TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 14/6/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים צפויה פתיחה חיובית

מכירות גדולות פקדו את וול סטריט אתמול, כאשר המשקיעים שוב עם חששות מאינפלציה מושרשת וממיתון אפשרי. מדד S&P500 צנח בכמעט 4% ונכנס רשמית להגדרה של "שוק דובי", כעת בירידה של יותר מ-21% מהשיא שלו בינואר. הנתון הזה אינו מחייב וכעת רמת 3800 היא החשובה להמשך.

המדד ירד ב-21.3% ב-112 ימי המסחר הראשונים של 2022, ההתחלה הגרועה ביותר לשנה מאז 1940.

ביטקוין צנח אל מתחת ל 21 אלף דולר והתייצב מעל מעל 22 אלף, והתשואות של משרד האוצר זינקו לרמות שלא נראו בעשור ל 3.44%. התשואות הקצרות יותר עדיין מעל הארוכות.
ההירידות הגיעו בדיוק בזמן לפגישת הפד, שבה יפגשו בכירי ה-FOMC במהלך היומיים הקרובים ויכריזו על שינויי מדיניות ותחזיות כלכליות ביום רביעי.
הציפיות במהלך החודש האחרון תמחרו בהעלאת ריבית של חצי אחוז, אך עלייה חלה בעקבות קריאת מדד המחירים לצרכן המוגברת שנראתה ביום שישי.
הסוחרים רואים כעת סיכוי של 99.8% למהלך של 75 נקודות בסיס, על פי הכלי FedWatch של קבוצת CME שמודד את התמחור בשוקי החוזים העתידיים של קרנות הפד.
"מה שאנחנו צריכים לראות הוא עדות ברורה ומשכנעת לכך שלחצי האינפלציה פוחתים והאינפלציה יורדת. ואם לא נראה את זה, אז נצטרך לשקול לנוע בצורה אגרסיבית יותר", יו"ר הפד ג'רום אמר פאוול בכנס לאחרונה בוול סטריט ג'ורנל. הבנק המרכזי העלה את הריבית בחצי אחוז בפגישתו במאי - בסימן העלייה ראשונה כזו מאז 2000 - לטווח שבין 0.75% ל-1%. הפעם האחרונה שהפד העלה את הריבית ב-0.75 נקודות אחוז הייתה בפגישה ב-1994, כשהבנק המרכזי העלה את הריבית במהירות כדי למנוע עלייה פוטנציאלית באינפלציה.
לפי האינדיקטורים העתידיים האחרונים, 12 העלאות ריבית מתומחרות כעת עד פברואר 2023, לעומת 8 רק לפני שבועיים. שינוי גדול בעקבות דוח האינפלציה של מדד המחירים לצרכן ביום שישי האחרון (שיא של 40 שנה)
המשקיעים ראו אזהרות רווח מכמה מהקמעונאים הגדולים ביותר (TGT, WMT) וחברות טכנולוגיה (INTC, MSFT) בשבועות האחרונים תוך ציטוטי נתוני מאקרו מדאיגים, כולל במטבעות הקריפטו והמשך בעיות אספקה, מה שגם לא עזר לסנטימנט הכללי של השוק.

לאחר 9 שנים מההכרזה הראשונית - אמזון (AMZN) הודיעה שהיא תתחיל במשלוחי רחפנים של Prime Air מאוחר יותר השנה, כאשר היא מנסה להוציא את הפרויקט שעוכב זמן רב.
השירות יהיה זמין בתחילה בלוקפורד, קליפורניה - שנמצאת כ-40 מייל דרומית לסקרמנטו - וישתמש במשוב מהשירות כדי לשפר את פעילותו.
כדי להטיס מל"טים בארה"ב, חברות צריכות להיות מאושרות על ידי ה-FAA, וענקית הקמעונאות היא אחת משלוש החברות היחידות שקיבלו אישור.
"יצרנו מערכת חישה והימנעות מתוחכמת ומובילה בתעשייה שתאפשר פעולות ללא משקיפים חזותיים ותאפשר לרחפן שלנו לפעול במרחקים גדולים יותר תוך הימנעות בטוחה ומהימנה מכלי טיס אחרים, אנשים, חיות מחמד ומכשולים. זה יכול גם לזהות עצמים נעים באופק, כמו כלי טיס אחרים, גם כשקשה לאנשים לראות אותם. אם מזוהים מכשולים, המל"ט שלנו ישנה אוטומטית מסלול כדי להימנע מהם בבטחה".
התחרות: אגף אלפבית (גוגל) (GOOG) (GOOGL) השיקה שירות מסחרי צפונית לדאלאס באפריל, ומקווה ללחוץ בקרוב על הכפתור לפריסה בקנה מידה רחב. תוכנית משלוח הרחפנים של וולמארט (WMT) זמינה גם ליותר מ-4 מיליון משקי בית בארה"ב, מה שמאפשר ללקוחות לקבל חיתולים או מוצרי מזון ב-30 דקות או פחות.
בינתיים, אובר (UBER) הבטיחה להגביר את פעולות משלוח הרחפנים בעתיד הקרוב, אך עד כה הטכנולוגיה התמקדה בעיקר בניסויים בקנה מידה קטן.

מניית אורקל ORCL מזנקת לאחר דיווח רווחי הרבעון הרביעי, בו "הכו את התחזיות" עם 1.54$ רווח למניה.

מי שלקח שורט GM אתמול, אפשר לקדם סטופ למחיר הכניסה כדי לצאת מסיכון.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il