TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עלייה של 12% בבנייה למשרדים בעיר מודיעין בשנת 2023

מניתוח נתוני התחלות הבנייה עולה, כי במודיעין החלו להיבנות בשנה החולפת כ-52 אלף מ"ר למשרדים, עלייה של 12% לעומת 2022, ולעומת ממוצע של כ-22 אלף מ"ר בשנה בעשורים האחרונים.


העיר מודיעין מדורגת במקום העשירי מבין היישובים המובילים בישראל בכמות התחלות הבנייה של שטחי משרדים בשנת 2023 – כך עולה מניתוח נתוני הלמ"ס שפורסמו לאחרונה. במודיעין החלו להיבנות בשנה החולפת כ-52 אלף מ"ר למשרדים, עלייה של 12% לעומת 46 אלף מ"ר למשרדים שהחלו להיבנות בה בשנת 2022.

מאז שהוחלט לאחד את מודיעין עם היישוב הקהילתי מכבים-רעות בשנת 2003, נבנו בעיר בסך הכל כ-313 אלף מ"ר בשטחי משרדים, ממוצע של כ-22 אלף מ"ר בשנה. כך, שהנתון של 2023 מעיד על היקפי בנייה גבוהים בייעוד זה.

ראוי לציין גם, כי היקפי הבנייה הגבוהים למשרדים במודיעין (ובכל הארץ), נרשמו למרות האתגרים הרבים שעמדו בפני שוק הנדל"ן בשנת 2023 - החל מהמהפכה המשפטית שקידמה הממשלה, דרך עליית הריבית החדה, המשבר בהייטק, וכמובן מתקפת ה-7 באוקטובר שאחריה פרצה מלחמת חרבות ברזל.

אלי גולדשטיין, מנכ"ל משותף בפרויקט הנבנה TechMod, מתחם עסקים והייטק ענק בעיר מודיעין שיכלול כ-86 אלף מ"ר למשרדים ו-14 אלף מ"ר למסחר, מסביר כי "הביקוש לשטחי משרדים במודיעין גבוה, וזאת מפני שהעיר חסרה בשטחי תעסוקה, ומרבית תושביה נאלצים לעבוד מחוץ לעיר. היקפי הבנייה הגבוהים שמדווחת הלמ"ס, מצביעים על התפתחות של מתחמי תעסוקה חדשים בעיר שבאים לענות על הביקושים הקיימים, וגם על הגידול המהיר הצפוי באוכלוסיית העיר.

המיקום של מודיעין בלב הארץ, באמצע בין ת"א לירושלים, הקרבה לכל עורקי התנועה הראשיים, והיותה מרכז תחבורתי של רכבת ישראל, מאפשרת נגישות גם לעובדים מחוץ לעיר, והופכת אותה לאטרקטיבית עבור חברות ותאגידים שרוצים להעתיק את המשרדים שלהם מגוש דן הצפוף והיקר, ולחברות המעוניינות לפתוח שלוחה או משרדים נוספים בארץ, במיקום מרכזי, ובעיר שמכילה את כוח האדם המקצועי מהאיכותיים ביותר בישראל".

ברמה ארצית, החלו להיבנות בשנת 2023 כ-1.232 מיליון מ"ר למשרדים בכל הארץ, עלייה של כ-4% לעומת 1.189 מיליון מ"ר כאלה שהחלו להיבנות בשנת 2022. גם שיעור התחלות הבנייה של משרדים מסך כל התחלות הבנייה עלה מ-7% ל-8% בין התקופות. הערים המובילות בבנייה למשרדים ב-2023 הן תל אביב, רמת השרון, ראשון לציון, ירושלים, וחולון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il