הפוך לדף הבית | כלים לבעלי אתרים | תכנה לניתוח טכני | פורומים | חיסכון בעמלות מסחר | מניות מומלצות | אודות טלנירי | צור קשר |
ההודעה נערכה ע"י דן40 בתאריך 4/10/2021 11:50 קודם כל , כמו שכבר כתבתי בעבר לגבי החברה, השווי שלה מגוחך,והפוטנציאל בתחום הוא עצום, יבואני הרכב הגדולים בישראל, גם אם הם פרטיים ואנחנו לא יודעים בדיוק את הנתונים שלהם, כמו כלמוביל יבואן יונדאי, מיצובישי ומרצדס, או יבואן טויוטה ולקסוס, שווים עשרות מיליארדים, יבואני הרכב הבינונים כמו קרסו ודלק רכב שווים מיליארדים, כך שיש לחברה לאן לשאוף, אבל בשביל להגיע לשם, היא צריכה להיות כמוהם להיות יבואן רכב רישמי של מותג ידוע ונמכר, ולמכור כמויות וכרגע היא לא כזאת, וכל מה שהיא עושה כרגע, ברשימה שרשמת זה כלום, אין שום צורך בעוד סניפים כשהחברה מוכרת 2000 מכוניות בשנה, יבואנים גדולים ממנה יש להם פחות סניפים, רק לגדולים ביותר יש יותר סניפים אבל הם מוכרים 30 אלף מכוניות בשנה למותג אחד, פי 15 מאוטומקס , אבל אם ניקח את כלמוביל ב2020 היא מכרה 46,461 מכוניות זה פי 23 מאוטומקס, ולאוטומקס כרגע אין שום יכולת לגדול, כי כמו שכתבתי השנה לא יהיו סטוקים חופשיים של מכוניות. אם תסתכל על הרשימה והתוכניות כרגע של החברה אפשר לסכם אותם ב:שום דבר מעניין או שווה כסף. כל העניין של עמדות טעינה וחלקים לרכב חשמלי זה קשקוש לעיתונות, בתחום בישראל יש כמה שחקנים מאד גדולים שנכנסו לתחום, אף אחד לא יספור את אוטומקס אין לה יכולת להתחרות איתם. השווי שלה מגוחך כי הפעילות שלה מגוחכת. |
טלנירי אישי | סגור |
---|
התיק שלי | ההתראות שלי |
---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.