TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק ועדכון חשוב SVFD

null, 28/7/22
שלום לכולם,

המסחר נפתח ירוק, זאת למרות נתוני התמ"ג שיורד ב 0.9%- לעומת צפי של התחזקות בחצי אחוז וזאת למרות עליית המחירים הרחבה..

סייב פודס הישראלית  SVFD ממשיכה להפתיע ומודיעה שהיא מתכוננת לעונת הדרים מוצלחת בטורקיה
סייב פודס, SVFD אשר עלתה 25% בחודש האחרון - מודיעה על הזמנה ראשונה לעונה הקרובה ע"י קליונקו אחת מיוצאניות התוצרה הטריה המובילה בטורקיה ואחראית כיום לכ-22% מיצוא התוצרת הטרייה של טורקיה. . קיליונקו מעריכה שתרכוש בסכום של מיליון דולר בעונת 2022-2023
"רוסיה הייתה הלקוח העיקרי של טורקיה למנדרינות, ו-52% מכל פירות ההדר הטורקיים סופקו לרוסיה בשנת 2020", אמר דן שטיבל, מנכ"ל החברה הבת הישראלית של Save Foods. "בשל הסכסוך המתמשך בין רוסיה לאוקראינה, היצוא הזה מופנה כעת לשווקים אחרים, כמו האיחוד האירופי". כפי שדיווחנו בעבר, התקנות לגבי שאריות חומרי הדברה על תוצרת הולכות ומחמירות באיחוד האירופי ובשווקים אחרים, וחלק מהסופרמרקטים המובילים באירופה דורשים מהמוצרים לעמוד ברמת שאריות של 50% או פחות מהמגבלה החוקית. זה המקום שבו Save Foods נכנסת לתמונה. אנו מאמינים שהטיפול האקולוגי שלנו להגנת גידולים יעזור ללקוחותינו הטורקים להרחיב עוד יותר את נוכחותם באיחוד האירופי, בעיקר על ידי כך שיאפשר להם לציית לתקנות המחמירות שאחרות שלא נתקלו בהן עד כה. אנו נרגשים להתחיל את עונת ההדרים בטורקיה עם אחד מהשותפים המקומיים שלנו, קליונקו, ואנו רואים פוטנציאל משמעותי בעבודה איתם על תוצרת אחרת כמו פלפלים ודובדבנים שטיפולי Save Foods הראו איתם תוצאות מצוינות".
נתונים מהרבעון הראשון של 2022 ממערכת האירופית למזון ומזון (RASFF) מגלים שטורקיה היוותה 60% מכלל הדחיות של פירות וירקות על ידי האיחוד האירופי (טורקיה היוותה 180 התראות מתוך 298 שדווחו עבור כל המדינות מחוץ לאיחוד האירופי) בגלל שהן מכילות שאריות של חומרי הדברה אסורים.

מניות מטה (META) ירדו בכ-5% במהלך שיחת הרווחים לרבעון, לאחר שפרסמה את הירידה הראשונה שלה בהכנסות כחברה ציבורית, בעקבות הירידה הראשונה אי פעם במשתמשים רק לפני שלושה חודשים.
תחזית לשנה גם הראתה שההכנסות ברבעון הנוכחי יירדו איפשהו בין 6%-14% מהציפיות, כאשר מחלקות השיווק מצמצמות את תקציביהן וכללי הפרטיות של אפל (AAPL) הופכים את המודעות ליעילות פחות, והתחזקות המתחרה טיקטוק פוגעת גם היא.

55 מניות ממדד S&P500 - עם שווי שוק משולב של $6.8T - יפרסמו את תוצאות הרבעון השני היום.

הפד סיפק עליית ריבית של 0.75% כצפוי והמשקיעים רואים בזה סימן מרגיע (שלא העלו יותר מהצפוי)
השווקים גם מתכוננים לאחד מימי הרווחים הגדולים ברבעון עם אפל AAPL ואמזון AMZN לאחר הפעמון הלילה.

מניות אנרגיה סולארית ואנרגיה חלופית עולות לאחר שהסנאטור ג'ו מנצ'ין וצ'אק שומר חתמו על הסכם על תוכנית אקלים-אנרגיה של 369 מיליארד דולר.

תשואת האוצר לשנתיים יורדת לסביבות 2.99% והתשואה ל-10 שנים מרחפת ליד 2.78 כאשר העקום נשאר הפוך.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il