חיובית

יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, ננסי פלוסי, עזבה את טייוואן ביום רביעי לאחר שהתחייבה על סולידריות, והכעיסה את סין על ביקורה הקצר באי השולט בעצמו שבייג'ין טוענת שהוא שלה.
בתגובה עד כה לביקורו של פלוסי, סין החלה בסדרה של תרגילים צבאיים, הכריזה על ניסויי טילים, ניתקה את יצוא החול הטבעי, יבוא פירות ודגים והבטיחה ענישה פלילית על הבדלנים בטייוואן.
המצב נותר מתוח כעת כאשר המניות מתאוששות מההפסקה לאחר העליות שנראו ביולי.
מחירי הנפט נמוכים יותר לקראת פגישה של יצרני אופק+ מאוחר יותר היום, שם הם צפויים לשמור על תפוקה יציבה עם קיבולת פנויה מוגבלת ועל רקע החשש שהאטה בצמיחה העולמית תפגע בביקוש לדלק.

מבול רווחים נוסף צפוי הבוקר, כאשר כ-338 מרכיבי S&P 500 דיווחו עד כה במהלך היום.
במרכז הדיווחים היום: CVS, BNKG, MRNA, REGN, MET, FTNT, MCK, BIDU, EXC, O, MELI, LCID

הערות של כמה נשיאי הפד מנוגדים לנרטיב שתפס לאחרונה את השווקים הפיננסיים, שבו קובעי המדיניות יקלו על מחזור ההידוק האחרון בהתחשב בציפיות להאטה כלכלית.
המניותירדו אתמול על רקע ההערות, בעוד שהמשקיעים שלחו את התשואה ל-10 שנים של האוצר בעלייה לרמה של 2.75%.
מבול האגרסיביות החדש ראה גם שהדולר כמקלט בטוח חידש את הזינוק שלו, אם כי עדיין הייתה הרבה אופטימיות שארה"ב תוכל להשיג נחיתה רכה ולהימנע ממיתון רשמי.
לפי הגדרות קלאסיות של שני רבעונים של תמ"ג יורד - אנחנו כבר במיתון לאחר ירידה של 1.6%- ברבעון הראשון וירידה של 0.9%- ברבעון השני.
ג'יימס בולארד מסנט לואיס: "האינפלציה גבוהה ממה שציפיתי במהלך הרבעון השני. עכשיו שזה קרה, אני חושב שנצטרך לעלות קצת יותר ממה שאני אמרו קודם."
מרי דיילי מסן פרנסיסקו: "התחלנו טוב ואני מרגישה ממש מרוצה מהמקום אליו הגענו בשלב זה, אבל אנשים עדיין נאבקים עם המחירים הגבוהים. התחזית המודאלית שלי, או התחזית שאני חושבת שהיא הכי סבירה, היא באמת שאנחנו מעלים את הריבית ואז אנחנו מחזיקים אותן שם לזמן מה בכל רמה שאנחנו חושבים שהיא מתאימה".
לורטה מסטר מקליבלנד: "יש לנו עוד עבודה לעשות כי לא ראינו את התפנית הזו באינפלציה. זה חייב להיות עדות מתמשכת של כמה חודשים לכך שהאינפלציה הגיעה לראשונה לשיא - אפילו לא ראינו את זה עדיין."

משקי בית בארה"ב לקחו יותר חובות ברבעון השני, מה שדחף את החוב הכולל של משקי הבית ב-312 מיליארד דולר ל-16.2 אלף דולר. זה מעלה את היתרות ב-2T דולר ממה שהיו לפני המגיפה בסוף 2019, על פי הבנק הפדרלי של ניו יורק.
יתרות המשכנתאות היוו חלק גדול מהעלייה, ועלו ב-207 מיליארד דולר ברבעון ל-11.4 מיליון דולר בסוף יוני. יתרות כרטיסי האשראי עלו אף הן ב-46 מיליארד דולר. בעוד שהדפוסים העונתיים כוללים בדרך כלל עלייה ברבעון השני, הזינוק המצטבר של 13% ביתרות כרטיסי האשראי מאז הרבעון השני של 2021 הוא הגדול ביותר מזה יותר משני עשורים.
במקומות אחרים, יתרות הלוואות לרכב עלו ב-33 מיליארד דולר, בעוד יתרות הלוואות לסטודנטים נותרו כמעט ללא שינוי לעומת הרבעון הראשון של 2022 ב-1.6T דולר.
"הרבעון השני של 2022 הראה עליות חזקות ביתרות משכנתאות, הלוואות רכב וכרטיסי אשראי, שמונעות בין השאר על ידי עליית מחירים", אמרה ג'ואל סקאלי, מנהלת המרכז למיקרו-כלכלה בפד של ניו יורק.
מאזני משקי הבית, בסך הכל, נראים חזקים, אך "אנו רואים פיגורים עולים בקרב לווי סאב-פריים ולווים בעלי הכנסה נמוכה עם שיעורים המתקרבים לרמות שלפני המגפה".

מניית סי וי אס (CVS) עלתה ב-4% לאחר שחברת בתי המרקחת העלתה את תחזית הרווח השנתית שלה בהתבסס על החוזק בעסקי הביטוח שלה ומכירות של ערכות בדיקה ללא מרשם ל-COVID-19.
מניית מודרנה (MRNA) עלתה ב-3.7% לאחר שיצרנית התרופות שמרה על תחזית המכירות שלה לשנה כולה עבור חיסון הקורונה שלה למרות ירידה בהזמנות ממדינות בעלות הכנסה נמוכה ובינונית באמצעות תוכנית שיתוף החיסונים הבינלאומית COVAX.
מניית פייפאל (PYPL) זינקה ב-14% לאחר שחברת הפינטק העלתה את הנחיית הרווח השנתית שלה, גם בסיוע אליוט מנג'מנט שרכשה מניות ביותר מ-2 מיליארד דולר.
מניית אייר בי.אנ.בי (ABNB) ירדה ב-5.7% לאחר שחברת הנופש צפתה את ההזמנות לרבעון הנוכחי בשוויון לרבעון הנוכחי שובר השיאים הקודם, אכזבה שכן המשקיעים ציפו להרבה יותר על רקע הביקוש הגואה בקיץ.
מניית מאץ' גרופ (MTCH) ירדה ב-21% לאחר שהאם למספר אפליקציות היכרויות סיפקו תחזית הכנסות מאכזבת לרבעון הנוכחי, עם צמיחה שנפגעה מהנפילה המתמשכת בגלל הקורונה ודולר חזק שמכביד על המכירות בחו"ל.
מניית איי אם די (AMD) ירדה ב-5.3% לאחר שחברת השבבים חוזה את ההכנסות לרבעון השלישי מעט מתחת להערכות.
מניית רובינהוד (HOOD) עלתה ב-2.5% לאחר שהברוקראז' הכריז על סבב פיטורים נוסף שמשפיע על 780 עובדים, כ-23% מצוות העובדים שלה, שכן היא שואפת לצמצם עלויות עוד יותר לאחר שרשמה ירידה של 44% בהכנסות כתוצאה מירידה בפעילות המסחר.
מניית סטארבקס (SBUX) עלתה ב-1.5% לאחר שרשת הקפה עקפה את הערכות הרווח הרבעוני, שכן מחירים גבוהים יותר וביקוש אמריקאי חזק סייעו לקזז את הפגיעה בעסקים בסין בתקופת סגרי הקורונה.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il