TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 14/7/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים אדום חזק, צפויה פתיחה שלילית.

ברקע נתוני האינפלציה אשר שוב גרועים מהתחזית, הסיכויים להעלאות ריבית אגרסיביות נוספות מתחזק.
בנוסף עונת דוחות הרווחים של הרבעון השני יוצאת לדרך רשמית כשהמשקיעים מתכוננים לשלל תוצאות שיכולות להגדיר את כיוון השוק במהלך הקיץ.
הבנקים הגדולים עולים ראשונים בצורה טיפוסית, כאשר ג'יפי מורגן (JPM) ומורגן סטנלי (MS) מפרסמים את תוצאות הרבעון השני שלהם עם פספוסים בשורת הרווח למניה. JPM נסחרת בטרום המסחר בירידה של 2.8% בשלב זה.

הכנסות של בנקי ההשקעות סובלים מהערכות מופחתות של רווחים כתוצאה מירידה בפעילות בשוקי ההון.
הכנסות המסחר עשויות לרכך את המכה, אך עלולות גם לאכזב בהתחשב בתנאי השוק הנוכחיים.
תחום נוסף שיש לשים לב אליו הוא עדכונים בחזית ההלוואות - עקב מחזור העלאת הריבית האגרסיבי יותר ויותר של הפד. בעוד ששיעורים גבוהים יותר טובים להכנסה מריבית הם רעים להלוואות לעסקים מכיוון שעלות ההון המוגדלת מפחיתה את הביקוש.

בעוד אנליסטים רבים הורידו את אומדני הרבעון השני שלהם בחודשים האחרונים, הרווחים בקרב חברות S&P500 עדיין צפויים לעלות ב-4.3% ב-4.3% (אם כי זה יסמן את קצב הצמיחה האיטי ביותר מאז הרבעון הרביעי של 2020, ושוב מדובר בהורדת תחזיות בדיעבד כאשר בפעם הקודמת דיברו על 5.7%)

המשקיעים מגבירים את ההימור שלהם שהפד יעלה את הריבית באחוז בפגישה מאוחר יותר החודש לאחר שנתונים הראו שמחירים לצרכן בארה"ב עלו ב-9.1% ביוני.
בשלב הבא תביעות אבטלה שבועיות ומדד מחירים ליצרן (PPI) לחודש יוני, כאשר הערכות לעלייה של 10.7% שנתי.
הזהב מאבד את מעמד המקלט שלו כאשר נסחר סביב 1,712$ למעשה המחיר מלפני שנה.

הנשיא ביידן אמר לכתבים בדצמבר האחרון (כאשר האינפלציה עמדה על 6.8%) שזה "שיא המשבר" ו"אתם תראו אותו משתנה מוקדם יותר ומהר יותר ממה שנדרש ממה שרוב האנשים חושבים."
יש לציין שאינפלציה עלולה להיות משבר שמזין את עצמו, ככל שהנתונים תופסים יותר כותרות כך גדל הסיכוי שהאינפלציה תמשיך להחריף, ואיתה עליות ריבית אגרסיביות ביותר.

בעוד שאינפלציית הליבה, שאינה כוללת קטגוריות נדיפות כמו מצרכים וגז, ירדה מתחת ל-6% לראשונה מאז ינואר, הדברים נראים מטרידים יותר כשצוללים לפרטים. הנתון טיפס ב-0.7% מהחודש הקודם - ומצביע על כך שנושא האינפלציה חורג הרבה מעבר לשרשרת האספקה ​​ומחירי האנרגיה גם דמי השכירות עלו בקצב המהיר ביותר מאז 1986).

ספר הבז' של הפד, שהוא סיכום של תנאי השוק הנוכחיים, פורסם גם הוא אתמול אך לא סיפק תמונה טובה יותר של הרקע הכלכלי. כמה מ-12 המחוזות האזוריים של הבנק המרכזי דיווחו על סימנים הולכים וגוברים להאטה בביקוש, חמישה מחוזות רשמו סיכון מוגבר למיתון, ובארבעת המחוזות הנותרים נרשמה צמיחה כלכלית שהואטה או ירדה. זה יכול לתרגם למה שנקרא "נחיתה קשה".

לאילון מאסק קשה להתרחק מהכותרות, אבל מנהל הבינה המלאכותית שלו בטסלה (TSLA) עזב את החברה.
בעוד שטכנולוגיית הסיוע לנהג של טסלה עשתה צעדים גדולים במהלך כהונתו של אנדריי קרפטי, היא נפלה בהרבה מההבטחות שנתן מאסק.
התכונה הנוכחית מסייעת במשימות כמו שמירה על מרחק בטוח ממכוניות אחרות בכביש המהיר, אך נהיגה עצמית מלאה מורחבת מקווה לספק פונקציונליות רבה יותר, כמו יכולת היגוי אוטומטי ברחובות העיר.
במשך שנים, מאסק הציג מסגרות זמן שאפתניות אך טכנולוגיית הרכב עדיין לא נמסרה במלואה.
הרכב האוטומטי של טסלה ספג אש בחודשים האחרונים ונמצא כעת בבדיקה רגולטורית. המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים חוקרת סדרה של תאונות הכוללות בלימה בלתי צפויה במצב נהג אוטומטי.


בעולם הקריפטו - לפני כמעט חודש, הפלטפורמה "צלזיוס" הקפיאה את כל נכסי הלקוחות שלה על ידי השהיית משיכות מהרשת, כמו גם המרות והעברות בפלטפורמה.
המודל העסקי שלה משך מפקידים עם שיעורי ריבית גבוהים וגישה להלוואות שהציעו הבנקים המסורתיים לעתים נדירות, בטענה שהסיכונים קטנים ומבטיחים תשואות גדולות.
זה היה עד שמכירה חדה פגע בשוק הקריפטו ההפכפך, שצלסיוס טבעה תחת "תנאי שוק קיצוניים" שעות ספורות לאחר שהסתערו על משקיעים שהעלו חששות לגבי משיכות.
זה סימפטום רחב יותר של מה שקורה בתעשייה, או מה שהתרחש. שוק הקריפטו הוצף בחובות הודות לתוכניות הלוואות מבוזרות, כאשר המינוף הוחמר על ידי משקיעים שמחפשים תשואת יתר, הלוואות לא מאובטחות או תחת ביטחונות הוכיחו את עצמן קטלניות גם עבור Three Arrows Capital ו-Voyager Digital.
הדומינו הבא ליפול? "בהתחשב בשוק צפוף כל כך, ושהבורסה מסתמכת במידה מסוימת על יתרונות לגודל, הסביבה הנוכחית עשויה להדגיש נפגעים נוספים", אמר ג'יימס באטרפיל, ראש מחלקת המחקר של קוין בייס COIN - "ראינו דוגמאות ללחץ פוטנציאלי שבו כורים לכאורה לא שילמו את חשבונות החשמל שלהם, מה שיכול לרמוז לבעיות תזרים מזומנים. זו כנראה הסיבה שאנחנו רואים כמה כורים מוכרים את אחזקותיהם".

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il