TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

זכייה משמעותית נוספת לאלקטרה בע"מ בארה"ב


קרדיט צלם: טל גבעוני
נבחרה לבצע את עבודות הקמת מערך התאורה בטרמינל 1 החדש שנבנה בשדה התעופה JFK ניו יורק

איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה:
"הבחירה באלקטרה ארה"ב לביצוע עבודות ההקמה של מערך התאורה בפרויקט יוקרתי ומשמעותי כל כך כמו טרמינל 1 החדש בשדה התעופה JFK בניו יורק ממחישה את יכולותיה ומיצובה הבכיר של החברה בשוק האמריקני. זכייה זו מגיעה בהמשך לזכייה נוספת השנה של אלקטרה ארה"ב בפרויקט לביצוע העבודות המכאניות להקמת אצטדיון הפוטבול של קבוצת "באפלו בילס" בניו יורק, ומבססת את מעמדה של אלקטרה כשחקנית משמעותית בתחומי פעילותה באזור ניו יורק. אנו נפעל להמשך הרחבת הפעילות שלנו בארה"ב בפרט ובשווקים הבינלאומיים בכלל".

קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, ממשיכה בהרחבת פעילותה בארה"ב. אלקטרה מעדכנת היום כי החברת הבת גילסטון (51%) נבחרה לשמש כקבלן משנה להקמת מערך התאורה בטרמינל 1 החדש אשר נבנה בשדה התעופה JFK ניו יורק. גילסטון נבחרה מתוך 13 חברות מהגדולות והמובילות בשוק וזאת לאחר תהליך בחירה קפדני ומקצועי שבו הובאו לידי ביטוי היכולת הגבוהות של גילסטון והגב האיתן של קבוצת אלקטרה.

סך התמורה הצפויה לחברת הבת של אלקטרה בגין הפרויקט עומדת על כ-368 מיליון שקל (כ-98 מיליון דולר), כאשר במסגרת הפרויקט תהא חברת הבת אחראית להתקנה של כ-30,000 גופי תאורה ומגוון מערכות חשמל תומכות. תחילת העבודה מיידית וצפויה להסתיים ברבעון ראשון 2026 לקראת פתיחת הטרמינל החדש. טרמינל 1 החדש יתפרס על פני כ-230 אלף מטר מרובע והינו החלק המרכזי בפרויקט של כ-19 מיליארד דולר לשדרוג שדה התעופה JFK ניו יורק.

לאחרונה עדכנה אלקטרה כי החברה הבת F.W. Sims (66.9%), המתמחה בעבודות מכאניות מורכבות בתחום מיזוג האוויר בארה"ב, נבחרה לבצע את העבודות המכאניות בפרויקט הענק, במסגרתו ייבנה אצטדיון הפוטבול של קבוצת "באפלו בילס" (Buffalo Bills) בעיר באפלו שבמדינת ניו יורק. האצטדיון החדש ייבנה בהשקעה צפויה של כ-1.7 מיליארד דולר, כאשר סך התמורה הצפויה לחברה הבת של אלקטרה בגין חלקה בפרוייקט עומדת על כ-218 מיליון שקל (כ-59 מיליון דולר). האצטדיון ישמש את הקבוצה הפעילה במסגרת ליגת הפוטבול האמריקאית (ה-NFL).

קבוצת אלקטרה בע"מ נכנסה לפעילות בארה"ב ב 2019, אז רכשה את השליטה בחברות הלמן אלקטריק ובחברת גילסטון אלקטריקל. שתי החברות פועלות עשרות שנים באזור ניו-יורק, בתחומי עבודות החשמל לגופים ציבוריים וחברות ענק. בהמשך לכך, בפברואר 2020 רכשה אלקטרה את חברת F.W. Sims, המוחזקת כיום ע"י אלקטרה ב-66.9% ופועלת בתחום עבודות מיזוג אויר. לאלקטרה ארה"ב, המאגדת את סך פעילותה של אלקטרה בארה"ב, צבר עבודות של למעלה מ-550 מיליון דולר, המשקף גידול מתמשך בהיקף הפעילות.

סך פעילותה הבינלאומית של אלקטרה בע"מ מתפרסת על 15 מדינות ב-4 יבשות והיקף ההכנסות בשנת 2023 גדל לכ-1.76 מיליארד שקל.

קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, נחשבת לאחת הקבוצות הקבלניות המובילות בישראל. הקבוצה פועלת כיום, באמצעות החברות הבנות שבבעלותה, בחמישה מגזרי פעילות: פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל; פרויקטים למבנים ותשתיות בחו"ל; הפעלה, שירות ואחזקה; פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום, ומגזר הזכיינות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il